جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۲۶۳۴

نماینده مجلس: هنوز تعدادی از مفقودشدگان سیل امامزاده داوود پیدا نشده‌اند

نماینده مجلس: هنوز تعدادی از مفقودشدگان سیل امامزاده داوود پیدا نشده‌اند
محمد خدابخشی نماینده الیگودرز در مجلس با اشاره به سیل در امامزاده داوود گفت: هنوز تعدادی از مفقود شدگان سیل امامزاده داوود پیدا نشده اند که یکی دو نفر از اهالی شهرستان الیگودرز بودند. از رییس مجلس می خواهم که به هلال احمر دستور دهد تا هر چه سریعتر تیم های جستجو فعالتر شده تا سرنوشت آنها روشن شود.

محمد خدابخشی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس در تذکری گفت: از همه مسوولان که به آسیب دیدگان سیل در مناطق مختلف به خصوص در شهرستان الیگودرز کمک کردند، تشکر می کنم.

نماینده الیگودرز ادامه داد: شهرستان الیگودرز به دلیل ضعیف زیرساخت های جاده ای خسارت بالایی را به دلیل سیل متحمل شده، سازمان حمل و نقل جاده ای باید برای جبران این زیرساخت ها عنایت بیشتری داشته باشند. از رئیس جمهور می خواهم مصوبات سفر استانی به لرستان را پیگیری و جبران کند.

خدابخشی با اشاره به سیل در امامزاده داوود گفت: هنوز تعدادی از مفقود شدگان سیل امامزاده داوود پیدا نشده اند که یکی دو نفر از اهالی شهرستان الیگودرز بودند. از رییس مجلس می خواهم که به هلال احمر دستور دهد تا هر چه سریعتر تیم های جستجو فعالتر شده تا سرنوشت آنها روشن شود.

 

منبع خبر : انتخاب
منبع: انتخاب
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!