جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
سه‌شنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۵۳۱۸۲

پلیس: سگ گردانی جرم است

در آپارتمان ها نیز اگر شهروندی از حضور سگ دچار ناراحتی و ترس شود می تواند به سامانه ۱۱۰ اعلام کند.

سردار حسین رحیمی گفت: واقعیت امر این است که مسئولیت اصلی جمع آوری معتادان متجاهر با سازمان بهزیستی و اورژانس اجتماعی است اما پلیس وارد عمل شده و در این زمینه اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

وی افزود: آنچه مسلم است که حدود ۹ هزار معتاد متجاهر در شهر تهران رها شده و همچنین ۳۰۰ خانه که بصورت مخروبه به حال خود رها شده و محلی برای حضور معتادان متجاهر است باید سامان پیدا کند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه در مبارزه با تولیدکنندگان تاکنون هیچ موقع ماده ۴۲ قانون مبارزه با مواد مخدر به اجرا گذاشته نشده است، افزود: این ماده می‌گوید خرده فروشان مواد مخدر باید به اردوگاه بروند اما تا به امروز در تهران نه اردوگاهی داشته ایم و نه خرده فروشی به اردوگاه رفته است.

به گفته وی، البته همکاری شهرداری و استانداری تهران در این دوره با پلیس خیلی قابل قبول است و شهرداری تهران به تازگی چندین مرکز نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر را راه اندازی کرده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در استانداری تهران نیز با حضور مدیران دستگاه های اجرایی جلسات آسیب های اجتماعی بطور منظم برگزار می شود و با اجرایی شدن این مصوبات شاهد تحول در شهر خواهیم بود.

سگ گردانی جرم است

وی در خصوص سگ گردانی برخی شهروندان در برخی معابر همچون بوستان ها گفت: این اقدام جرم است و اگر شهروندی این موضوع را به سامانه ۱۱۰ اعلام کند حتما طبق قانون با صاحب سگ برخورد می شود.

رییس پلیس پایتخت تاکید کرد: به تازگی طرحی در ورودی بوستان ها در حال اجرا است که از ورود سگ به بوستان ها جلوگیری می شود و این طرح در بیشتر بوستان های پایتخت در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در آپارتمان ها نیز اگر شهروندی از حضور سگ دچار ناراحتی و ترس شود می تواند به سامانه ۱۱۰ اعلام کند و قطعا پلیس در این زمینه اقدام فوری خود را انجام می دهد.

 

منبع خبر : خبرآنلاین
منبع: خبرآنلاین
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!