جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۰۱۵۸

برنامه تحت وب بانک پاسارگاد ؛ تکمیل پازل ارائه خدمات بانکداری الکترونیک

برنامه تحت وب بانک پاسارگاد ؛ تکمیل پازل ارائه خدمات بانکداری الکترونیک
برنامه تحت وب بانک پاسارگاد، مجموعه‌ای از خدمات را با امنیت و سرعت، همگام با تکنولوژی روز دنیا در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌دهد.

تغییر شکل خدمات و ارائه آن به شکل اینترنتی، حقیقتی فراگیر در دنیای امروزی است که ابعاد مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر قرارداده است. این تغییرات، بسیاری از محدودیت‌های خدمات حضوری را از میان برداشته و فضای جدیدی را برای دریافت‌کننده و ارائه‌دهنده خدمات ایجاد کرده‌است. بانک‌ها نیز به‌عنوان سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی و بانکی، همگام با این تغییرات، درگاه‌های ارائه خدمات خود را به‌روز کرده‌اند و همواره می‌کوشند تا با پیشرفت تکنولوژی، هم‌راستا باشند.

در این میان، بانک پاسارگاد به‌عنوان بانک هزاره سوم در کنار اینترنت‌بانک و نرم‌افزارهای تلفن‌ همراه، برنامه تحت وب (وب‌اپلیکیشن) ‌خود را نیز به‌عنوان ابزاری کارآمد و نوآورانه در اختیار مشتریان قرار داده‌است. از این طریق، مشتریان این بانک می‌توانند به‌راحتی و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار خاصی، از گستره متنوعی از خدمات کاربردی بانک، بهره‌مند شوند.

برنامه‌های تحت‌وب، نوع خاصی از نرم‌افزارها هستند که نسبت به برنامه‌های تحت سیستم عامل‌های مختلف مدرن‌تر و تواناتر بوده و سرعت رشد بسیار بالاتری را در سال‌های اخیر داشته‌اند. در واقع برنامه‌های تحت وب از یک هسته پایدار بهره می‌برند و با تغییر در عملکرد یا بروزرسانی، برای همه کاربران در سطح شبکه جهانی اینترنت تغییر می‌کنند .

از جمله ویژگی‌های کلی برنامه‌های تحت وب می‌توان به‌ موارد ذیل اشاره کرد:این برنامه‌ها برای کارکردن نیاز به نصب یا بارگیری ندارند؛ زیرا همه‌چیز تحت شبکه و در بستر آن انجام می‌شود. همه کاربران می‌توانند از طریق مرورگرهای مختلف به یک برنامه تحت‌ وب دست‌رسی داشته باشند. این برنامه‌ها به چند کاربر اجازه دسترسی به نسخه مشابه یک برنامه را می‌دهند. برنامه‌های تحت وب را می‌توان روی پلت‌فرم‌های مختلف مانند رایانه خانگی، لپ‌تاپ یا تلفن همراه، از طریق مرورگرهای مختلف، مورد استفاده قرار داد.

برنامه تحت وب بانک پاسارگاد علاوه بر ویژگی‌های کلی این نوع برنامه‌ها، گستره وسیعی از خدمات بانکی را به راحتی و با امنیت بسیار بالا و بدون محدودیت مکانی در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌دهد.

با ورود به این برنامه تحت وب، امکان دسترسی به اینترنت بانک و همراه‌بانک پاسارگاد در بخش "ورود به درگاه امن بانک پاسارگاد" وجود دارد. هم‌چنین در قسمت "ورود به سامانه مدیریت چک (صیاد)" امکان ثبت، تایید، انتقال و عودت چک‌های صیادی، مدیریت نماینده تایید چک و استعلام صادرکننده در اختیار مشتریان قرار گرفته‌است. خدمات پرکاربرد دیگری مانند پرداخت قبض، خرید شارژ تلفن همراه، انتقال وجه کارت‌به‌کارت، مسدود کردن کارت و غیرفعال‌سازی رمز دوم نیز در منو اصلی این برنامه قرارگرفته است. برای دستیابی به گستره وسیع‌تری از خدمات نیز فقط کافی است بر روی گزینه "خدمات بیشتر" کلیک کنید وخدمات مورد نیاز خود را دریافت فرمایید.

برای بهره‌مندی از نرم‌افزار تحت وب بانک پاسارگاد کافی‌است آدرس vbank.bpi.ir را در مرورگر خود وارد فرمایید و از مجموعه خدمات متنوع آن لذت ببرید.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!