شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ 20 April 2024
سه‌شنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۴۰۵۲

واکنش پلیس لندن به تجمع مقابل سفارت ایران: تاکنون ۱۲ نفر دستگیر شده‌اند

پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند.

کارن فایندلی یک فرمانده پلیس انگلیس در واکنش به تجمع مقابل سفارت ایران گفت: حمله به نیروهای پلیس و ایجاد ناامنی برای مردم را تحمل نمی کنیم.

به گزارش صدا و سیما؛ کارن فایندلی یک فرمانده پلیس انگلیس در واکنش به معترضینی که در روز‌های اخیر هنگام پرتاب سنگ، بطری و دیگر اشیاء به طرف سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن و مرکز اسلامی انگلیس، با پلیس برخورد کردند گفت: ما به حق معترضان برای برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز احترام می‌گذاریم و همیشه با سازمان دهندگان ان همکاری می‌کنیم، اما حمله به افسران خود یا اعتراضی را که سبب احساس نا امنی در دیگر جوامع شود تحمل نخواهیم کرد.

پلیس متروپولیتن همچنین در اطلاعیه‌ای با تاکید بر این موضع افزود: در ناآرامی‌های خشونت آمیز اخیر در نزدیکی سفارت ایران، حداقل پنج افسر پلیس به شدت زخمی شدند که پنج نفر از انان از جمله به علت شکستگی استخوان در بیمارستان بستری شده اند.

پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

پلیس انگلیس همچنین با بیان اینکه افسران پلیس تلاش می‌کنند تظاهرات مسالمت آمیز در برابر سفارت ایران را تسهیل کنند افزود: در روز‌های اخیر تجمعات بزرگی در این منطقه برگزار شده بود که گروهی قابل توجه قصد ایجاد بی نظمی داشتند.

 

تکمیلی: پلیس لندن تصاویر برخی از متخلفان ایرانی را برای شناسایی و بازداشت آنها منتشر کرد

 

پلیس لندن روز سه‌شنبه تصاویر ۱۳ نفر از عناصر ضد انقلاب را که مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران و مرکز اسلامی انگلیس ایجاد بی‌نظمی و اغتشاش کردند منتشر کرد.

به گزارش تسنیم؛ پلیس لندن پیشتر اعلام کرده بود که از تمام ابزارهایی که در اختیار دارد برای شناسایی آشوبگرانی که یکشنبه گذشته مقابل این دو ساختمان آشوب به‌پا کردند استفاده خواهد کرد تا آن‌ها را به دست عدالت بسپارد.

 

منبع خبر : صداوسیما
منبع: صداوسیما
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!