جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ 19 April 2024
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۴۸۴۲۴

آتش سوزی برج ۱۷طبقه رامیلا در چالوس ادامه دارد + فیلم

ساختمان ۱۷ طبقه ای معروف به برج رامیلا ‌واقع در منطقه شهرک رجایی شهرستان چالوس به دلیل شدت آتش سوزی و مشکلات ترافیکی مسیر منتهی به این ساختمان پس از پنج ساعت همچنان مهار نشده است.

این آتش سوزی حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه دیروز رخ داد ‌و همچنان ادامه دارد.هم اکنون نیروهای امدادی ، امنیتی  ، آتش نشانی و اطفای حریق شهرستان های غرب مازندران به علت شدت آتش سوزی مشغول خاموش کردن آن هستند. 
بنابر این گزارش متاسفانه روند  امداد رسانی و اطفای حریق  به خاطر ترافیک پر حجم در  مسیر جاده چالوس - تنکابن مشکل ساز شده است . گفته شده که این آتش سوزی در طبقه چهاردهم بر اثر اتصالی  برق بوده است. شهرستان چالوس با جمعیتی دست کم ۱۴۰ هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.

دیاری، رئیس آتش نشانی چالوس گفت: یک ساعت پس از پایان اطفای حریق ساختمان ۱۷ طبقه معروف به برج رامیلا در شهرک رجایی چالوس، با توجه به وزش باد مجدد آتش گرفت.

ئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری چالوس با بیان اینکه این برج دارای تجهیزات اطفای حریق بود، تصریح کرد: در بعضی از طبقات سیستم اطفای حریق کار می‌کرد و مورد استفاده قرار گرفت ولی در دیگر طبقات این سیتم فعال نبود.

این مسؤول یادآور شد: در اولین فرصت مأموران آتش‌نشانی از شهرهای همجوار برای کمک‌رسانی به چالوس اعزام شدند ولی تلاش ۴۰ نیرو به مدت ۱۰ ساعت و تجهیزات بالابر آتش‌نشانی برای مهار حریق کارساز نبوده است.

دیاری با اشاره به تلاش یازده ساعته و بی وقفه نیرو‌های آتش نشانی، گفت: نیرو‌های آتش نشانی از بابل، رامسر، ایزدشهر، شهسوار، نوشهر، شرکت نفت چالوس، عباس آباد، هچیرود برای اطفای حریق به یاری آمدند.

وی بیان کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش درحالی که دود سیاه و غلیظ از این ساختمان خارج می‌شد، وارد طبقه پارکینگ شدند همچنین گروه‌های دیگر نیز خود را به طبقات بالایی رسانده و مشغول لکه‌گیری بودند که به یک‌باره ساختمان با وزش باد دچار حریق دوباره شد.

وی با اعلام اینکه به دلیل خطرات جانی برای نیروها دستور تخلیه برج مسکونی داده شد و آتش‌نشانان از ساختمان خارج شدند، یادآور شد: ساختمان‌های اطراف این برج نیز تخلیه شد و به دلیل خطرات احتمالی، ساختمان‌های همجوار تا اطلاع ثانوی خالی از سکنه شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری چالوس خاطرنشان کرد: ساختمان کاملا سوخته و فقط اسکلت آن باقی مانده است . تاکنون در این حادثه آتش‌سوزی خسارت جانی گزارش نشد .

این مسؤول گفت: در گزارش اولیه گسترش زبانه‌های آتش به دلیل آتش‌سوزی انشعابات کابل برق عبوری از دیوار و سقف کاذب ساختمان بوده است ولی همچنان تحقیقات لازم برای علت اصلی آتش‌سوزی در حال انجام است

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!