جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۴۷۵۸۲

بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی از هفته آینده آغاز می شود

بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی از هفته آینده آغاز می شود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ترکیب نمایندگان منتخب برای حضور در کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی تکمیل شد، گفت: انشالله هفته آینده اولین جلسه این کمیسیون تشکیل می شود.

علی یزدی خواه با بیان اینکه لیست نمایندگان منتخب دو کمیسیون امنیت ملی و قضائی برای حضور در کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی، به هیأت رئیسه مجلس اعلام شده است، گفت: به این ترتیب ترکیب نمایندگان عضو این کمیسیون مشترک تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز ۷ کمیسیون تخصصی مجلس، نمایندگان خود را برای حضور در کمیسیون مشترک اعلام کرده بودند، افزود: با اعلام نمایندگان منتخب دو کمیسیون قضائی و امنیت ملی، ترکیب اعضای ۲۳ نفره کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی از ۹ کمیسیون، کامل شد و امیدواریم با صلاحدید هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، نخستین جلسه این کمیسیون هفته آینده تشکیل شود.

یزدی خواه به عنوان یکی از نمایندگان منتخب برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی، گفت: با تشکیل نخستین جلسه این کمیسیون در هفته آینده و مشخص شدن ساختار، رئیس، سخنگو و دبیر کمیسیون و نیز زمان تشکیل جلسات، بررسی طرح آغاز شده و پس از آن نحوه دعوت از مسئولان ذیربط و فعالان و صاحبنظران این حوزه مشخص خواهد شد.

وی گفت: جلسات این کمیسیون با حضور دو سوم اعضا رسمیت پیدا می‌کند و امیدواریم با اهتمام ویژه ای که به این طرح وجود دارد، ظرف مدت ۴ تا ۵ ماه این بررسی‌ها به سرانجام برسد.

عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی در پاسخ به برخی شایعات در خصوص آغاز اجرای این طرح و ارتباط آن با کندی و اختلالات چند روز اخیر شبکه اینترنت، گفت: کاملاً این موضوع را تکذیب می‌کنم. این طرح به هیچ عنوان ارتباطی با کیفیت اینترنت ندارد و وزارت ارتباطات باید پاسخگوی وضعیت کندی دسترسی کاربران به اینترنت باشد.

منبع: مهر

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!