پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۴۸۵۷۲

«صحنه» با همت بانک پاسارگاد صاحب مدرسه جدید شد

«صحنه» با همت بانک پاسارگاد صاحب مدرسه جدید شد
در راستای محرومیت‌زدایی و ایجاد فرصت برابر برای تحصیل دانش‌آموزان عزیز کشورمان، آئین افتتاح مدرسۀ «شهید مفتح» که با حمایت‌های مالی و معنوی بانک پاسارگاد در روستای «صحنه» از توابع شهرستان آق‌قلای استان گلستان ساخته و تجهیز گردیده است با حضور مدیران بانک پاسارگاد و مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در ادامه پیشبرد اهداف والای بانک پاسارگاد در توسعۀ فرهنگ و آموزش کشور، طی مراسمی با حضور دکتر مجید قاسمی مدیرعامل و تعدادی از مدیران بانک پاسارگاد، مسئولان آموزش و پرورش استان و جمعی از خیرین و مقامات محلی شهرستان آق‌قلا، مدرسۀ چهارکلاسۀ شهید مفتح در مقطع متوسطۀ اول، در روز چهارشنبه مورخ 26آبان 1400 در روستای «صحنه» از توابع شهرستان آق‌قلای استان گلستان افتتاح شد. این مدرسه با 745مترمربع فضای آموزشی در قالب چهار کلاس درس و 200 مترمربع محوطه، در این روستای سیل‌زده آماده و تجهیز شده و در اختیار بیش از 110 دانش‌آموز عزیز این منطقه که از فضای آموزشی ایمن و استاندارد محروم بودند قرار گرفت.

دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد در حاشیۀ مراسم افتتاح این مدرسه در پاسخ به خبرنگار صداوسیمای استان، ضمن تشکر از همراهی و پیگیری‌های مسئولان شهرستان آق‌قلا و مدیران آموزش و پروش این منطقه اظهار داشت؛ بانک پاسارگاد از میان 85 مدرسه‌ای که با وقوع سیل در مناطق مختلف کشور دچار آسیب جدی شده و از بین‌رفته بودند، نوسازی و ساخت 30 باب مدرسه را تقبل کرد که ساخت سه باب از آن‌ها در شهرستان آق‌قلا برنامه‌ریزی شد. دکتر قاسمی در ادامه با اشاره به آمار کل مدارس ساخته‌شده توسط بانک پاسارگاد عنوان داشت که در راستای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی این بانک تعداد 43 مدرسه و17 کتابخانه در سراسر کشور احداث شده است. وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این مدارس و امکانات آموزشی بتواند فرزندان این خطه را که مملو از استعداد، مهربانی و عشق به وطن هستند، برای مدیریت آینده کشور آماده و تربیت کند.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!