جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۹۶۳۹
بازنشر/ مشاور هاشمی در گفتگو با فراز:

هاشمی در «استخر فرح» فوت نکرد

هاشمی در «استخر فرح» فوت نکرد
غلامعلی رجایی در واپسین سال‌های عمر مرحوم هاشمی رفسنجانی مشاور و با او محشور بوده است. او مجموعه خاطرات و تحقیقات خود در مورد رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت را در کتاب «سرو همیشه ایستاده» گردآوری و منتشر کرده است. در سالگرد درگذشت هاشمی با رجایی در مورد یادمانده‌ها و دیدگاه‌های هاشمی به گفتگو نشستیم.

بخش اول: هاشمی می‌گفت احمدی نژاد شبیه «اوس مهدی» است

 

هاشمی نگران تمامیت ارضی کشور بود/ فیلم «فیلم آشغال‌های دوست‌داشتنی را به هاشمی دادم برد خانه و دید/احمدی‌نژاد، رییس ستاد انتخاباتی هاشمی بود/ هاشمی معتقد بود در سال ۸۴ ، دور دوم هم رای آورده/ هاشمی می‌گفت احمدی‌نژاد شبیه «اوس مهدی» است؛ موتور کشور را پیاده کرده ولی بلد نیست ببندد!

 

 

 

بخش دوم: هاشمی گفت افراطی‌ها ویروس هستند

 

احمدی‌نژاد دستور داده بود خارجی‌ها را به ملاقات هاشمی نبرند/ ملاقات‌کنندگان هاشمی را از شهرستان تهدید می‌کردند و بر می‌گرداندند/ حتی نگهبانان مجمع به ملاقات‌کنندگان می‌گفتند چرا آمدید؟!/ آقای نهاوندیان از دفتر ریاست جمهوری به روزنامه «ایران» زنگ زده بود که عکس هاشمی را حذف کنند/ روحانی در جلسات مجمع، یک خط در میان شرکت می‌کرد و از هاشمی حرف‌شنوی نداشت.

 

 

بخش سوم: هاشمی در استخر فرح فوت نکرد

 

هاشمی روز آخر، پله‌ها را تا بالا دوید/ هاشمی شناگر ماهری بود و بهار همان سال، در دریا زمان زیادی شنا کرد/ استخری که هاشمی در آن فوت کرد را محسن هاشمی سال ۷۷ درست کرد/ هاشمی در آب و پیش از رسیدن به بیمارستان فوت کرده بود/ روحانی اجازه نداد پرونده مرگ هاشمی بایگانی شود.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!