جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۲۵۶۹

افزایش آمار جانباختگان سیل فیروزکوه به ۱۵ و امامزاده داوود به ۲۰ نفر

افزایش آمار جانباختگان سیل فیروزکوه به ۱۵ و امامزاده داوود به ۲۰ نفر
استاندار تهران آخرین آمار جانباختگان سیل در فیروزکوه و امامزاده داوود را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا استاندار تهران آخرین آمار جانباختگان سیل در فیروزکوه را اعلام کرد و گفت: متأسفانه آمار جان باختگان سیل در روستای مزداران در شهرستان فیروزکوه به ۱۵ نفر رسیده است.

محسن منصوری در تشریح روند امداد رسانی به سیل زدگان شهرستان فیروزکوه گفت: متاسفانه آمار جان باختگان سیل در روستای مزداران در شهرستان فیروزکوه تا این لحظه به ۱۵ نفر افزایش پیدا کرد.

وی افزود: چهار روستا در دهستان حبله‌رود از وقوع سیلاب آسیب دیدند و در این میان روستای مزداران بیشترین آسیب را شاهد بوده و بسیاری از خانه ها آسیب دیدند. بنا بر دستورالعمل ستاد بحران شهرستان نیروهای امدادی و خدماتی از تمامی فرمانداری‌های استان تهران جهت خدمات‌رسانی در این شهرستان حاضر شدند و با تلاش‌های شبانه‌روزی بخش زیادی از صدمات جبران شده است.

استاندار تهران درباره روند امداد رسانی و برقراری ارائه خدمات شهری و روستایی در منطقه سیل زده گفت : آب و گاز در ۷۰ درصد از مناطق آسیب دیده وصل شده اما در روستای مزداران و آتشان به دلیل شدت تخریب‌ها قطع است و همچنان تلاش برای وصل آب و برق نیز به جز چند نقطه از مزداران در کل منطقه وصل شده است و همچنین گاز در روستاهای آتشان و مزداران به دلیل شرایط خطرناک قطع شده است.

 

افزایش فوتی های امامزاده داوود

 

همچنین به گزارش خبرگزاری مهر استاندار تهران از کشف یک جسد دیگر طی سیل امام زاده داوود گفت: فوتی های سیل امام زاده داوود به ۲۰ نفر رسید و ۱۳ فوتی و ۲ مفقودی در فیروزکوه ثبت شده است. 

 

 

 

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!