پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۹۵۰۲
بررسی بازارهای مالی ۷ دی ۱۴۰۰

ریزش ۴۲۴ واحدی بورس، کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم

ریزش ۴۲۴ واحدی بورس، کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم
بازار بورس در سه شنبه ۷ دیماه با ریزش اندک ۴۲۴ واحدی روبرو شد اما همین ریزش اندک سبب سقوط شاخص به کانال پایینتر شد و شاخص به عدد یک میلیون و ۳۹۹ هزار واحد برسد. بازار ارز در روز سه شنبه با کاهش قیمت روبرو بود ودر بازار تهران دلار آمریکا ۲۹٬۶۵۰ تومان شد. بازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها با کاهش ارزهای مطرح طی ۲۴ ساعت گذشته مواجه بود به طوریکه تا ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه بیت کوین با کاهش ۳/۲ درصدی روبرو شد و ۴۹٬۲۱۱ دلار شد. اتریوم ۳٬۹۲۰ دلار شد

بورس

بازار بورس در سه شنبه ۷  دیماه با ریزش اندک ۴۲۴ واحدی روبرو شد اما همین ریزش اندک سبب سقوط شاخص به کانال پایینتر شد و  شاخص به عدد یک میلیون و ۳۹۹ هزار واحد برسد. شاخص هم‌وزن اما ۱٬۹۷۶ واحد صعود داشت و به ۳۶۷٬۳۶۱ واحد رسید. نمادهای «بوعلی» ، «کچاد» و «خراسان» بیشترین اثر مثبت بر بورس را داشتند و سه نماد «فولاد» ، «شستا» و «فملی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص نهادند. نماد «فنوال» بیشترین درصد رشد را داشت و در مقابل نماد «غشصفا» بیشترین کاهش درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

امروز بازار شاهد خروج ۱۲۹ میلیارد تومان از سوی سهامداران حقیقی بودند. همچنین میزان صف های خرید ۲۴۶ میلیارد تومان شد و در مقابل صف های فروش ۱۰۵ میلیارد تومان شد .

فرابورس نیز به رقم ۱۸٬۸۲۹واحد رسید تا افزایش ۱۰۹  واحدی داشته باشد .

 بازار ارز؛

بازار ارز در روز سه شنبه  با کاهش قیمت روبرو بود و تا ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در بازار تهران دلار آمریکا ۲۹٬۶۵۰ تومان شد. یورو نیز ۳۳٬۶۰۰تومان خرید و فروش شد . پوند انگلیس ۳۹٬۸۹۵ و درهم امارات ۸٬۰۷۰ شدند لیر ترکیه ۲٬۵۲۰ تومان خرید و فروش شد.

سکه و طلا؛

امروز و در بازارهای جهانی هر اونس شمش طلا به ۱۸۱۳  دلار رسید . در بازار داخلی نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار طلا و یک میلیون و ۲۸۷ هزار تومان شد.

در بازار سکه هر سکه امامی ۱۳ میلیون ۲۶  هزار تومان شد تا ۶۵  هزار تومان ارزان شود. سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون ۷۰۰ هزار تومان شد. نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون ۷۸۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان شدند . سکه گرمی نیز ۲میلیون و ۲۹۵ هزار تومان خرید و فروش شد.

ارز دیجیتالی و رمزارزها؛

بازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها با کاهش ارزهای مطرح طی ۲۴ ساعت گذشته مواجه بود به طوریکه تا ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه بیت کوین با کاهش ۳/۲ درصدی روبرو شد و ۴۹٬۲۱۱ دلار شد. اتریوم ۳٬۹۲۰ دلار شد و حدود ۳/۵۵ درصد ارزان شد. بایننس کوین اما ۰/۶۹ درصد افزایش یافت و ۵۵۲ دلار شد.

مجموع بازار رمزارها با ۲/۵۱ درصد کاهش به ۲/۴۶  تریلیون دلار رسید.

کریپتو ۷ دی

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!