سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۵۲۷۸۲

‏جانشین رئیس پلیس راهور: ادعای وزارت ‎صمت درباره تلاش برای ارتفای کیفیت داستان سرایی است

‏جانشین رئیس پلیس راهور: ادعای وزارت ‎صمت درباره تلاش برای ارتفای کیفیت داستان سرایی است
سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: اگر وزارت صنعت اعلام کرده در حال افزایش کیفیت خودرو است این ها داستان و ادعایی بیش نیست.

سردار تیمور حسینی اظهار کرد:کیفیت خودرو‌های تولید داخل هیچ تفاوتی با گذشته نکرده است و از نظر پلیس کماکان مشکل کیفیت وجود دارد.

وی افزود: موضع ما همان است که در قبل اعلام کردیم و خودروی تولید داخل همچنان مشکلات ایمنی دارد و نیاز به ارتقاء دارد و هیچ اتفاق خاصی در این حوزه رخ نداده و اگر وزارت صنعت ادعا کرده است در حال افزایش کیفیت است این‌ها داستان و ادعایی بیش نیست و هیچ اتفاقی نیفتاده و رانت و مافیا همچنان با قوت کار خود را پیش می‌برد و به کسی پاسخ‌گو نیست و همچنان شاهد مشکلات کیسه هوا در خودرو‌ها هستیم.

وی در خصوص از سرگیری شماره گذاری دو خودرو سمند و تیبا که به دلیل مسائل ایمنی متوقف شده بود گفت: پلیس نباید پاسخ این را بدهد بلکه باید سازمان استاندار اعلام کند چه اتفاقی افتاده است که خودرو‌هایی که پیشتر اعلام کردند فاقد استاندار است حالا استاندار گرفت.

تداوم این وضعیت در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (یکشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰) در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی گفتند: "ما در برخی از محصولات داخلی متأسّفانه شاهد این هستیم که به کیفیّت توجّه نمی‌شود؛ این خیلی بد است. این همه حمایت در این سال‌ها از صنعت خودرو در کشور شده، امّا کیفیّت خودرو خوب نیست، مردم ناراضی‌اند، درست هم می‌گویند، حق با مردم است.

در ادامه وزیر صنعت معدن تجارت نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا سیما تاکید کرد: گام‌هایی برای ارتقای کیفیت خودرو‌ها برداشته شده، اما ممکن است هنوز برای مردم واضح نباشد و با اقداماتی که امسال صورت گرفته به تدریج ارتقای کیفیت خودرو‌ها برای مردم آشکار می‌شود.

 

منبع خبر : انتخاب
منبع: انتخاب
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!