پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۴۶۰۰

سخنگوی قوه قضاییه: فائزه هاشمی با قرار بازداشت موقت در بازداشت است

سخنگوی قوه قضاییه: فائزه هاشمی با قرار بازداشت موقت در بازداشت است
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی گفت: خانم هاشمی با قرار بازداشت موقت در بازداشت است و پیشینه ای از سوابق دارد. ایشان به موجب دادنامه ۶ بهمن ۱۳۹۹ به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به تحمل ۱۵ ماه حبس و دو سال مجازات تکمیلی محکوم شد. دادنامه دیگری هم دارد و در ۲۱ آذر سال ۱۴۰۰ از سوی دادگاه تجدیدنظر به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس و دوسال مجازات تکمیلی و منع خروج از کشور محکوم شد.

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی گفت: خانم هاشمی با قرار بازداشت موقت در بازداشت است و پیشینه ای از سوابق دارد. ایشان به موجب دادنامه ۶ بهمن ۱۳۹۹ به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به تحمل ۱۵ ماه حبس و دو سال مجازات تکمیلی محکوم شد. دادنامه دیگری هم دارد و در ۲۱ آذر سال ۱۴۰۰ از سوی دادگاه تجدیدنظر به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس و دوسال مجازات تکمیلی و منع خروج از کشور محکوم شد. در اجرا و تحقق مقرراتی که داریم در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ پرونده او به شعبه ۳۶ تجدیدنظر تهران رفت وبه اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به تحمل ۱۵ ماه حبس تعزیری و ۲ سال مجازات تکمیلی مثل ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی و ... محکوم شد.

وی افزود: اتهامات جدید ایشان در شعبه دادسرای امنیت مطرح است و اتهامات او اجتماع و تبانی و اخلال در نظم عمومی و فعالیت تبلیغی علیه نظام است و با قرار بازداشت موقت در تهران است و ان شاءالله سریعا پرونده ایشان رسیدگی می شود و به دادگاه ارسال خواهد شد و محکومیتشان در شرف اجرا است. تاریخ دادنامه ایشان ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ است.

 

منبع خبر : انتخاب
منبع: انتخاب
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
-
سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱
0
احسنت اين برخورد حداقل هشت ماه پيش بايد اتفاق مي افتاد هميشه عقب هستند
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!