جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۵۴۸۳۹

وزیر آموزش و پرورش: فوت دانش‌آموز اردبیلی دروغ رسانه‌های معاند است.

وزیر آموزش و پرورش: فوت دانش‌آموز اردبیلی دروغ رسانه‌های معاند است.
نوری گفت: دانش‌آموزان اگر موردی داشته باشند در مراکز مشاوره مدرسه راهنمایی می‌شوند لذا تعبیری که دانش‌آموزان به مراکز کانون اصلاح و تربیت منتقل می‌شوند، تعبیر مناسبی نبوده است.

فارس نوشت: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کلاس‌های درس و مدارس دایر است، گفت: بر اساس آنچه از مسؤولان مربوطه کسب اطلاع کردم، دانش‌آموز بازداشتی و دستگیر شده نداریم.

 

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که چه تعداد دانش‌آموز در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند، اظهار کرد: دانش‌آموز بازداشتی و زندانی در این خصوص نداریم؛ در کانون اصلاح و تربیت قبل از این اغتشاشات، نوجوانانی حضور داشتند که ترک تحصیل کرده بودند و به دلیل بزهی که انجام داده بودند در آن مکان تحت آموزش و تربیت بودند.

 

او ادامه داد: دانش‌آموزان اگر موردی داشته باشند در مراکز مشاوره مدرسه راهنمایی می‌شوند لذا تعبیری که دانش‌آموزان به مراکز کانون اصلاح و تربیت منتقل می‌شوند، تعبیر مناسبی نبوده است.

 

نوری درباره اینکه رسانه‌های معاند از کشته شدن دانش‌آموزان در اغتشاشات خبر دادند، گفت: چنین چیزی نداریم. دیروز یک مورد را در اردبیل اعلام کردند که اصلا چنین چیزی، مبنا ندارد.

 

وی در واکنش به این جمله که «عنوان شده است برخی دانش‌آموزان در این جریانات در کشور مورد ضرب و جرح قرار گرفته‌اند»، افزود: ما از گل نازک‌تر با دانش‌آموزان حرف نمی‌زنیم. مورد برخورد با دانش‌آموزان را هم ندیده‌ام؛ بر اساس آنچه از مسؤولان مربوطه کسب اطلاع کردم، دانش‌آموز بازداشتی و دستگیر شده نداریم.

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کلاس‌های درس در مدارس دایر است، تصریح کرد: ممکن است در درون مدرسه، برخی دانش‌آموزان، ابهامات، سؤالات یا انتقاداتی داشته باشند که با عوامل مدرسه گفت‌وگو می‌کنند.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!