جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ 19 April 2024
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۴۸۰۸۸

افت قیمت شیبا اینو پس از توییت ایلان ماسک

افت قیمت شیبا اینو پس از توییت ایلان ماسک
شیبا اینو (SHIB) که یک توکن ERC-۲۰ و الهام گرفته از دوج کوین است پس از توییت ایلان ماسک شاهد افت ۲۰٪ قیمت تنها در ۲ ساعت بود.

ایلان ماسک در توییتر خود اعلام کرد که به غیر از دوج کوین دارنده هیچ توکن الهام گرفته از سگ شیبا اینو نیست. این اصلاح قیمت پس از آن صورت گرفت که قیمت شیبا اینو به تازگی توانست به بالاترین سطح خود تاکنون برسد و پس از ۵۰۰٪ رشد،رکورد قیمتی ۰.۰۰۰۰۴۴ دلار را به ثبت رساند. در حین این صعود قیمت، یکی از کاربران توییتر  از ایلان ماسک پرسید که چه میزان SHIB در اختیار دارد که ماسک هم در توییتی به وی پاسخ داد: هیچ.

 

کاربر دیگری از وی پرسید: در مورد FLOKI چطور که او بازهم پاسخ خود را تکرار کرد. به نظر می‌رسد ایلان ماسک بیشتر به میم کوین اصلی یعنی دوج کوین علاقه دارد. او اخیرا در حمایت از دوج کوین گفته است که این کوین یک ابزار سریع، ارزان و مقیاس‌پذیر در سطح جهانی است. در حالی که دارندگان SHIB برای دریافت سود خود پس از ثبت این رکورد قیمتی وارد میدان شده بودند، ارزش شیبا اینو پس از توییت ایلان ماسک در کمتر از چند ساعت به میزان ۲۰٪ افت کرد و به ۰.۰۰۰۰۳۵ دلار رسید. قیمت SHIB از آن زمان به بعد بین ۰.۰۰۰۰۴ دلار و ۰.۰۰۰۰۳۵ دلار در نوسان بوده است.

 

واکنش‌ها به اظهار نظر ایلان ماسک در میان سرمایه‌گذاران متفاوت بوده است؛ به طور مثال کاربر توییتر ShibaIniHolder به ایلان ماسک توصیه کرده است که وی باید روی برخی از توکن‌های ShibaInu سرمایه‌گذاری کند. بسیاری دیگر نیز از این کاربر توییتر به خاطر پرسیدن چنین سوالی از ایلان ماسک انتقاد کرده‌اند؛ کاربر دیگر توییتر با نامShibalaskan از دیگر دارندگان این توکن‌ها درخواست کرد: لطفا وقتی که جامعه این توکن بدون چنین حماقت‌هایی عملکرد خوبی دارد، افراد مشهور را بی جهت اذیت نکنید.

 

کاربر دیگر توییتر Jbraden همچنین توییت کرد: امیدوارم یاد گرفته باشید که دیگر از ایلان ماسک سوال نپرسید. به خاطر صحبت او رشد خوب شیبا اینو متوقف شد. ما تمام این راه رابدون او آمده‌ایم تا شما حریص‌تر شوید؟

 

کاربر دیگری با نام keithgreenwood نیز در توییتی نوشت: این سوال فقط به ما ضربه زد و تمام رشد قیمتی را که شاهد بودیم متوقف کرد. البته احتمالا قصد داشتید تا با سوال پرسیدن از اوحمایتش را جلب کنید. نگران این موضوع نباشید زیرا شیبا اینو بدون او هم خوب کار می‌کند. نفوذ او در این حوزه فقط باعث نزول قیمت شده است.

 

کاربری با نام Hulagukhan هم در توییتی گفت: حتما باید این سوال را می‌پرسیدید؟ شیبا تا همین الان بدون ایلان ماسک و رابین هود موفق شده است. الان به خاطر سوال احمقانه شمابه این نقطه رسیده‌ایم.

 

کاربر PeterGSanchez۱ نیز توییت کرد: ما باید سوال پرسیدن از این مرد را متوقف کنیم. نیازی به تایید مجدد آنچه ارتش شیبا کنترل می‌کند نیست. ما نباید اجازه دهیم فرددیگری آینده ما را کنترل کند. پاسخ او نه تنها فایده‌ای نداشت بلکه باعث سقوط ارزش شیبا شد.

 

این اتفاق در حالی رخ داده است که ایلان ماسک به توییتر بازگشته است تا از مزایای دوج کوین حمایت کند. بنیاد دوج کوین نیز به تازگی یکی از همکاران ایلان ماسک را به عنوان عضو هیات مشاوران خود تعیین کرده است؛ بنابراین می‌توان گفت که رابطه این کارآفرین بزرگ با دوج کوین یک گام فراتر رفته است. ماسک همچنین گفته است که بسیاری از کارکنانش دوج کوین در اختیار دارند و این یکی ازمواردی است که به وی برای حمایت از دوج کوین انگیزه می‌دهد. 

 

او در ۲۴ اکتبر (۲ آبان) توییت کرد: زمانی که با افرادی زیادی که در خط تولید تسلا کار می‌کنند یا در بخش ساخت موشک‌های اسپیس اکس مشغول فعالیت هستند صحبتمی‌کنم، متوجه می‌شوم که همگی دوج کوین در اختیار دارند. این افراد کارشناسان مالی یا فنی سیلیکون ولی نیستند؛ به همین دلیل منتصمیم گرفتم تا از دوج کوین حمایت کنم. من احساس می‌کنم دوج کوین رمز ارز مردم است. در این بین، کاربران دیگر شیبا اینو امیدوارند تا ماسک عکسی از FLOKI (سگ ایلان ماسک) منتشر کند و دوباره باعث رشد این توکن شود.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

نقش اصلی روسیه در راه‌اندازی کانال زنگزور؛ ایران دور می‌خورد؟

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!