جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۱
کد خبر: ۵۱۰۷۷

غول خاورمیانه‌ای وارد لیست ۱۰۰ شرکت معتبر جهان

امارات، بزرگترین شرکت هواپیمایی دوربرد جهان، در سال ۲۰۲۲ در رتبه‌بندی جهانی RepTrak۱۰۰ در بین ۱۰۰ شرکت برتر معتبر جهان قرار گرفته است.

این شرکت هواپیمایی تنها شرکتی از منطقه خاورمیانه و شمال آفریقاست که توانسته با امتیاز ۷۲.۷ به این فهرست راه یابد.

پلتفرم RepTrak با داشتن یکی از بزرگترین پایگاه‌های داده مشهور جهان با بیش از ۲۰ سال داده، شرکت‌ها را در صنایع مختلف در سراسر جهان با تجزیه و تحلیل میلیون‌ها نقطه داده ادراک و احساسات از نظرسنجی‌های آنلاین مقایسه می‌کند.

امارات در سایر رده‌بندی‌های جهانی خطوط هوایی رتبه‌های برتر را دریافت کرده است. همچنین این شرکت هواپیمایی در صدر فهرست YouGov امارات متحده عربی برای سال ۲۰۲۱ قرار گرفت زیرا بخش هوانوردی آن به ظرفیت قبل از همه‌گیری خود بازگشت.

این شرکت امتیاز ۵۳.۶ را به دست آورد که بسیار جلوتر از همتایان خود در این صنعت است و با کاهش محدودیت‌های حرکتی در سراسر جهان همچنان به گسترش شبکه خود با استفاده از افزایش تقاضای سفر ادامه می‌دهد.

امارات همچنین در رتبه بندی بهترین برند YouGov در امارات برای پنجمین سال متوالی اول شد. این ایرلاین در فهرست ۲۰ شرکت ایمن‌ خطوط هوایی در سال ۲۰۲۲ رتبه ۲۰ را کسب کرد.

هواپیمایی امارات در فهرست ۱۰۰ شرکت هواپیمایی برتر جهان اسکای ترکس (Skytrax) برای سال ۲۰۲۱ (با رأی مشتریان خطوط هوایی) با پنج پله افزایش نسبت به سال ۲۰۱۹ در رتبه چهارم قرار گرفت.

ماه گذشته امارات گفت مجموعه نتایج خوبی را برای سال مالی منتهی به ۳۱ مارس ثبت خواهد کرد، ضررهای ۱۲ ماه گذشته خود را کاهش می‌دهد و پیش‌بینی می‌کند که در سال آینده با افزایش تقاضای سفرهای هوایی به سود گذشته خود بازگردد.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!