جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۴۸۱۹۹
میرتاجدینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی «فراز»؛

وقتی مسوولان در توییتر هستند، چرا مردم نباشند؟!

وقتی مسوولان در توییتر هستند، چرا مردم نباشند؟!
وقتی یک نماینده یا وزیر در توئیتر و دیگر شبکه‌های مجازی حضور فعال دارد و اغلب اخبار و نظرا‌تش را در این فضاهای فیلتر شده بیان می‌کند؛ طبیعی است که مردم هم باید در این فضاها حضورداشته باشند تا از نظرات این افراد آگاه شوند.

سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی «فراز»، در مورد طرح صیانت از فضای مجازی گفت که وی با توجه به اصل 85 قانون اساسی، مخالف محدود کردن اینترنت و فیلترینگ شبکه‌های مختلف مجازی برای مردم است؛ آن‌هم در جایی‌که خود مسئولان در رده‌های مختلف در اغلب این شبکه‌ها حضور دارند.

 

او افزود: وقتی یک نماینده یا وزیر در توئیتر و دیگر شبکه‌های مجازی حضور فعال دارد و اغلب اخبار و نظرا‌تش را در این فضاهای فیلتر شده بیان می‌کند؛ طبیعی است که مردم هم باید در این فضاها حضورداشته باشند تا از نظرات این افراد آگاه شوند. حضور فعال مسئولان در این فضاها به معنای نیاز به حضور مردم هم هست و نمی‌توان مردم را از این حق، محروم کرد.

 

میرتاجدینی در ادامه این گفت‌وگو در رابطه با وارد کردن خودروهای خارجی، افزود: وارد کردن خودروهای خارجی توسط ایرانیانی که در خارج از کشور بوده و سرمایه‌داران بزرگی بوده و علاقه‌مند هم هستند، می‌تواند کمک بزرگی به کسری بودجه دولت کرده و از خلق پول و افزایش نقدینگی و تورم جلوگیری کند. ضمن این‌که با وارد کردن خودروی خارجی که آپشن‌های پیشرفته و متنوع‌تری هم دارد، هم مردم امکان انتخاب خواهند داشت و هم دو خودروسازی کشور مجبورخواهند شد با ورود به عرصه رقابت، تولید خودروهای غیراستانداری را که موجب تصادفات فراوان و آلودگی هوا در کشورمی‌شوند، متوقف کنند.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!