جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۴۸۴۷۵

بازگشت برف و باران از سه شنبه

کارشناس سازمان هواشناسی از شروع پایداری هوا از امروز تا فردا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت خبر داد و گفت: این وضعیت با فعالیت سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه و بازگشت بارندگی‌ها، به پایان می‌رسد.

«امین حسین نقشینه» روز یکشنبه افزود: امروز و فردا به دلیل جو پایدار در شهرهای صنعتی و پر جمعیت مثل تهران اصفهان و اراک شاهد کاهش کیفیت هوا  و آلودگی هوا هستیم.   وی گفت: عصر فردا بارش پراکنده در برخی نواحی کرمانشاه، کردستان، زنجان، همدان و لرستان را پیش بینی می‌کنیم. 

 

به گفته نقشینه، روز سه‌شنبه ورود سامانه بارشی را در غرب، جنوب غرب،  نواحی مرکزی، سواحل شمال،  دامنه های جنوبی البرز،  اردبیل و برخی نقاط آذربایجان شرقی پیش بینی می‌کنیم.

 

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بر این اساس انتظار بارش باران و در مناطق سردسیر برف را داریم. روز چهارشنبه فعالیت سامانه بارشی در شرق، مرکز، شرق سواحل شمالی و زاگرس مرکزی تداوم‌خواهد داشت وحتی غرب اصفهان هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

 

به گفته نقشینه این سامانه اواخر وقت چهارشنبه از سمت شرق کشور خارج و پنج شنبه آسمان بیشتر مناطق کشور آفتابی است. وی اضافه کرد: روز سه شنبه و چهارشنبه کاهش دمای محسوس در سواحل دریای خزر تا ۱۰درجه،  در اردبیل ۶ درجه و در دامنه های جنوبی البرز تا ۱۲ درجه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه پیش بینی می‌شود. دما در شمال شرق کشور نیز تا ۱۲ درجه کاهش خواهد یافت. کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز خلیج فارس مواج و روز سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج است.

 

به گفته نقشینه، در تهران امروز شاهد شکل گیری غبار محلی هستیم و هوا صاف و بدون بارش است.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!