جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ 19 April 2024
پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۳۸۸۰

مهران مدیری هم تلویزیون را تحریم کرد؛ با مردم خشونت نکنید+فیلم

مهران مدیری با انتشار ویدئویی ضمن اعتراض به برخورد با مردم در خیابان و بی‌توجهی به مطالبات مردم، اعلام کرد که دیگر اجازه پخش کارهایش از جمله دور همی را در تلویزیون نمی‌دهد.

مهران مدیری، کارگردان و هنرپیشه سرشناس چندین سریال برای صداوسیمای ایران گفت: در این روز‌های پر از اشک و بغض و خشم، تصاویری که در فضای مجازی دیده می‌شود را باور نمی‌کنیم با مردم خشونت نکنید. با مردم حرف بزنید و ببینید مطالبات آن‌ها چیست.

مهران مدیری همچنین با تاکید بر اینکه صداو سیما حق ادامه پخش دورهمی را ندارد گفت: به عنوان سازنده، طراح، مجری و کارگردان این برنامه اعلام می کنم که نمی خواهم حتی یک فریم از تصویر من به هیچ بهانه‌ای در هیچ شبکه‌ای پخش شود. فعلا این تنها کاری است که از دستم بر می‌آید. 

 
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یک شهروند
-
پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
0
آقای مهران مدیری! به دنبال ممنوع التصویر کردن خودتان بطور خود خواسته و تحریم صدا و سیما از طرف جنابعالی، خسارت شدیدی به رسانه دولتی که از بیت المال اداره میشود و شما چندین دهه با توجه به اظهارات خودتان که فرمودید مردم در این سالها تحت فشار تحریم و فقر زندگی میکردند بدون توجه به این مشکلات مردم، با دستمزد نجومی از جیبشان فیلم و سریال تهیه و بازی کردید و برای هر فریم از این کارهای تان پول کلانی دریافت نمودید و حالا پس از دریافت این مبالغ از بیت المال تقاضا نمودید حتی یک فریم از تصویرتان پخش نشود .با این تصمیم شما آشکارا به همین مردم که سنگ آنها را به سینه میزنید خیانت کردید چون پس از دریافت مبالغ کلان، آثارتان را باطل اعلام فرمودید و از دسترس آنها خارج کردید، به شما اعلام میداریم:
1- ما ملت ایران تقاضای شما بابت پخش نشدن حتی یک فریم از تصویرتان در تلویزیون را پذیرفتیم. چون همانطوریکه که فرمودید این تقاضا حق تان است. اما از شما بابت این درخواست اعلام خسارت و شکایت ذیل را اعلام میداریم:
2- از آنجاییکه مالکیت آثار شما پس از دریافت دستمزد متعلق به تلویزیون و مردم است، شما باید بابت این تصمیم زیان وارده به بیت المال را فریم به فریم و ریال به ریال پرداخت فرمایید.
3- از آنجاییکه سریال ها و فیلم هایی که شما بازی کردید با این درخواستتان (یعنی حذف تصویر تان) قابل پخش نیستند، بنا بر این شما باید نه تنها بابت این خسارت به بیت المال دستمزد های دریافتی تان از سال ۱۳۷۲ تا کنون به نرخ امروز بازپرداخت کنید بلکه هزینه کل این فیلم ها و سریال ها را هم به نرخ امروز بپردازید. چون بدون تصویر شما قابل پخش نیستند. بنابر این شما زمانی می توانستید با این ژست حق بجانب و لیدر مآبانه این تصمیم نابخردانه و شتاب زده را اعلام کنید که تمام این خسارت های اعلام شده را همزمان با این ادعای تان بپردازید.
4-آقای مدیری شما فکر کردید این رژیم رفتنی است و خواستید با این تصمیم خائنانه جای پای تان را در رژیم بعدی باز کنید تا مجددا این ملت را سرکیسه کنید. اما نمیدانستید این هیاهویی را که میشنوی مانور جمهوری اسلامی است تا خائنین را از لانه های شان بیرون بکشد و آنها را شناسایی کند. کاری که هر چند سال یکبار تکرار میکند. اما شما خیلی راحت خودت را شناساندی و به تله افتادی. حیف آن احترامی که همه برای شما قائل بودند. پس همه آن حرفهای قشنگی را که شما در برنامه ها میزدی متن نویسندگان برنامه ها بود خودت هیچی تو کله ات نبود یک بار خودت رفتی حرفی بزنی که تیشه به ریشه ات زدی. حرف آخر
آقای مدیری بوی کبابی که به مشامت میرسد بوی کباب نیست در واقع دارند خر داغ میکنند. فریب خوردی.
برادر دغدار
-
پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
0
من عقیده دارم خانواده مرحوم مهسا امینی را به تلویزیون دعوت کنید. فیلم دخترشان را از دستگیری تا سکته کردنش را پخش کنید و به آنها بگویید. حال اگر اینها گشت ارشاد نبودند در عوض مامور راهنمایی و رانندگی بودند که دخترتان را به جرم خلاف شدید از مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف میکردند او سکته میکرد و شما هم به دروغ اعلام میکردید پلیس راهنمایی و رانندگی دخترم را ضرب و شتم و به قتل رساند و در نتیجه این ادعای دروغ مردم با تضاهرات در کار پلیس راهبر اخلال میکردند و همین تعداد بخاطر این اخلال در تصادفات ناشی از این اخلال کشته میشدند آیا شما مقصر نبودید؟ آیا شما نمی بایستید بابت خون این کشته ها پاسخگو باشید؟ درمورد گشت ارشاد شما از اول به مردم ایران دروغ گفتید ادعا کردید دخترتان سالم بود اما بعد از این همه کشته معلوم شد نامبرده پرونده عمل جراحی سر و سابقه غش داشت و تحت درمان بود اما شما کتمان کردی اگر باور کنیم این یک تله برای نظام نبود پس برای چه این دروغ را گفتی خواسته ات برای این دروغ چه بود خواستی به چه نتیجه ای برسی؟ من برادرم را اوباش حامی شما کشتند اگر دولت ایران مظلوم و سهل گیر است و آزاد رهایتان کرد؟ شما کلاه ات را قاضی کن و بگو من تقاص خون برادرم را از کی بگیرم. مقصر خون برادرم کیست؟شما که جلوی دوربین دیدید دخترتان خودش سکته کرد و مرد اما برادرم را اوباش به تحریک شما جلوی دوربین کشتند. من از این دولت بابت مجازات قاتلین برادرم و عامران این قتل نا امید هستم چون بیش از حد مماشات میکند.من منتظر پاسخ رسمی و مطبوعاتی شما هستم تا تصمیمم را بگیرم تقاص خون به ناحق ریخته برادر مظلومم را از کی بگیرم؟
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!