شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ 20 April 2024
شنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۵۲۴۰۵

زنان و کودکان اوکراینی؛ هدف منحرفان انگلیسی

پس از داستان سوء‌استفاده‌های جنسی از زنان و دختران جوان و نوجوان در جریان پناهندگی‌ها، حالا نگرانی‌های فزاینده‌ای در مورد مجرمین جنسی‌ای وجود دارد که در تلاش برای هدف قرار‌دادن کودکان اوکراینی در اردو‎گاه‌ها هستند...

از زمان آغاز تهاجم روسیه به اوکراین، گزارش‌های متعددی از تجاوز به زنان و دختران پناه‌جوی اوکراینی در کشورهای اروپایی نظیر انگستان و رومانی و لهستان و بلژیک و فرانسه منتشر شده است.

 

گزارش‌هایی نیز نشان داده‌اند که مردان مجرد انگلیسی در ازای رابطه جنسی، به زنانِ تنها و حتی کودکان پیشنهاد جای خواب در محل اسکان خود را داده‌اند.

 

چند ماه پیش هم یورو‎نیوز خبری را منتشر کرد که بر مبنای آن مقامات پلیس شهر دوسلدورف، در غرب آلمان اعلام کردند زنی (ظاهراً ۱۸ ساله)، در بخشی از یک‌کشتی (که با هدف اسکان پناهندگانِ اوکراینی ترتیب داده شده بود)، مورد تجاوز جنسی دو مرد قرار گرفته است.

 

پس از آن بود که دولت آلمان اعلام کرد در تلاش است اطمینان حاصل کند که «پناه‌جویان فراری از جنگ اوکراین، قربانی تجاوز و آزارهای جنسی نباشند».

 

و حالا پس از داستان سوء‌استفاده‌های جنسی از زنان و دختران جوان و نوجوان در جریان پناهندگی‌ها، نگرانی‌های فزاینده‌ای در مورد مجرمین جنسی‌ای وجود دارد که در تلاش برای هدف قرار‌دادن کودکان اوکراینی در اردو‎گاه‌ها هستند.

 

به گفته مقامات، کودک‌آزارها (پدوفیل‌های) محکوم باید سوابق کیفری خود را به کشورهایی که از آنها بازدید می‌کنند، اعلام نمایند... اما «کاشف به عمل آمده که آنها این کار را نکرده‌اند».

 

کودک‌آزارهای بریتانیایی در سفر به لهستان، ادعا می‌کنند که به پناهندگانِ فراری از اوکراین، که شامل هزاران کودک بدون همراه هستند، «کمک‌های بشر‎دوستانه» می‌دهند.

 

آژانس ملی جرم (NCA) گزارش داده که ۱۰ مجرم جنسیِ شناخته‌شده، در طول شش‌هفته‌ای که از آغاز حمله روسیه به اوکراین می‌گذشت، به این کشور سفر کرده‌اند.

 

پس از مصاحبه با افسران مهاجرت و مجریان قانون، از هر ۱۰ مرد خواسته شد که لهستان را ترک کنند... مقامات بریتانیا نیز در تلاش‌اند جهت باز‎دارندگیِ حوادثی مشابه، به کسی اجازه سفر ندهند.

 

یکی از سخن‌گویان NCA گفت: «لااقل ۵ هزار کودک بی‌سر‎پرست از اوکراین آواره شده‌اند... اطمینان از ایمن‌بودن آنها بسیار مهم است.»

 

در حال حاضر تلاش‌ها بر جلوگیری از سفر مجرمان جنسی به لهستان یا سایر کشورها متمرکز شده است؛ منظور سفرهایی است که «دلایل درست و منطقی برایشان وجود ندارد».

 

هم‌چنین که اگر مسافری قوانین را زیر‎پا بگذارد، او را بیرون می‌اندازند.

 

عطف به مصائبی که پناه‌جویان اوکراینی در طول این مدت از سر گذرانده‌اند، دلیل ترغیب نسبی‌شان برای ورود به روسیه روشن است... روسیه لااقل جایی‌ست که دست‌کم چندتن از اقوام‌شان در آن زندگی می‌کنند؛ سوای این‌که ساکنان آن، فرهنگی مشابه و زبان یکسانی دارند.

 

البته که NCA اعلام کرده: این موضوع، در میان «طیف گسترده‌ای از تهدیداتی است که از زمان آغاز تهاجم روسیه به اوکراین افزایش داشته‌اند». مواردی نظیر برده‌داری مدرن و قاچاق انسان و جرایم مهاجرتیِ سازمان‌یافته‌ای که بر پناهندگان تأثیر می‌گذارند.

 

به علاوه پلیس‌های امنیتی، نگران توزیع احتمالیِ سلاح‌های مختلف و از جمله سلاح‌های گرم هستند.

 

بخش دیگری از فاجعه نیز مربوط می‌شود به تأمین‌های مالیِ غیر‎قانونی و جرایم سایبری و کلاه‌برداری‌هایی نظیر وب‌سایت‌هایی که ادعا می‌کنند آژانس‌های کمک‌رسانیِ جنگی هستند... جرایمی که شمار‎شان از زمان آغاز جنگ رو به فزونی گذاشته است.

 

 

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!