پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۴۹۳۳۵
۱۶سال افتخارآفرینی؛ ثمره تعهد، اعتماد و مشتری‌مداری

کسب رتبه اول خاورمیانه و انتخاب به عنوان بانک سال جمهوری اسلامی ایران برای هفتمین بار

کیفیت و کمیت خدمت بانکی ارائه شده طی 16سال فعالیت بانک پاسارگاد، توسعه پایدار در یک نهاد مالی را نشان می‌دهد. از مهمترین موارد نشان‌دهنده رشد و توسعه بانک پاسارگاد، می‌توان به قرارگیری در جایگاه 290، در میان برترین برندهای بانکی جهان اشاره کرد.

نشریۀ معتبر بنکر در سال 2021، بانک پاسارگاد را برای هفتمین بار به عنوان بانک سال جمهوری اسلامی ایران انتخاب کرد. براساس این رتبه‌بندی، بانک پاسارگاد از نظر نرخ بازده سرمایه (ROC) رتبه اول خاورمیانه و رتبه 13 جهانی را نیز کسب کرد. شاخص‌های مربوط به عملکرد و کسب و کار، روند ارزیابی بانک سال 2021 را تعیین کرده است. این بانک، در سال 2010 و همچنین از سال 2012 تا 2016 به‌صورت پی‌درپی نیز این نشان را دریافت کرده بود که براین اساس به عنوان پرافتخارترین بانک ایرانی شناخته می‌شود. بانک پاسارگاد همچنین طی سال‌های 2013 تا 2017 توسط بنکر به‌عنوان بانک اسلامی سال جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

  1. دریافت نشان زرین برند محبوب

بانک پاسارگاد در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان نیز پیشتاز نظام بانکی کشور بوده­است. به نحوی که توانست در سال 1400 در جشنواره برند محبوب که توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف­کنندگان برگزار می­شود، نشان زرین برند محبوب مصرف‌کنندگان در بخش خدمات بانکی حضوری را از آن خود کند. این بانک همچنین در حوزه خدمات بانکداری مجازی و موبایل‌بانک به عنوان برند محبوب بانکی معرفی شد.

  1. رشد چشمگیر در بخش عملکردی بانک

در بخش عملکردی نیز این بانک، پیشرفت قابل‌توجهی داشته است. براساس گزارش‌های مالی ارائه شده از سوی بانک پاسارگاد، درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی در 8ماه ابتدایی سال جاری 244.402.091میلیون ریال بوده که نسبت به سال گذشته 87درصد رشد داشته است.

همچنین در 8 ماهه ابتدایی سال 1400 کل سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک 165.557.۶58‌میلیون ریال بوده، که رشد ۶8درصدی را نسبت به سال گذشته شاهد بوده است.

 

  1. سایر افتخارات کسب شده توسط بانک پاسارگاد

 

  • دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران برای هفت سال متوالی؛
  • کسب رتبه اول از نظر بهره‌وری در میان صد شرکت برتر ایران؛
  • انتخاب به‌عنوان سازمان دانشی برتر (Make) در ایران و کسب رتبه دوم آسیا در محور رهبری دانش‌محور سازمانی؛
  • انتخاب به‌عنوان بانک متعالی برای سه سال متوالی از سوی مؤسسه معتبر یورومانی؛
  • جایزه بین‌المللی امنیت و دسترسی آسان در خدمات بانکداری الکترونیکی از سوی اتحادیه اروپا؛
  • دریافت نشان زرین شهرت و اعتبار در ارائه خدمات نوین بانکی (ITEC)؛
  • تندیس زرین نوآوری محصول برتر ایرانی بابت محصول خرید آنلاین اقساطی؛

همچنین اهدای نشان Grand Officer  به مدیرعامل بانک پاسارگاد به واسطه مدیریت نوآورانه از مؤسسه INNOVA و کسب عنوان چهره ماندگار در صنعت بانکداری کشور و خیر نمونه کشوری به ایشان تنها بخشی از افتخارات 16ساله این بانک است.

 

 

 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!