پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۴۷۲۶۸

انتصاب میثم یاری بعنوان مشاور وزیر علوم در امورجوانان و نخبگان

انتصاب میثم یاری بعنوان مشاور وزیر علوم در امورجوانان و نخبگان
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، میثم یاری را به عنوان مشاور وزیر علوم در امور جوانان و نخبگان منصوب کرد.

محمدعلی زلفی‌گل در حکم انتصاب میثم یاری آورده است: نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور جوانان و نخبگان منصوب می‌شوید.

وزیر علوم در ادامه این حکم بیان کرد: امید است با توکل به خداوند سبحان ماموریت‌ها و وظایف مرتبط در حوزه جوانان و نخبگان را در چارچوب برنامه‌های ارائه شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی و بر پایه قوانین و سیاست‌های دولت محترم به انجام رسانید.

زلفی گل تاکید کرد: بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی و با بهره گیری از توان و تجربه خویش و ظرفیت‌های موجود، با همکاری و تعامل صمیمانه با مراجع ذی صلاح، مدیران و کارکنان وزارت متبوع، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و فناوری، نقشی شایسته در جهت پی گیری و پاسخگویی به امور مربوط به جوانان عزیز و نخبگان فرهیخته به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور عزیزمان ایفا کنید.

توفیق جناب عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

دکتر میثم یاری متولد سال ۱۳۶۶، دانش‌آموخته رشته شیمی و عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا است.

از افتخارات یاری می توان فارغ التحصیل برتر مقطع دکتری تخصصی داخل کشور فدراسیون سرآمدان علمی کشور، اتمام دو دوره پسادکتری با استفاده از سهیمه دانشجویان سرآمد فدراسیون سرآمدان علمی کشور، دانش آموخته برگزیده مقطع دکتری بنیاد ملی نخبگان، دانشجوی برگزیده مقطع دکتری بنیاد ملی نخبگان و دریافت جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان را بیان کرد.

وی همچنین عضو دائم دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه بوعلی سینا است و دانشجوی برگزیده آموزشی-پژوهشی این دانشگاه در دو سال تحصیلی پیاپی را در کارنامه دارد. 

منبع: ایرنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!