پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ 18 April 2024
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۴۷۸۶۱
بررسی بازارهای مالی ۱۹ مهر ۱۴۰۰

رشد شاخص بورس، بیت کوین به بیش از ۵۶ هزار دلار رسید

رشد شاخص بورس، بیت کوین به بیش از ۵۶ هزار دلار رسید
بورس پس از دو روز عقب نشینی در نهایت امروز را با صعود پشت سرنهاد. بازار ارز امروز روند کاهشی داشت. در بازار ارزهای رمزنگاری شده و دیجیتال در طی ۲۴ ساعت گذشته اگرچه با صعود بیت‌کوین و نیز افزایش اندک اتریوم مواجه بودیم اما سایر ارزهای مطرح با افت قیمت همراه بودند.

بازار بورس؛

بورس پس از دو روز عقب نشینی در نهایت امروز را با صعود پشت سرنهاد . شاخص کل با رشد ۱٬۸۶۹واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵۷ واحدی رسید و رشد ۰/۲۲ درصدی را تجربه کرد . شاخص هم‌وزن اما ۹۲۶ واحد نزول کرد و به ۴۱۳٬۷۶۰ واحد رسید. امروز نمادهای «شپدیس» ، «فملی» و «فخوز» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس نهادند و در مقابل سه نماد «فارس»، «شبندر» و «شپنا» بیشترین تاثیر  منفی را بر بازار سهام امروز گذاشتند. همچنین نماد «دروز» بیشترین درصد رشد  و نماد «کسعدی» بیشترین درصد افت قیمت را داشت.

بازار سهام امروز نیز با خروج ۳۲۴ میلیارد تومان از سوی سهامداران حقیقی همراه بود. همچنین صف خرید به ۱۵۴ میلیارد تومان افزایش یافت و صف فروش نیز ۱۰۶ میلیارد تومان شد. در بازار فرابورس نیز شاخص ۵۱ واحد افزایش یافت تا به رقم ۲۰٬۸۳۴ واحد برسد.

اینفو بورس 19 مهر

بازار ارز؛

امروز نیز بازار ارز روند کاهشی داشت به طوریکه تا ساعت ۱۶ در بازار تهران دلار ۲۷٬۴۰۵ تومان شد تا ۱۷۶ تومان کاهش قیمت داشته باشد. یورو ۲۳۱ تومان ارزان شد تا ۳۱٬۶۸۲ تومان شود. پوند انگلیس ۳۷٬۳۴۱ تومان شد تا کاهش ۲۰۶ تومانی داشته باشد. درهم امارات ۵۲ تومان کاهش یافت و ۷٬۴۵۸ تومان شد. لیر ترکیه ۳٬۱۶۰ تومان و یوآن چین ۴٬۲۶۵ تومان شدند.

 

سکه و طلا؛

هر اونس شمش طلا در اولین روز کاری هفته در بازارهای جهانی ۱۷۵۳ دلار شد. در بازار تهران نیز هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و  ۳۴۵ هزار تومان شد. همچنین تا ساعت ۱۶ امروز سکه امامی ۱۱ میلیون ۷۱۶ هزار تومان شد تا نسبت به دیروز ۳۶ هزار تومان کاهش یابد. سکه بهار آزادی ۱۱ میلیون ۲۵۲ هزار تومان شد.نیم سکه ۶ میلیون ۲۰ هزار تومان شد و ۲۰هزار تومان ارزان شد. ربع سکه ۳ میلیون و  ۵۴۵ هزار تومان و سکه گرمی بانک مرکزی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش شدند.

 

ارز دیجیتالی و رمزارزها؛

در بازار ارزهای رمزنگاری شده و دیجیتال در طی ۲۴ساعت گذشته اگرچه با صعود بیت‌کوین و نیز افزایش اندک اتریوم مواجه بودیم اما سایر ارزهای مطرح با افت قیمت همراه بودند اگرچه ارزش کل بازار همچنان رشد داشت. بدین ترتیب و تا ساعت ۱۶ به وقت تهران بیت کوین ۵۶٬۳۳۲ تومان شد و رشد ۲/۱۸درصدی داشت. اتریوم نیز ۳٬۵۶۲ دلار شد تا رشد ۰/۰۷ درصدی داشته باشد. کاردانو ۱/۸۳درصد ارزان شد و ۲/۲۱دلار شد. سولانا و داج کوین نیز کاهش بیش از ۴ درصدی داشتند. در بین ارزهای مطرح «شیبا اینو» رشد ۱۲/۳درصدی را تجربه کرد. ارزش کل بازار رمزارزها نیز ۲/۴۳تریلیون دلار شد تا ۱/۸۱درصد رشد داشته باشد.

کریپتو 19 مهر

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

نقش اصلی روسیه در راه‌اندازی کانال زنگزور؛ ایران دور می‌خورد؟

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!