پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
شنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۳۹۴۱

دستگیری ۷۳۹ نفر در گیلان/ ۱۰۴ نیروی پلیس مجروح شده‌اند

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در سطح استان خبر داد. ۶۰ نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند.

سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر امروز در نمایشگاه کشف سلاح‌های گرم و سرد اغتشاشگران در رشت اظهار داشت: در ۳روز گذشته شاهد تحرکاتی از سوی اراذل اوباش و اغتشاشگران در سطح استان بودیم که با حضور مقتدرانه پلیس، بسیج، سپاه پاسداران و پشتیبانی‌های به‌عمل آمده برخورد قاطعی با برهم‌زنندگان نظم عمومی صورت گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ۶۰ نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند؛ تعداد زیادی از این افراد نیز بومی گیلان نبوده و از سایر استان‌ها برای اغتشاش و آشوب وارد گیلان شده بودند و به اماکن عمومی و اموال خصوصی آسیب وارد کردند. سردار ملکی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک تیم خرابکاری در استان تصریح کرد: این تیم خرابکاری از یکی از استان‌های جنوبی کشور وارد گیلان شده بودند که قبل از هر اقدامی در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند و تعدادی سلاح گرم و ابزار مختلف نیز از این تیم کشف و خرابکاران دستگیر شدند.

 

وی ضمن تشکر از پشتیبانی‌های به عمل آمده از مجموعه انتظامی استان در جهت مقابله با اقدامات تخریب‌گونه و اغتشاش گفت: در حال حاضر اوضاع عادی شده و تعداد معدودی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی مردم را دارند تذکر می‌دهم که امنیت مردم خط قرمز پلیس است. فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با خرابکاران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهیم کرد ابراز داشت: تعدادی از کسانی‌که در حوادث شب گذشته به دلیل اغتشاش دستگیر شدند در سنین پایین بودند و لیدرهای این افراد شناسایی شدند.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در ساعات اولیه این اتفاقات، ۱۰۴ نفر از کارکنان پلیس گیلان در این درگیری‌ها مجروح شدند و تعدادی از خودروها و موتورسیکلت‌های سازمانی و تعدادی خودرو آتش‌نشانی و‌ اورژانس نیز آسیب دیدند.

 

منبع خبر : تسنیم
منبع: تسنیم
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!