پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۵۳۳۴۱

دزدی مسلحانه وحشتناک از مهاجم سرشناس

پیرامریک اوبامیانگ مهاجم گابنی بارسلونا با یک حادثه وحشتناک و عجیب روبه‌رو شد.

در شبی که بارسلونا با نتیجه چهار بر صفر مقابل وایادولید به پیروزی رسید پیر امریک اوبامیانگ مهاجم این تیم پس از بازی با اتفاق تلخ و ترسناکی رو به رو شد. منزل این مهاجم گابنی و سرشناس فوتبال مورد هجوم سارقان مسلح قرار گرفت.

چهار دزد مسلح با حمله به خانه اوبا، قفل‌ها را شکستند و دست او و همسرش را بستند. این دزدها که صورت خود را پوشانده بودند پس از کتک زدن اوبامیانگ، حدود یک ساعت این بازیکن و همسرش را دست‌بسته نگه داشتند. سارقان ضمن کتک زدن و اعمال خشونت علیه مهاجم گابنی بارسا و تهدید همسرش، صندوق آنها که حاوی اشیای قیمتی و جواهرآلات بود را بردند و در ادامه با خودروی آئودی سفیدرنگی از محل متواری شدند.

یک خودرو و مقداری طلا از جمله اموالی بوده که از خانه اوبامیانگ سرقت شده است. این بازیکن یکشنبه شب این دزدی را به پلیس اطلاع داده است. روزنامه اسپانیایی ال‌پائیس خبر داده که تنها سرنخ موجود درباره سارقان این است که آنها به زبان ایتالیایی حرف می‌زدند.

پلیس بارسلونا اعلام کرده حال اوبامیانگ ۳۳ ساله و خانواده‌اش خوب است و در حال جستجو برای یافتن سارقانی است که وحشت را در دل مهاجم بارسلونا و خانواده‌اش انداخته است.

 

منبع خبر : خبر آنلاین
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!