پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۴۶۱۸۲
بسطامی در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

عبدالملکی با نیم درصد اعتبار توانسته قریب به ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کند

عبدالملکی با نیم درصد اعتبار توانسته قریب به ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کند
نماینده ایلام در مجلس، گفت: عبدالملکی با عملکردهای بسیار مثبت در حوزه اشتغال و کارآفرینی و صندوق های بازنشستگی و هرجایی که مسئولیت داشته به نحوی عمل کرده است که ریاست جمهوری با شناختی که از ایشان دارد، او را انتخاب کرده است.

علی اکبر بسطامی نماینده ایلام در جلسه صحن علنی امروز ۱ شهریور مجلس شورای اسلامی و در زمان بررسی برنامه‌های پیشنهادی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حضرت آقا در آغاز مجلس و همینطور در اجلاسیه دوم فرمودند این مجلس سه کار مهم باید انجام دهد؛ توجه به اشتغال، توجه به معیشت و توجه به اقشار آسیب پذیر و در همه این حوزه‌ها یکی از مهمترین برنامه‌های مجلس یازدهم است. باید توجه کنیم که مخاطب این برنامه‌ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: برادر و خواهران عزیز امروز از هفت معضل بزرگ کشور چهارتای آن‌ها در حوزه این وزارتخانه است. برای انجام این کارها و اولویت‌ها در این وزارتخانه به یک نیروی جوان انقلابی نیاز داریم و آن فرد همین دکتر عبدالملکی است.

بسطامی در ادامه بیان کرد: این جوان انقلابی با عملکردهای بسیار مثبت در حوزه اشتغال و کارآفرینی و صندوق‌های بازنشستگی و هر جایی که مسئولیت داشته به نحوی عمل کرده است که ریاست جمهوری با شناختی که از ایشان دارد، او را انتخاب کرده است.

وی افزود: آقای عبدالملکی در دوران خدمت الگویی را به جهان عرضه داشت که سازمان کار بین‌الملل توفیقات ایشان را به همه کشورها عرضه کرد تا از مدیریت ایشان الگو بگیرد.

نماینده ایلام همچنین با اشاره به عملکرد عبدالملکی در معاونت اشتغال کمیته امداد، تصریح کرد: دکتر عبدالملکی با نیم درصد از اعتبارات توانسته است بیش از ۶۹۳ هزار شغال ایجاد کند؛ ایشان به همه جای کشور رفته و جای جای این کشور با قدوم عبدالملکی آشناست. من رجاء واثق دارم جوانی که پرورش یافته مکتب امام و رهبری است می‌تواند در راستای حل مشکلات این حوزه قدم بردارد.

وی در پایان بیان کرد: والله بالله تالله، به اسماء الهی عبدالملکی شب و روز در کنار مردم و محرومین بوده است. دست همه عزیزان را به گرمی می فشارم برای اینکه این برادر عزیز را برای خدمت به مردم به مسئولیت این وزارتخانه انتخاب کنید؛ قطعا او از شاگرد اول های مکتب امام و رهبری است.

منبع: ایلنا

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!