جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۵۴۰۲۱

مرگ ۴ نفر در حوادث کردستان/ استاندار: کار ضدانقلاب است

مرگ ۴ نفر در حوادث کردستان/ استاندار: کار ضدانقلاب است
استاندار کردستان گفت:" در اغتشاشات اخیر متأسفانه ۴ نفر در استان کردستان به دست عوامل خودفروخته و ضد انقلاب جان خود را از دست دادند".
استاندار کردستان افزود: "در دیدار با خانواده‌های کشته شدگان، آنان اعلام کردند که فرزندانشان در اغتشاشات نبودند و به ناحق از پشت با گلوله‌های جنگی کشته شده‌اند، به طوری که یکی از آن‌ها در حین پخش کارت عروسی و یکی دیگر مشغول بستن مغازه‌اش بود".
 
به گزارش ایسنا؛ اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز، چهارم مهرماه در یادواره ۴۵۲ شهید سروآباد اظهار کرد: مخلان نظم و امنیت اجتماع خائن بوده و باید همگان آن‌های بشناسند.
 
وی با اشاره به حوادث اخیر در استان کردستان، افزود: مردم بابصیرت استان کردستان با درک توطئه خرابکاری دشمنان، راه خود را از آنان جدا کرده و با آنان همراهی نکردند که این امر نشان از بصیرت و آگاهی مردم مرزدار و شهید پرور کردستان دارد.
 
زارعی‌کوشا به ماجرای فوت مهسا امینی اشاره کرد و ادامه داد: بعد از فوت این بانوی کردستانی بلافاصله رئیس جمهور و همه مسئولان وارد عمل شده و بر بررسی دقیق این ماجرا تاکید کردند تا حقی از کسی ضایع نشود اما دشمنان از این ماجرا سوءاستفاده کرده و به دنبال فتنه و اغتشاش در سطح جامعه بودند.
 
وی به نقش مردم مرزدار و غیور سروآباد اشاره کرد و گفت: من به مردم سروآباد افتخار می‌کنم دشمن شناسی این خطه زبانزد است و در طول ۴۳ سالی که از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد مرزداران سروآبادی همواره وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان داده‌اند و در ماجرای اخیر کشور نیز این مهم را به اثبات رسانیدند.
 

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!