پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۴۶۸۷۰

وزیر کشور: دولت تمام تلاش خود را برای التیام سختی‌های مردم خوزستان به کار می‌بندد

وزیر کشور: دولت تمام تلاش خود را برای التیام سختی‌های مردم خوزستان به کار می‌بندد
وزیر کشور گفت: مردم خوزستان در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن سختی‌های بسیاری کشیدن که دولت تمام تلاشش را بر التیام سختی‌های مردم به کار خواهد بست.

 احمد وحیدی امروز پنجشنبه در سفر یک روزه به اهواز با هدف تکریم و معارفه استاندار خوزستان در جمع مسئولین و مدیران استان خوزستان اظهار داشت: آقای سلیمانی دشتکی در طول این مدت 8 ماهه تصدی سمت استانداری خوزستان، در سخت ترین شرایط مدیریت استان را برعهه داشت که باید به ایشان خداقوت گفت.

وی افزود: ایشان در طول این مدت سختی‌های بسیاری کشیدند که از یک طرف بحران اوج‌گیری کرونا و از طرفی دیگر تنش آبی و از طرفی دیگر هم مسائل و مشکلات باقی مانده از دوران گذشته همه دست به هم دست هم داد که سخت ترین دوران کاری ایشان را رقم بزند.

  وزیر کشور تصریح کرد: دولت از عملکرد آقای سلیمانی رضایت دارد و ایشان حقیقتاً به ایشان باید خداقوت گفت که در ایت شرایط توانستند با یک مدیریت قوی استان را از دو تنگنای سخت عبور دادند.

وحیدی بیان داشت: شرایط فعلی استان خوزستان رضایت بخش نیست و به هیچ وجه در شان مردم این استان نیست چرا که این مردم سختی‌های بسیاری از جمله 8 سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته‌اند و اکنون دولت وظیفه دارد سختی‌های آنان را التیام بخشد.

وی در ادامه گفت: دولت با نگاه ویژه به استان خوزستان و همچنین لزوم پیگیری واجرای طرح‌های توسعه استان به صورت جهادی آقای خلیلیان که فرزند همین آب و خاک است را به عنوان استاندار جدید انتخاب کرده است که امیدواریم با مدیریت جهادی و کارآمد بتواند اهداف اصلی دولت را در استان پیگیری کند.

وزیر کشور با تاکید بر ویژه بودن جایگاه استاندار جدید خوزستان، تاکید کرد: استاندار جدید خوزستان، استاندار ویژه است که علاوه بر اختیار حضور در جلسات دولتی و ارتباط مستقیم با کابینه دولت، از امکانات ویژه‌ای برای اهداف توسعه و پیشرفت استان خوزستان برخوردار خواهد بود که بسیار امیدواریم با این اختیارات جدید، دیگر تکرار مسائل گذشته در استان خوزستان نباشیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!