جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۵۰۷۲۰

با « کاپ کارت » سقف خریدتان را بالا ببرید

با « کاپ کارت » سقف خریدتان را بالا ببرید
ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به اشخاص از جمله خدمات بانکی است که همواره میان اقشار مختلف جامعه محبوبیت زیادی داشته و در موارد بسیاری از خرید لوازم خانگی تا پرداخت هزینه‌های ضروری و پیش‌بینی‌نشده کاربردهای فراوانی دارد. در این راستا، بانک پاسارگاد با هدف حمایت از مصرف‌کنندگان کالا و خدمات و آسان کردن فرایند دریافت این نوع تسهیلات، طرح «کاپ کارت» را طراحی و ارائه نموده است. در ادامه این مطلب با این خدمت و شرایط برخورداری از آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

تسهیلات خُرد در نظام بانکی در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان و تقویت قدرت خرید آن‌ها اعطا می‌شود و از این روی کارت اعتباری به‌عنوان یکی از ابزارهای اصلی اعطای این نوع تسهیلات همیشه در بین مشتریان پرطرفدار بوده است. اعطای تسهیلات خرد در قالب کارت‌اعتباری سبب می‌شود تا مشتریان دست‌رسی سریع‌تری به منابع مالی لازم در قالب اعتبار خرید کالا و خدمات داشته باشند و بانک‌ها نیز با اطمینان بیشتر و روال اداری ساده‌تری بتوانند تسهیلات مدنظر مشتریان را فراهم کنند.

طرح «کاپ کارت» (کارت اعتباری پاسارگاد)، بر مبنای اعتبارسنجی هوشمند مشتریان و در راستای گسترش هرچه بیشتر سطح مراودات ایشان با بانک پایه‌ریزی شده است. در این طرح پس از بررسی امتیاز محاسبه‌شده برای سپرده‌های مشمول مشتریان متقاضی، در صورت احراز شرایط اعتبارسنجی تسهیلاتی در چارچوب عقد مرابحه و در قالب کارت اعتباری توسط شعبه به ایشان اعطا می‌شود. در حال حاضر این طرح کلیه مشتریان حقیقی بانک پاسارگاد که دارای سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت‌عادی یا قرض‌الحسنه جاری (شامل سپرده‌های با دسته‌چک و بدون دسته‌چک) هستند را در بر می‌گیرد.

متقاضیان جهت بهره‌مندی از مزایای طرح فوق، می‌توانند پس از ثبت درخواست خود از طریق برنامه کاربردی (اپلیکیشن) بانکداری دیجیتالی بانک پاسارگاد با نام «ویپاد»، جهت اعتبارسنجی و بررسی شرایط خود به شعبه عامل مراجعه نمایند تا پس از گذشت حداقل ۳ماه از ثبت درخواست و احراز شرایط اعتباری لازم، تسهیلات در قالب کارت‌اعتباری به متقاضیان تعلق گیرد.

نحوه محاسبه امتیاز جهت برخورداری از این طرح بدین صورت است که به ازای هر ۱،۰۰۰،۰۰۰ریال از «حداقل موجودی روزانه» سپرده‌های مشمول مشتریان از زمان «ثبت درخواستِ دریافت تسهیلات» از طریق برنامه کاربردی (اپلیکیشن) ویپاد یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود. درنهایت پس از حداقل ۳ماه تا حداکثر یک ‌سال، امتیاز تجمیعی سپرده‌های مشمول مشتریان ملاک اعتبارسنجی برای دریافت تسهیلات خواهد بود.

لازم به توضیح است که حداقل مبلغِ تسهیلات اعطایی به مشتریان در قالب این طرح ۱۰۰میلیون ریال و حداکثر مبلغ ۲میلیارد ریال است. البته باید توجه داشت، از آنجا که مجموع اعتبار قابل‌تخصیص از سوی شبکه بانکی کشور به هر مشتری در قالب کارت اعتباری، حداکثر ۲میلیارد ریال است، تخصیص اعتبار در قالب طرح «کاپ کارت» (کارت اعتباری پاسارگاد) نیز با رعایت این محدودیت لحاظ خواهد شد.

شایان ذکر است، نرخ‌های سود بازپرداخت تسهیلات کارت اعتباری در ازای امتیازهای کسب‌شده از سپرده قرض‌الحسنه جاری مشتری، متناسب با ضریب اعطای تسهیلات و با توجه به شرایط درخواستی ایشان ۱۲، ۱۵ و ۱۸درصد سالیانه و در ازای امتیاز کسب‌شده از سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی، ۱۵ و ۱۸درصد سالیانه در نظر گرفته خواهد شد. هم‌چنین مهلت بازپرداخت این تسهیلات به‌صورت یکجا حداقل 3ماه و حداکثر یک سال و در صورت بازپرداخت اقساطی حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه تعیین شده است.

برای دریافت و نصب برنامه کاربردی (اپلیکیشن) ویپاد می‌توانید به فروشگاه‌های مجاز اپلیکیشن، وب‌سایت بانک‌پاسارگاد به‌نشانی www.bpi.ir یا وب‌سایت ویپاد به آدرس www.wepod.ir مراجعه کنید. هم‌چنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک با شماره‌ 82890-021 در طول شبانه‌روز آماده ارائه اطلاعات تکمیلی به متقاضیان محترم می‌باشد.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!