پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۰۹۸۲

جزئیات فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان

رئیس اتاق اصناف تهران جزئیات فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

قاسم نوده فراهانی درباره فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا، اتحادیه‌های صنفی، معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ و دستگاه های ذیربط در مورد فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان همچون سالهای گذشته تصمیماتی اتخاذ شده که این موارد برای تمامی واحدهای صنفی از روز یکشنبه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان لازم الاجراست.

وی افزود: بر این اساس امسال نیز همچون دیگر سال‌ها با هرگونه حرمت شکنی از طریق تظاهر به روزه خواری در واحدهای صنفی برخورد خواهد شد. همچنین اجرای پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان مورد تاکید است و بر تمامی واحدهای صنفی به شکل مستمر توسط واحدهای بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران و اتحادیه‌های صنفی تهران نظارت خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف تهران تاکید کرد که امسال برابر مصوبات ابلاغی فعالیت واحدهای صنفی تهیه، طبخ و توزیع غذا از جمله اغذیه فروشی، رستوران‌های داخل شهری، چلوکبابی ها، کبابی‌ها، فست فودی‌ها، جگرکی‌ها، آبمیوه و بستنی، قهوه سراها، کافی شاپ‌ها، قهوه خانه‌ها ، سفره خانه‌ها اعم از سنتی و عادی و... از اذان مغرب تا اذان صبح است و اجازه فعالیت و یا عرضه مواد غذایی در واحد صنفی خود را نداشته و صرفا یک ساعت قبل از اذان مغرب میتوانند به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

نوده فراهانی درباره فعالیت واحدهای صنفی اغذیه فروش و عرضه کننده غذای سرد گفت: صنوف اغذیه فروشان مجاز هستند در طول روز صرفا غذای سرد به صورت بیرون بر با رعایت کامل شئونات عرضه کنند.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!