پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۴۳۸۸

فرمانده سپاه لرستان: روز خاکسپاری نیکا شاکرمی تا ۲۰۰ نفر برای «بی بی سی» فیلم می‌گرفتند

فرمانده سپاه لرستان: روز خاکسپاری نیکا شاکرمی تا ۲۰۰ نفر  برای «بی بی سی» فیلم می‌گرفتند
تسنیم نوشت:فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به تشریح اغتشاشات اخیر در این استان پرداخت و گفت: ‌برخی فرزندان منافقین ‌در این آشوب‌ها بازداشت شدند.

سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان در دفتر نماینده ولی‌فقیه این استان با بیان اینکه هرگاه کسی می‌خواهد ازلحاظ بعد و مرتبه ایمانی رشد کند باید فتنه‌ای را پشت سر بگذارد، اظهار داشت: این را پیش‌بینی کرده بودیم و محاسباتمان این بود که تا اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه فتنه‌ای خواهیم داشت اما بهانه‌اش را نمی‌دانستیم.

وی با بیان اینکه علی‌رغم اینکه این جنگ به‌دلیل صف‌بندی و صورت‌بندی دوستان و دشمنانی که در دو طرف جبهه بودند یک جنگ جهانی بود، افزود: ۷۵۰۰ نفر در تمام کشور در مجموع در شب اول به کف خیابان آمدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه در شب سوم خیابان‌ها قدری شلوغ‌تر شد، عنوان کرد: در شب سوم جمعیت به ۹۵۰۰ نفر افزایش یافت و در شهر سقز هنگامی‌که خانم مهسا امینی را برای خاک‌سپاری بردند تا ۳ هزار نفر جمعیت در آنجا وجود داشت.

وی با اشاره به حمله یک جمعیت ۲۵۰ نفرِ به فرمانداری سقز، بیان کرد: چهار روز پیش در تهران که دانشگاه‌ها ۹ صبح به خیابان آمدند که در ۱۰۵۸ نقطه از تهران ازدحام داشتیم که درمجموع جمعیت حدود ۴۵۰۰ نفر بودند.

کشکولی با اشاره به تجمعات ۲۰، ۵۰، ۷۰ و ۱۰۰ نفره در نقطه‌های مختلف، گفت: تنها در دونقطه از تهران جمعیت‌های ۴۰۰ نفره داشتیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اشاره به اغتشاشات این استان تصریح کرد: اغتشاش در چهار شهر لرستان داشتیم، در دورود شب اول جمعیتی در حدود ۲۰۰ نفر بودند که اجازه تجمع ندادیم.

کشکولی اظهار داشت: ۳۰ نفر شب اول در خرم‌آباد شب اول و در شب دوم تا ۶۰ نفر تجمع داشتیم و در شب چهارم تا ۱۵۰ نفر اما نه به‌صورت مجتمع در یکجا بلکه در نقاط مختلف پراکنده بودند.

وی افزود: ۴۰ نفر شب اول در کوهدشت، در بروجرد نیز تجمعات شب اول ۲۵ نفر و در شب‌های دوم و سوم به حدود ۴۰ نفر رسید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)‌ لرستان با اشاره به اینکه در این استان به لطف خداوند خسارت مادی و آسیب جانی نداشتیم، عنوان کرد: در روز خاک‌سپاری نیکا شاکرمی با توجه به فراخوان‌هایی که خاله نیکا از طریق بی‌بی‌سی و اینترنشنال در ساعت ۲ بعدازظهر برای تجمع داده بود بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر برای تجمع آمده بودند که برای بی‌بی‌سی فیلم می‌گرفتند و تمام زنان حاضر در تجمع حجاب داشته و با روسری آمده بودند.

وی با اشاره به وجود ۱۰۷ گردان در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: در اتفاقات رخ‌داده شده در این استان فقط از نیروهای بسیجی بهره بردیم و از گردان‌های تکاور مجهز استفاده نکردیم.

کشکولی گفت: در فضای مجازی یک جمعیت میلیونی در فضای توهم و خیال راه انداخته بودند و می‌گفتند کار نظام تمام است و آمریکا، صهیونیست‌ها، کمونیسم و وهابیت خود را برای براندازی و تجزیه نظام آماده کرده بودند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)‌ لرستان تصریح کرد: در تجمعات و اغتشاشات اخیر برخلاف دروغ‌پردازی رسانه‌های ضدانقلاب از هیچ‌گونه سلاحی استفاده نکردیم و فقط از نیروهای بسیجی برای مدیریت و حفظ آرامش در اتفاقات استفاده کردیم.

کشکولی با اشاره به دستگیری‌ها اظهار داشت: برخی فرزندان منافقین زندان‌رفته و اخراج‌شده قدیم در این دستگیری‌ها حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود برخی نقاط ضعف فرهنگی که در فتنه‌ها خود را نشان می‌دهند، افزود: باید در آینده باید سپاه، روحانیت، آموزش‌وپرورش و صداوسیما برای جوانان و نوجوانانمان فکری کنیم که طعمه عوام‌فریبی دشمنان نشوند.

 

منبع خبر : تسنیم
منبع: تسنیم
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!