پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۴۹۰۸۳

یک حرف دیگر رییسی که اجرا نشد

چندی پیش بود که ۶۰ نفر از کارکنان واحد شیرین سازی پتروشیمی ایلام به دلیل پایان کار پروژه بیکار شدند و همین موضوع باعث شد تا در سفر رئیس جمهور به استان ایلام این کارگران موضوع را با آقای رئیسی مطرح کنند.

همان زمان هم آقای رئیسی دستور جذب این افراد را صادر کردند اما با وجود گذشت چند ماه همچنان اقدامی در این رابطه صورت نگرفته و همین موضوع سبب نارضایتی و گلایه‌مندی این افراد شده است.

 

یکی گفت: زمانی که رئیسی به استان ایلام آمد ما مشکلات خود را با وی در میان گذاشتیم؛ وی دستور داد مشکل ما برطرف شود اما گویا مدیران استان قصد ندارند تلاشی در این زمینه صورت دهند.

 

وی افزود: امیدواریم هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود و صدای ما دوباره به گوش رئیسی برسد؛ ما از رئیسی تقاضا داریم که همانطور که در سفر خود دستورات را صادر کرد امروز هم نسبت به بررسی این که چرا هیچ اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است ورود کنند.

 

یکی دیگر از کارکنان اخراج شده گفت: ما منبع درآمد دیگری نداریم که صبر کنیم آقایان مسوول هر وقت دلشان خواست بخشنامه‍ ها و دستورات رئیس جمهور را اجرا کنند.

 

وی ادامه داد: ما اهل همین استانیم، ما همان مردمی هستیم که در دوران برای دفاع از این کشور و این نظام از جان و مال مایه گذاشته‌ایم و اکنون اگر تجمعی صورت می‌گیرد برای این است که می‌خواهیم صدایمان به گوش رئیسی برسد چرا که مطمئن هستیم درد ما را می‌فهمد.

 

جهانگیر رستمزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۶۰ نفر از نیروهای واحد شیرین سازی ایلام همچنان بیکار هستند، گفت: پس از سفر رئیس جمهوری به استان ایلام و قرار گرفتن در جریان مسائل و مشکلات ۶۰ نفر از نیروهای واحد شیرین سازی که به دلیل اتمام کار پروژه بیکار شده بودند، با وجود نشست در مرکز با وزیر نفت و پیگیری‌های مکرر هنوز این افراد جذب نشده‌اند.

 

 وی افزود: اکنون به دلیل عدم به کارگیری این افراد باز هم شاهد تجمع و اعتراض آنها در استانداری هستیم که این مسائل زیبنده نظام با توجه به دستور موکد رئیس جمهوری نیست.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در پایان گفت: اکنون بیمه بیکاری این افراد توسط اداره کار پرداخت می‌شود.

 

منبع خبر : فارس
منبع: فارس
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!