پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۵۴۸۶۳

لالیگا؛ رئال مادریدِ بدون شکست فاتح ال‌کلاسیکو / VAR امید بارسلونا را نقش برآب کرد

در چارچوب هفته نهم لالیگای اسپانیا، از ساعت ۱۷:۴۵ دیدار ال‌کلاسیکو به میزبانی رئال مادرید برگزار شد و در نهایت تیم آنچلوتی توانست به برتری ۳ بر یک دست یابد.

این بازی با در اختیار گرفتن توپ و میدان بارسلونا آغاز شد ولی تیمی که حملات موثر داشت و خطرناک ظاهر می‌شد، رئال مادرید بود. حملات دقیق رئال با پاس‌های کوتاه در دقیقه 12 به ثمر نشست و کهکشانی‌ها توانستند با درخشش تونی کروس و وینیسیوس به یک موقعیت بسیار عالی دست پیدا کنند که در نهایت «کریم بنزما» گل اول رئال را به ثبت رساند.

 

پس از گل، بارسلونا باز هم توپ و میدان را در دست گرفت ولی رئال مادرید دوباره قدرت خود را به رخ همگان کشید و توانست روی یک کار تمرین شده و ضربه دقیق «فده والورده» در دقیقه35 به گل برسد و در همان نیمه اول یک نتیجه بسیار خوب رقم زند.

در نیمه دوم ژاوی سعی کرد تا با تعویض‌های مکرر و آوردن بازیکنان جدید راه حمله و نفوذ به دفاع مستحکم رئال را پیدا کند که در این کار ناموفق بود تا اینکه در دقیقه 83 آنسو فاتی از سمت چپ نفوذی عالی به دفاع رئال کرد و توانست با یک پاس خوب باعث گلزنی «فران تورس» شود.

پس از گل اول بارسلونا، دیدار با هیجان بیشتری دنبال شد و بارسلونا سعی کرد حملات خود را بیشتر کند که در یک صحنه نزدیک بود دروازه را باز کند که توپ از کنار دروازه بیرون رفت تا فرصت دیگر شاگردان ژاوی هدر رود.

در دقیقه 92 و در حالی که همه منتظر حمله بارسلونا بودند، رودریگو برای رئال یک موقعیت خوب ساخت و توانست در صحنه مشکوک به آفساید به محوطه جریمه بارسلونا برسد و با بی‌احتیاطی «اریک گارسیا» به یک پنالتی دست یابد. البته داور مسابقه در ابتدا معتقد به خطا نبود ولی ویدیوچک آن را خطا دانست تا یک پنالتی به سود رئال گرفته شود.

رودریگو که خودش پنالتی را گرفته بود، پشت توپ ایستاد و توانست گل سوم رئال را در دقیقه 92 به ثمر رساند تا یک برد بزرگ برای رئال بدست آید.

رئال با این برد 25 امتیازی شد و با اقتدار در صدر قرار گرفت. بارسلونا ضمن ثبت اولین شکست با 22 امتیاز در رده دوم جای گرفت.

 

منبع خبر : فارس
منبع: فارس
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!