چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ 24 April 2024
دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۳۷۹۴

پدر مهسا امینی در گفت‌وگو با فارس مریضی دخترش را تکذیب کرد

پدر مهسا امینی در گفت‌وگو با فارس مریضی دخترش را تکذیب کرد
امجد امینی: بعد از اینکه به پاسگاه برده شده چه اتفاقاتی افتاده است را نمی دانیم فیلمی که به ما نشان دادند تقطیع شده بود آنچه نشانمان دادند را قبول ندارم.

امجد امینی، پدر مهسا امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج،  در توصیف این واقعه گفت: برای مسافرت در تهران بودیم به همراه برادرش وقتی در اول مترو پیاده می شود، از سوی ماموران گشت ارشاد مورد تذکر و او را سوار ماشین می کنند.

امینی افزود: براساس آنچه از سوی حاضرین در ماشین به ما منتقل شده در ماشین هم چندین بار به ماموران گفته بود که من بچه شهرستان هستم جایی را بلد نیستم، اجازه ندادند پیاده شود.

وی اظهار کرد: بعد از اینکه به پاسگاه برده شده چه اتفاقاتی افتاده است را نمی دانیم فیلمی که به ما نشان دادند تقطیع شده بود آنچه نشانمان دادند را قبول ندارم.

پدر مهسا امینی از عدم حضور به موقع اورژانس انتقاد کرد و گفت: براساس تصاویری که نشانمان دادند نیروهای اورژانس در ابتدای ورود به صحنه انگونه که باید سرعت عمل از خود نشان ندادند و به دور خود می چرخیدند.

وی افزود: عدم سرعت در رساندن دخترم به بیمارستان موجب شد بعد از اینکه دچار ایست قلبی شده ایست مغزی بکند، از همه بدتر اینکه به همراه دخترم کسی را نفرستاده بودند تا جایکه پرستارها می گفتند نمی دانستیم باید با چه کسی تماس بگیریم پرستاران می‌گفتند  نه شماره تماسی، نه همراهی تا اینکه پسر کوچکم که 17 سال دارد او را در بیمارستان پیدا کرد و تازه آن وقت بود که ما فهمیدیم.

وی گفت: معتقدم مهسا را دیر به بیمارستان منتقل کردند و اولین روز پزشکان به من گفتند که امیدی به نجات نیست و دخترتان مرده است.

پدر مرحوم امینی همچنان اصرار دارد که دخترش سابقه بیماری نداشته و در سلامت کامل بوده و هیچ مریضی نداشته است.

وی در ادامه به تماس تلفنی رییس جمهور و ابراز همدردی و تسلیت وی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور ظهر امروز طی تماسی مرگ شینا را به ما تسلیت گفت، انتظار ما این است که ابعاد مختلف این مسئله را به صورت شفاف هرچه زودتر روشن کنند و موضوع را پیگیری و اجازه ندهند خون دخترم پایمال شود.

پدر مهسا امینی خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهیم، مقصرین و یا مقصران احتمالی مرگ دخترم به صورت مشخص معرفی و به سزای عمل خود برسند.

وی به وجود کبودی روی پاهای دخترش اشاره کرد و با بیان اینکه از متولیان بیمارستان خواستم پزشک قانونی موضوع کبودی که روی پاهای ژینا وجود دارد را بررسی کنند، اذعان کرد: متاسفانه به این خواسته من پاسخ ندادند درخواست ما از مسئولان پیگیری است صدای ما را بشنوند.

امجد امینی ضمن تقدیر از ابراز همدردی مردم و هم استانی ها گفت: دخترم بی گناه از بین رفت از مردم تقدیر می‌کنم شرایط و وضعیت خوبی ندارم تنها درخواستم پیگیری کامل موضوع و رسیدگی به موضوع است.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!