جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۵۰۲۶۳

سناریوی تخریب‌کنندگان دولت سیزدهم علیه مدیرعامل بانک ملی

 

طی هفته های گذشته اخباری مشکوک با محتوایی غیر واقعی و  جعلی از سوی یکی از کانال های تلگرامی علیه محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی منتشر شد.

 این کانال تلگرامی در خبر اول خود، فرزین را به دیدارهای مرتب و هفتگی با پسر اسفندیار رحیم مشایی متهم  کرده است. خبری که به هیچ عنوان صحت نداشته و از اساس کذب است.

 این کانال در خبر دوم مدعی شده نام مدیرعامل بانک ملی به دلیل همین دیدارها و ارتباط با جریان انحرافی از لیست سخنرانان در حضور رهبر معظم انقلاب حذف شده است. 

منظور این کانال تلگرامی، جلسه روزهای گذشته رهبر معظم انقلاب با تولید کنندگان و کارآفرینان است که در آن جلسه به رغم حضور برخی از مسئولان دولتی در جلسه فقط تعدادی از تولید کنندگان سخنانی را در محضر رهبری ایراد کردند و اصلا قرار نبود مقامات اجرایی از جمله محمدرضا فرزین در کسوت مدیرعامل بانک ملی سخنرانی کنند.

به نظر می‌رسد انتشار این اخبار کذب، با اهداف طراحی شده در راستای   منحرف کردن افکار عمومی از تصمیمات مهم اقتصادی دولت سیزدهم در حوزه بانکی برای خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با مفاسد است.

بدون تردید انتشار این اخبار از اساس کذب بی هدف نبوده و در راستای یک پروژه تعریف شده برای ایجاد اخلال در عملکرد مدیران اقتصادی دولت سیزدهم است. امید است نهادهای امنیتی و نظارتی منبع انتشار چنین اخباری را شناسایی و رصد کنند، چرا که در این صورت بسیاری از مسائل مشخص خواهد شد.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!