جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۳۵۷۲

تاج: شاید در جام ملت‌ها، نکونام سرمربی تیم ملی باشد

تاج: شاید در جام ملت‌ها، نکونام سرمربی تیم ملی باشد
در قرارداد فعلی ما با آقای کی روش، ایشان الان سرمربی ما در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا نیست. شاید از کی روش در جام ملت‌ها به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم و از نکونام به عنوان سرمربی. صحبتش را داشتیم.

بعد از معرفی کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، نام جواد نکونام به عنوان یکی از گزینه‌های دستیاری او در این تیم مطرح شد.

نکونام که سابقه کاپیتانی و حتی دستیاری در تیم ملی ایران در دوران کی روش را دارد، این فصل سرمربی تیم فولاد خوزستان است با این حال این باشگاه تاکنون با جدایی این مربی مخالفت کرده است.

مشکل حضور نکونام در تیم ملی احتمالاً برطرف می‌شود، ولی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری امروز خود خبری مهم و جدید را اعلام کرد.

وی گفت: در قرارداد فعلی ما با آقای کی روش، ایشان الان سرمربی ما در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا نیست. شاید از کی روش در جام ملت‌ها به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم و از نکونام به عنوان سرمربی. صحبتش را داشتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: البته برای نکونام همچنان در حال رایزنی هستیم تا اتفاقی رخ بدهد. اگر فردا خبری شنیدید که نکونام به تیم ملی نمی‌آید تعجب نکنید، ولی ان شاءالله مشکل حل می‌شود.

مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ بعد از جام جهانی قطر و در زمستان امسال برگزار می‌شود؛ هنوز میزبان جدید این رقابت‌ها بعد از انصراف کشور چین مشخص نشده است.

 

منبع خبر : ایرنا
منبع: ایرنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!