سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۴۹۶۸۲

باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد از نمای نزدیک

باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد در راستای تعامل دوسویه و مؤثر بین بانک و مشتریان آن در سال 1391راه‌اندازی شد و طی این مدت سعی داشته است با درک نیازها و خواسته‌های مشتریان محصولات و خدماتی متناسب با نیازهای آن‌ها را ارائه دهد. به‌علاوه، این باشگاه همواره افزایش میزان رضایت مشتریان، ارتقا و توسعه بانکداری الکترونیک، بازاریابی اثربخش خدمات نوین بانکی، تشویق مشتریان به کسب امتیاز و شرکت در طرح‌های ویژه را در خدمات و اهداف خود مدنظر قرار داده است. در این مطلب با برخی از خدمات ویژه این باشگاه مشتریان آشنا خواهیم شد.

در طرح مشتریان وفادار این باشگاه، بانک پاسارگاد با هدف ارج نهادن به اعتماد و همراهی مشتریان ارجمند، اقدام به راه‌اندازی نظام امتیازدهی، متناسب با میزان تعامل مشتریان با بانک نموده است. در این فرایند ورود به باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد از همان لحظه افتتاح حساب آغاز و همه مشتریان در ابتدا به‌صورت پیش‌فرض در سطح «بلورین» رده‌بندی می‌شوند. به‌مرور زمان با کسب امتیازهای بیشتر، رتبه‌بندی مشتریان نیز ارتقا می‌یابد و هر سال در پایان ماه‌های تیر، آبان و اسفند با اعمال امتیازات و اطلاعات سطح‌بندی اعضا، مشتریان بر اساس امتیازات کسب‌شده خود می‌توانند به سطح‌های دیگر مانند فرین، زرین و سیمین وارد شوند.

خدمات ارائه شده در باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد

اعضای باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند متناظر با امتیاز و سطحی که در آن قرار دارند، خدمات ویژه‌ای را دریافت کنند. بر این اساس مشتریان سطح فرین، زرین و سیمین می‌توانند از امکانات جایگاه تشریفاتCIP  فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) بهره‌مند شوند. امتیازات ویژه‌ای نیز برای استفاده این اعضا از خدمات کرایه اتومبیل Europcar در داخل و خارج از کشور در نظر گرفته شده است که با مراجعه به شعبه‌های بانک پاسارگاد و یا ثبت درخواست آنلاین امکان برخورداری از آن‌ها وجود دارد.

تخفیف‌های ویژه خدمات بیمه پاسارگاد برای بیمه‌های درمانی، مسافرتی، حوادث انفرادی، بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی و مسئولیت‌مدنی حرفه‌ای و عمومی، بهره‌مندی از تخفیف برای سفارش آنلاین گل‌وگیاه از فروشگاهVIPSHOP  در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، قزوین، بروجرد، رشت، کرمانشاه، کرج و اهواز و امکان استفاده از خدمات خشک‌شویی آنلاین «دیجی‌واش» و تخفیف‌های مربوط به این سرویس نیز از دیگر خدمات ویژه این باشگاه برای اعضای فرین، زرین و سیمین است.

به جز خدمات اشاره شده، مشتریان سطح فرین که حائز بالاترین رده وفاداری در باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد هستند، امکان بهره‌مندی از خدمات اقامتی و پذیرایی هتل نگین پاسارگاد در شهر مشهد مقدس با تخفیف 50درصدی را نیز خواهند داشت.

بانک پاسارگاد هدف از راه‌اندازی باشگاه مشتریان را توسعه پایدار در عرصه‌های ملی و بین‌المللی عنوان می‌کند و با این باور که مشتری ذات بانک است، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و همچنین قدردانی از مشتریان وفادار خود به کار می‌گیرد. اعضا محترم باشگاه و مشتریان گرامی بانک پاسارگاد، برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به آدرسclub.bpi.ir  مراجعه و یا با مرکز تماس باشگاه مشتریان با شماره 82890-021 (کلید5) تماس حاصل فرمایند.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!