جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۸۲۷۴

پشتیبانی همه جانبه بانک ملی ایران از افزایش توان تولید صنایع مواد غذایی در کشور

بانک ملی ایران در راستای تحقق یکی از اهداف مهم دولت مبنی بر حمایت از تولید و راه اندازی بنگاه های اقتصادی راکد و شرکت های تولیدی غیرفعال، این بار با تامین مالی و تخصیص اعتبارات ویژه از صنعت غذایی کشور حمایت و پشتیبانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، افزایش ظرفیت های تولید و تقویت توان بنگاه های اقتصادی و واحد های تولیدی واقعی همواره مورد حمایت بانک ملی ایران بوده است تا زمینه خودکفایی، اشتغالزایی، افزایش تولید ناخالص ملی و جهش و شکوفایی اقتصاد کشورمان فراهم شود.
 کارخانه فرآورده های لبنی رامک در استان فارس یک از این واحد های تولیدی است که با دریافت تسهیلات از بانک ملی ایران در قالب سرمایه در گردش به مبلغ 500 میلیارد ریال و با تکیه بر متخصصان داخلی توانسته با توسعه ظرفیت های موجود اکنون از تولید، بسته بندی تا فروش و توزیع خودکفا شود.
معاون اجرایی کارخانه فرآورده های لبنی رامک با بیان این که توانسته ایم با پشتیبانی های همه جانبه بانک ملی ایران سهم بسیار مهمی در تولید ناخالص استان داشته باشیم، گفت: تامین مالی و تخصیص اعتبار توسط بانک ملی ایران به این مجموعه از یکسو موجب رونق تولید و از سویی دیگر امکان افزایش سطح سرانه مصرف محصولات لبنی و ارتقای سبد غذایی هموطنان را میسر ساخته است.
بابک مازندرانی با بیان این مطلب افزود: طی سال های اخیر با دریافت تسهیلات از بانک ملی ایران و افزودن خطوط تولید برای بیش از 2500 نیروی کارآمد فرصت اشتغالزایی فراهم شد و با تلاش و پشتکار همین نیروهای متخصص و کارآمد در هشت نوع گروه با 20 خط تولید حدود 100 نوع محصول متنوع را تولید و روانه بازار داخلی و همچنین به کشورهای همسایه، حوزه خلیج فارس، خاورمیانه و غرب آسیا صادر کردیم.
در ادامه رنجبر، مدیرتولید و معاون کارخانه فرآورده های لبنی رامک گفت: با حمایت های به عمل آمده، کارخانه هم اکنون ظرفیت جذب روزانه 500 تن شیر را دارد و با راه اندازی تولیدات جدید در این کارخانه ضمن تکمیل زنجیره تولید، رفع کامل نیاز داخل نیز میسر شده است.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!