پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۴۶۰۹

احتمال یک سورپرایز جذاب در لیست کی‌روش

ورزش سه نوشت: فرم محمد خدابنده‌لو در این هفته‌ها ممکن است کارلوس کی‌روش را مجاب کند تا برای آینده سازی برای فوتبال ایران هم که شده او را به جام جهانی ببرد.

پس از چند سال حضور در رده‌های پایه پیکان، حضور در تیم بزرگسالان و همینطور دعوت به رده‌های پایه تیم‌های ملی تا امید، محمد خدابنده‌لو به ذوب‌آهن پیوست و یک فصل حضور در این تیم کافی بود تا توانایی‌هایش را بیش از پیش به معرض نمایش بگذارد.
در فصل جدید او چندین پیشنهاد داشت که درنهایت از میان آنها که شاخص‌ترینشان پرسپولیس بود تصمیم گرفت به گل‌گهر بپیوندد و حالا در هشت هفته اخیر او یکی از بازیکنان تاثیرگذار امیر قلعه‌نویی در سومین سال همکاری با سیرجانی‌ها بوده است.
خدا بنده‌لو در همین مدت مورد توجه کادر فنی سابق تیم ملی هم قرار گرفت و به تیم ملی فراخوانده شد. اما نکته جالب اینکه اولین حضور این هافبک جوان در دوران کی‌روش رقم خورد و این مربی پرتغالی پس از اینکه در اردوی اتریش نام او را خط زد، حالا در تمرینات ریکاوری پس از مسابقات شرایط این بازیکن را زیر نظرگرفته است.
خدا بنده‌لو در مصاف با مس کرمان در ورزشگاه باهنر موفق به ارسال یکی از زیباترین پاس گل‌های فصل برای مرتضی تبریزی شد و در آخرین دیدار تیمش هم طی دو دقیقه قدرت پرسینگ، پا به توپ و تمام کنندگی خود را به نمایش گذاشت و دو گل مشابه به ثمر رساند.
سرمربی پرتغالی تیم ملی و کادرش احتمالا این روزها به شدت در حال فکر کردن برای انتخاب لیست 26 نفره تیم ملی در جام جهانی هستند و باید دید از میان بازیکنانی که حضورشان قطعی نیست، کدامشان شانس حضور در مهم‌ترین فستیوال فوتبال جهان در قطر را پیدا می‌کنند؛ تورنمنتی که حضور در آن می‌تواند تجربیات یک بازیکن در مسیر حرفه‌ای را در رقابت با بهترین‌های دنیا به حد اعلا برساند.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!