پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۸۲۸۴
بررسی بازارهای مالی ۱۲ آبان ۱۴۰۰

سومین روز پیشروی شاخص سهام ، عبوراتریوم از ۳ هزار و ۵۰۰ دلار

سومین روز پیشروی شاخص سهام ، عبوراتریوم از ۳ هزار و ۵۰۰ دلار
بورس در ادامه پیشروی‌ خود امروز چهارشنبه نیز ۲۲٬۳۴۹ واحد رشد داشت تا شاخص به یک میلیون ۳۹۸ واحد برسد و رشد ۱/۶۲ درصدی را تجربه کند و در آستانه تغییرکانال قرار گیرد. در بازار ارزهای رمزنگاری شده اتریوم به فراتر از ۴٬۵۰۰ دلار رسید و همچنین سولانا هم به ۲۳۰ دلار شد تا روند صعودی بازار همچنان ادامه داشته باشد. در بازار تهران قیمت ارزها روند افزایشی داشت و تا ساعت ۱۶ امروز دلار با ۱۸۵ تومان افزایش نسبت به دیروز ۲۷٬۷۸۶ تومان شد.

بازار بورس؛

بورس در ادامه پیشروی‌ خود امروز چهارشنبه نیز ۲۲٬۳۴۹ واحد رشد داشت تا شاخص به یک میلیون ۳۹۸ واحد برسد و رشد ۱/۶۲ درصدی را تجربه کند و در آستانه تغییرکانال قرار گیرد. شاخص هم‌وزن پس از مدتها از شاخص کل سبقت گرفت و رشد ۲/۱۱ درصدی داشت و به رقم ۳۷۴٬۳۵۰ واحد رسید. نمادهای «فولاد» ، «کچاد» و «شپدیس» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص گذاردند و در مقابل «انرژی۱»، «لپارس» و «پاکشو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر بازار سرمایه گذاشتند.امروز بیشترین درصد افزایش قیمت به حق تقدمها اختصاص داشت و نماد «امینح» بیشترین درصد افزایش قیمت را داشت.

پس از حمایت‌های اعلام شده از بورس، بالاخره امروز شاهد ورود ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی سهامداران حقیقی بودیم. همچنین صف خرید سهام امروز ۷۳۲ میلیارد شدند و در مقابل صف فروش نیز ۳۴ میلیارد تومان شد.

فرابورس نیز امروز ۳۱۰ واحد رشد داشت و به ۱۹٬۸۵۳ واحد رسید.

اینفو گرافیک ۱۲ آبان بورس

بازار ارز؛

در بازار تهران قیمت ارزها روند افزایشی  داشت و تا ساعت ۱۶ امروز  دلار با ۱۸۵ تومان افزایش نسبت به دیروز ۲۷٬۷۸۶ تومان شد. یورو نیز ۲۳۴ تومان افزایش یافت و ۳۲٬۲۰۰ تومان شد. درهم نیز ۷۵۶۷ تومان شد تا کاهش ارزش ۵۴ تومانی داشته باشد. پوند انگلیس ۳۸٬۰۸۱تومان و یوآن چین ۴٬۳۶۵ تومان شدند تا به ترتیب ۴۰۵ و ۴۰ تومان فزایش قیمت را تجربه کنند.

سکه و طلا؛

در بازارهای جهانی ،قیمت اونس طلا ۱۷۷۵ دلار شد تا کاهش ۱۱ دلاری داشته باشند. از سوی دیگر هر گرم طلا در بازار تهران به حدود یک میلیون و ۱۷۱ هزار تومان شد تا افزایش اندک ۳ هزار تومانی داشته باشد.

در بازار سکه نیز روند قیمتها همراه با افزایش بود به طوریکه سکه امامی ۱۱ میلیون ۸۲۶ هزار تومان شد. نیم‌سکه نیز ۶ میلیون ۷۰ هزار تومان خرید و فروش شد.ربع سکه نیز ۳ میلیون ۵۹۰ هزار تومان شد.سکه یک گرمی بانک مرکزی هم ۲ میلیون ۲۶۹ هزارتومان خرد و فروش شد.

ارز دیجیتالی و رمزارزها؛

در بازار ارزهای رمزنگاری شده اتریوم به فراتر از ۴٬۵۰۰ دلار رسید و همچنین سولانا هم به ۲۳۰ دلار شد تا روند صعودی بازار همچنان ادامه داشته باشد. بدین ترتیب  تا ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه  اتریوم ۴٬۵۸۲ دلار شد.بیت‌کوین هم خود را به بالای مرز ۶۳ هزار دلار رساند و ۶۳٬۱۷۹ دلار ارزش‌گذاری شد. سولانا در میان ارزهای مطرح بازار رشد بیشتری داشت و ۱۳/۱۹ درصد رشد داشت و ۲۳۲ دلار شد. کاردانو ۲/۱۲دلار و ریپل ۱/۲۰ شدند و بایننس کوین نیز ۵۵۳ دلار دادوستد شد.

ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده به ۲/۸۹ تریلیون دلار رسید که رشد ۲/۴۲ درصدی داشت.

اینفوگرافیک کریپتو 12 آبان

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!