پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۳۴۴۴

رونمایی از ۹ پرسپولیسی لیست اسکوچیچ

رونمایی از ۹ پرسپولیسی لیست اسکوچیچ
هفته گذشته ۹ بازیکن پرسپولیس به سفارت اتریش رفتند و برای گرفتن ویزای این کشور جهت حضور در اردوی تیم ملی اقدام کنند.

بر اساس اخبار واصله این ۹ بازیکن عبارتند از؛ علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، فرشاد فرجی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا و وحید امیری. حضور این ۹ بازیکن پرسپولیسی و تعدادی از بازیکنان لیگ برتری در سفارت اتریش برای دریافت روادید شینگن شائبه حضور آنها در آخرین اردوی تیم ملی فوتبال قبل از برگزاری جام جهانی را ایجاد کرد تا صحبت‌هایی درباره تغییرات گسترده در لیست مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز مطرح شود. درحالی که این طور نیست! حضور برخی بازیکنان جهت انگشت نگاری باید اذعان داشت که این به معنای حضور در فهرست نهایی اردوی آماده سازی اتریش نیست. با توجه به قواعد صدور ویزای شینگن و نبود زمان کافی یک فهرست ۵۰ نفره به سفارت اتریش در کشورمان داده شده است. در این رابطه گزارش زیر را بخوانید؛

علیرضا بیرانوند؛ شماره یک می‌شود!

۴ هفته و ۴ کلین شیت متوالی جایی برای بحث در خصوص علیرضا بیرانوند باقی نمی گذارد. جدای از آمادگی بالای دروازه بان پرسپولیس باید به اتفاقات اخیر حول و حوش تیم ملی نیز اشاره کرده که علیرضا بیرانوند را به اسکوچیچ نزدیک تر و به همان نسبت امیرعابدزاده را از سرمربی تیم ملی دور کرده است!

دانیال اسماعیلی فر؛ به اتریش می‌رود!

مدافع راست فصل گذشته سپاهان که در آخرین اردوی تیم ملی نبود حالا با پوشیدن پیراهن پرسپولیس از شانس بیشتری برای دعوت برخوردار شده است. او هم با توجه به کمبود مدافع راست سرحال و آماده در تیم ملی شانس سفر به اتریش را دارد. مگر آن که...

فرشاد فرجی؛ شانس کمی دارد

فرشاد فرجی مدافع مصدوم پرسپولیس نیز از جمله کسانی بود که برای دریافت ویزای اتریش به سفارت این کشور رفت. البته شانس فرشاد فرجی برای حضور در اردوی اتریش کم است. هرچند اسکوچیچ به شاگرد قدیمی خودش در خونه به خونه بابل علاقه خاصی دارد!

میلاد سرلک؛ هافبک مورد علاقه دراگان

سبک بازی میلاد سرلک مورد علاقه دراگان اسکوچیچ است. همین مربی کروات هم برای اولین بار او را به تیم ملی دعوت کرد و شکی وجود ندارد جزو مسافران اتریش و حتی جام جهانی باشد. سرلک یک هافبک دفاعی با قابلیت بازیسازی است که در فوتبال ایران نمونه اش کم پیدا می شود.

سروش رفیعی؛ حامی اسکوچیچ به وین سفرمی کند!

یکی از حامیان دراگان اسکوچیچ در تیم ملی، سروش رفیعی بود که با سردارآزمون و ... به دفاع از سرمربی خود پرداخت. سروش رفیعی هم که در فصل جاری پوست انداخته و تبدیل به هافبکی تکنیکی، بازیساز و جنگنده شده از شانس بالایی برای سفر به وین ( پایتخت اتریش) برخوردار است.

مهدی ترابی؛ چرا دعوت می شود؟

مهدی ترابی تک خال و ستاره پرسپولیس است اما دراگان اسکوچیچ به سبک بازی این هافبک تکنیکی و سرعتی علاقه ای ندارد. سرمربی تیم ملی شماره ۹ پرسپولیس را دعوت می کند اما بازی نمی دهد! اتفاقی که بارها افتاده و بارها نیز واکنش منفی یحیی گل محمدی را به دنبال داشته است!

سعید صادقی؛ احتمالا خط می خورد!

سعید صادقی هنوز نان ۱۴ پاس گل و ۷ گل زده فصل گذشته اش را می خورد! او در پرسپولیس کمی افت کرده اما اسکوچیچ بار دیگر دعوتش کرده است. احتمالا سعید صادقی نیز یکی از خط خورده های اردوی اتریش خواهد بود.

کمال کامیابی نیا؛ شانسی ندارد!

هافبک نیمکت نشین پرسپولیس بار دیگر در لیست ۵۰ نفره دراگان اسکوچیچ قرار گرفته است اما شانسی برای سفر به اتریش و همراهی تیم ملی نخواهد داشت. تیم ملی در حال حاضر هافبک های دفاعی سرحال و جوان تری دارد و بعید می دانیم کمال کامیابی نیا بتواند در لیست نهایی قرار بگیرد.

 

وحید امیری؛ تمرین اختصاصی در اتریش!

دراگان اسکوچیچ آن قدر وحید امیری را دوست دارد که به دکتر "شهاب" پزشک تیم ملی دستور بدهد حواسش به او باشد. هرچند ستاره چپ پای پرسپولیس هنوز دوران نقاهت پس از عمل جراحی دیسک کمر را به پایان نرسانده و قادر به حضور در تمرینات گروهی نیست اما به خواست اسکوچیچ به اتریش سفر می کند. اسکوچیچ دوست دارد خودش و پزشکان تیم ملی، وحید امیری را زیر نظر داشته باشند تا هر چه زودتر به میادین فوتبال بازگردد.

گفتنی است اردوی تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان داخلی و خارجی از ۲۸ شهریورماه به مدت ۱۰ روز در کشور اتریش برای برگزاری آخرین فیفادی مقابل تیم‌های ملی اروگوئه و سنگال خواهد بود.

 

منبع خبر : خبرورزشی
منبع: خبرورزشی
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!