جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ 19 April 2024
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۴۹۰۵

پلیس: یک مامور پلیس در بازگشت از ماموریت زندان اوین به شهادت رسید

سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهید استواریکم لطفی‌پور گفت: در محضر این شهید بزرگوار بار دیگر عهد می‌بندیم که در دفاع از کیان و امنیت و آرامش شهروندان و اطاعت از رهبر عزیزمان لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و با اقتدار در مقابل دشمنان و مزدوران و ایادی آنان خواهیم ایستاد.

سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهید استواریکم لطفی‌پور، جمعی یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که در بازگشت از ماموریت در اطراف زندان اوین به درجه شهادت رسید با تبریک و تسلیت این حادثه، گفت: در محضر این شهید بزرگوار بار دیگر عهد می‌بندیم که در دفاع از کیان و امنیت و آرامش شهروندان و اطاعت از رهبر عزیزمان لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و با اقتدار در مقابل دشمنان و مزدوران و ایادی آنان خواهیم ایستاد.

وی ادامه داد: در قاموس ایثار و مجاهدت، شهادت پاداشی است که خداوند به بندگان مخلص و برگزیده خود که در راه دفاع از امنیت و آرامش مردم تا پای جان تلاش می کنند، عنایت می‌کند.

رحیمی با اشاره چگونگی شهادت این مامور پلیس نیز گفت: این شهید در راستای برقراری ماموریت نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان اعزام شده بود. پس از انجام این ماموریت در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگری بود که در مسیر رسیدن به محل ماموریت به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این حادثه تعدادی از همکاران ما مجروح و استواریکم لطفی به دلیل شدت صدمات وارده به شهادت رسیده و جان خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه کرد.

 بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، رحیمی با تاکید بر اینکه شهادت عزیزان و همکاران ما خللی در ماموریت‌های ما ایجاد نخواهد کرد، گفت: این موارد اتفاقا عزم و اراده ما را بیشتر خواهد کرد و ما در محضر این شهید بزرگوار بار دیگر عهد می‌بندیم که در دفاع از کیان و امنیت و آرامش شهروندان و اطاعت از رهبر عزیزمان لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و با اقتدار در مقابل دشمنان و مزدوران و ایادی آنان خواهیم ایستاد.

 

منبع خبر : انتخاب
منبع: انتخاب
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!