جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۵۴۴۱۵

کمپین عجیب مومن نسب برای وزیر ارتباطات: به موبایلش پیام تبریک بفرستید!

کمپین عجیب مومن نسب برای وزیر ارتباطات: به موبایلش پیام تبریک بفرستید!
تشکل جبهه انقلاب اسلامی در شبکه مجازی به دبیرکلی روح الله مومن نسب با انتشار پیامی در کانال این تشکل در آی گپ با هم رسانی شماره موبایل وزیر ارتباطات از اعضای شان خواستند برای عیسی زارع پور بابت قرار گرفات در لیست تحریم های ضد ایرانی جدید دولت آمریکا پیامک تبریک بفرستند.

ساعاتی پس از اعلام خبر تحریم های جدید آمریکا و قرار گرفتن نام وزیر ارتباطات در میان مسئولان اجرایی کشور که از سوی آمریکا به لیست تحریم های ضد ایرانی اضافه شده اند ، جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی که دبیرکلی آن را روح الله مومن نسب چهره شاخص حامی طرح صیانت بر عهده دارد و در این مدت بارها خواهان تداوم محدودیت های اعمالی فعلی شده اند در کانال رسمی خود در آی گپ با انتشار پیامی که حاوی شماره تلفن همراه وزیر ارتباطات است ، خواهان کمپین تشکر و تبریک به او شده اند. آنها به این دلیل که بهانه آمریکایی ها برای تحریم ، محدود کردن اینترنت بوده است ، خواهان ارسال پیامک تبریک به وزیر ارتباطات شده اند و شماره همراه عیسی زارع پور را هم در متن پیام شان قرار داده اند.

از دو هفته قبل با تصمیم شورای امنیت کشور این محدودیت ها برای اینترنت اعمال شد. محدودیت هایی که دلیلش را وزیر ارتباطات برخی تصمیم های امنیتی نامید و وزیر کشور هم این ماجرا را تائید کرد و با موقتی خواندن این محدودیت ها اعلام کرد تا زمان عادی شدن شرایط کشور از نظر شورای امنیت کشور این محدودیت ها ادامه خواهند داشت. ، محدودیت هایی که برای بعضی ساعات در اینترنت بین الملل روی شبکه موبایلی کشور اعمال می شود و همچنین فیلترینگ تعدادی از پلتفرم های شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و بازی ها رخ داده است . تصمیماتی که زارع پور تاکید دارد خارج از وزارت ارتباطات گرفته شده اند.

البته او تاکید دارد تمام تلاش خود را برای تکمیل سریعتر زیرساخت های شبکه اینترنت ملی می کند و تا پایان سال این زیرساخت ها که در حال حاضر 50 درصدی هستند به 60 درصد توسعه می یابند تا چالشی برای زندگی مردم ایجاد نشود. او همچنین گفته تلاش می کند تا این تصمیمات به کسب و کارهای مردم ضربه ای وارد نکند.

اگرچه وزیر ارتباطات تاکید دارد در حال حاضر تصمیمی قطعی برای اعمال محدودیت های دائمی ابلاغ نشده و شخص رئیس جمهور هم پیشتر به دفعات متوالی گفته نمی گذارد تصمیمی گرفته شود که بر زندگی و کسب و کار مردم اثر بگذارد ولی در روزهای اخیر فشار زیادی از سوی موافقان و طراحان طرح صیانت برای تداوم این محدودیت ها وجود دارد اما دولت همچنان تصمیم رسمی جدیدی در این زمینه گرفته نشده است.

 

منبع خبر : خبرآنلاین
منبع: خبرآنلاین
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!