پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۳
کد خبر: ۴۹۶۳۸

پیش‌بینی سال ۲۰۲۲؛ طلا، بهتر از بیت‌کوین و سهام

پیش‌بینی سال ۲۰۲۲؛ طلا، بهتر از بیت‌کوین و سهام
سود حاصل از سرمایه‌گذاری در طلا در سال ۲۰۲۲، بهتر از بیت‌کوین و سهام خواهد بود. این پیش‌بینی «گرت سولووی» استراتژیست ارشد بازار سرمایه است.

به گزارش «فاینانس‌نیوز» سولووی در پلتفرم راهنمایی فنی بازار (InTheMoneyStocks.com) پیش بینی کرده است که طلا در سال ۲۰۲۲ از  بیت‌کوین و بازار سهام بهتر خواهد بود.

 

سولووی در گفتگو با «کیتکو نیوز» گفت که طلا ممکن است به قیمت هدف ۳هزار دلار برسد که عمدتاً ناشی از افزایش نرخ تورم و افزایش احتمالی نرخ بهره است. به گفته سولووی، بعید است که ارقام تورم (در آمریکا) به سطح ۲ درصد بازگردد و این وضعیت، محیطی را فراهم می‌کند که وضعیت طلا را به عنوان اندوخته‌ای مطمئن در برابر تورم ارتقا می‌دهد.

 

ببخشید آقای طلا! حالا چه سالی است؟!

 

در مورد رقیب طلا، سولووی گفته که فلزات گرانبها مانند نقره و اورانیوم نیز ممکن است در سال ۲۰۲۲ برجسته شوند.

 

سولووی در عین حال افزود: علیرغم اینکه بیت کوین بهترین عملکرد در سال ۲۰۲۱ داشت، او انتظار دارد که ارزش این ارز دیجیتال در شش ماه آینده نزولی باشد. او با اشاره به نواسانات مداوم ارزش بیت‌کوین افزود: انتظار دارد بیت کوین در سه هفته آینده به بالای ۵۴ هزار دلار برسد اما به باور او این ارز دیجیتال ممکن است در ادامه سال ۲۰۲۲ به حدود ۳۰ هزار یا حتی ۲۰ هزار دلار سقوط کند. او البته خاطرنشان کرد که انتظار دارد نمودار ارزش بیت‌کوین پس از این سقوط، دوباره صعودی شود.

 

صاحبان بیت‌کوین! با آقای «چارلز پانزی» آشنا شوید

 

پیش‌بینی سولووی در حالی منتشر شده است که قیمت بیت‌کوین به ۵۱ هزار و ۱۰۰ دلار رسیده است. 

 

این استراتژیست در بخش دیگری از سخنانش پیش‌بینی کرد که بازار سهام، قربانی اصلی افزایش نرخ بهره خواهد بود. سولووی معتقد است که بازار سهام در شش ماه آینده پیش از کاهشی که انتظار می‌رود در مارس ۲۰۲۲ به پایان برسد، نزولی خواهد بود.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!