سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ 23 April 2024
شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۰۱۴۷

شرکت‌های دانش‌بنیان در اسنوا در حال شکل‌گیری هستند

شرکت‌های دانش‌بنیان در اسنوا در حال شکل‌گیری هستند
مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک گفت: مجموعه گروه صنعتی انتخاب طی دو سال گذشته با وجود تحریم ها و مشکلات چهار برابر محصول و ۸ برابر قطعات تولید کرده است و شرکت های دانش بنیان در مجموعه اسنوا به سرعت در حال شکل گیری است.به گزارش فراز از ایرنا، محم

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک گفت: مجموعه گروه صنعتی انتخاب طی دو سال گذشته با وجود تحریم ها و مشکلات چهار برابر محصول و ۸ برابر قطعات تولید کرده است و شرکت های دانش بنیان در مجموعه اسنوا به سرعت در حال شکل گیری است.

به گزارش فراز از ایرنا، محمدرضا دیانی امروز (شنبه- اول خرداد ماه) در حاشیه مراسم افتتاح مرکز نوآوری اسنوا تک که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد، با بیان اینکه امیدواریم افتتاح امروز در جهت تغییر رویکرد رشد علمی حرکت کند، اظهار کرد: ما صنعتی ها به رشد علمی کشور نقدهایی داریم، اما امروز به عرصه عمل آمده ایم تا بتوانیم الگویی جهت تلفیق رشد علمی و تجاری سازی صورت گیرد.

وی ابرازامیدواری کرد که با تغییر رویکرد دانشگاه نیز در علوم پایه و پرورش نیروهای مستعد، بتوان درک عمیق تری در فضای کسب و کار برای دانشجویان و مراکز علمی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با تشکر از همکاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با مجموعه اسنوا، تصریح کرد: مجموعه اسنوا طی پنج سال گذشته تحولاتی داشته که این اتفاقات مربوط به کار و راهی ۱۰ ساله بوده است.

وی افزود: در صنعت لوازم خانگی فعالیت ها معمولا از تحت لیسانس شروع و بعد به سمت مهندسی معکوس و سپس طراحی اصلاحی و طراحی پایه می رود که خوشبختانه اسنوا از تمام این چهار مرحله عبور کرده است و در سطح چهارم طراحی پایه محصولات را خودمان انجام می دهیم.

دیانی با تاکید بر اینکه امروز طراحی تمام پلتفرم محصولات اسنوا از یخچال های ساید تا لباسشویی و حتی تلویزیون، در داخل مجموعه انجام می شود، افزود: ما یک مرحله از بازیگران جهانی که همان بحث نوآوری است، عقب بودیم که با اقدامات جدید و با آرندی های پیشران و … امیدواریم این گام پنجم نیز برداشته شود.

وی تاکید کرد: همواره در دنیا نماد صنایع و صنعتی شدن، در بخش لوازم خانگی و کالاهای بادوام است، بنابراین این رشد و تعالی در حوزه لوازم خانگی همه جانبه است و اسنوا این رشد را نه تنها در حوزه صنعتی بلکه در حوزه های مهندسی مالی، بازاریابی، بورس و مسائل اقتصادی، مسائل نوآورانه انجام می دهد.

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک ادامه داد: مجموعه گروه صنعتی انتخاب طی دو سال گذشته با وجود تحریم ها و مشکلات چهار برابر محصول و ۸ برابر قطعات تولید کرده است و شرکت ها دانش بنیان در مجموعه اسنوا به سرعت در حال شکل گیری است.

وی گفت: امیدواریم با حمایت دولت و مراکز تحقیقاتی بستری فراهم شود و منابع و بودجه ها در مسیری قرار گیرد که خروجی ها در صنعت خود را نشان دهد.

به اعتقاد دیانی، اگر شرکت های دانش بنیان کوچک را به لوکوموتیو و پیشران های بزرگ متصل نکنیم، بودجه ها و منابع به هدر می رود.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!