جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۵۳۵۵۳

این مرد ژاپنی از هیچ کاری نکردن پول در می‌آورد!

این مرد ژاپنی از هیچ کاری نکردن پول در می‌آورد!
یک مرد ژاپنی با درج آگهی در شبکه‌های اجتماعی توانست برای خود مشتری‌های زیادی جلب کند. کار او فقط همراهی با مشتریان تنهایش است.

 مردی ژاپنی برای تامین هزینه‌های زندگی خود تصمیم گرفت خودش را برای انجام هیچ کاری اجاره دهد. کار او فقط همراهی با مشتریان تنهایش است. وی در مقابل دریافت حدود ۷۱ دلار معادل ۱۰هزار ین ژاپنی این کار را انجام می‌دهد.

«شوجی موریموتو» در حال حاضر ۳۸ ساله است و در ۴ سال گذشته ۴ هزار مشتری داشته است. جالب اینجاست که وی در صفحه اینستاگرام خود تعداد زیادی دنبال کننده دارد که برخی از آنها مشتری ثابتش هستند.

او برای نخستین بار در ژوئن ۲۰۱۸ پس از ارسال توئیتی در حساب کاربری خود، خدماتی را ارائه داد و گفت: «من خودم را به عنوان کسی که هیچ کاری نمی‌کند اجاره می‌دهم. آیا ورود به فروشگاه به تنهایی برای شما دشوار است؟ آیا عضوی از تیم خود را از دست داده‌اید؟ آیا شما به کسی نیاز دارید که جایی را برای شما نگه دارد؟ من به جز کارهای آسان نمی‌توانم کاری انجام دهم.»

در واقع مشتریان این مرد ژاپنی افرادی هستند که از تنهایی فرار می‌کنند و می‌خواهند کسی را در کنار خود داشته باشند. وی در این کار درخواست‌های نامتعارف و حمل کالا را نمی‌پذیرد. به گفته خودش فقط از حس تنهایی مردم با همراهی کردن آنها کم می‌کند.

موریموتو در یکی از خاطرات خود گفته است: یک بار مردی من را استخدام کرد تا توصیفی از قتلی را که مرتکب شده بود، برایم شرح دهد. همچنین شخص دیگری هم به من پول داد تا او را از بیمارستان به محلی که قصد خودکشی داشت، برسانم.

 

 

 

منبع خبر : همشهری آنلاین
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!