جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
سه‌شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۴۷۰۳۵
بانک ملی سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت

اعتمادی به وسعت ۹۳ سال

اعتمادی به وسعت ۹۳ سال
بارزترین خصوصیت یک بانک جلب اعتماد شهروندان برای جمع‌آوری منابع مالی آنها و در ادامه فعالیت‌های اقتصادی است که بتواند دارای‌های مشتری خود را افزایش بدهد، در واقع باید گفت که روند یک بانک موفق باید مانند «بانک ملی ایران» باشد که حالا ۹۳ سال است در کنار شهروندان زندگی می‌کند و نیازهای آنها را به بهترین نوع تامین می‌کند.

 حالا با گذشت این سال‌ها باید اینگونه گفت که بانک ملی توانسته جایگاه خود را در بین شهروندان، واحده‌های تجاری، اصناف، مدیران، دانش‌آموزان و ... تثبیت کند.

 

باتوجه به اینکه بانک ملی ایران در طول این سال‌ها توانسته خود را با بانک‌های روز دنیا هم‌گام کند و خدمات جدیدی را به مشتری‌های خود ارائه بدهد بلکه آمارها نشان می‌دهد که در ۵ سال گذشته این بانک نه‌تنها توانسته مشتری‌های خود را راضی نگاه دارد بلکه از سایر رقبا هم پیشی گرفته است.

 

در اینجا باید به گزارش «بانک مرکزی»  اشاره کنیم که اعلام کرده است چرخش مالی کل نظام بانکی ایران در سال گذشته حدود ۱۹ هزار هزار میلیارد ریال بوده است که این تسهیلات را به بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت شده است.

 

اگر این رقم را با تسهیلات پرداختی که توسط بانک ملی  ایران پرداخت کرده است مقایسه کنیم می‌بینیم که سهم این بانک در بین همه بانک‌های ایران به بیش از ۲۰ درصد رسیده است که این موضوع می‌تواند روند رو به جلو این بانک و جلب اعتماد شهروندان به خود را نشان دهد. همچنین اطلاعات موجود حاکی از آن است که کل تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران طی سال گذشته نسبت به سال قبل آن بیش از ۲۷ درصد افزایش داشته است.

 

در این بین باید به خدمات جدید بانک ملی ایران هم اشاره کنیم که توانسته از سایر رقبا در بانکداری پیشی بگیرد. در شرایطی که همه گیری بیماری کرونا باعث بیکاری و همچنین مشکلات مالی گریبانگیر بسیاری از خانواده‌ها شده است بانک ملی خدماتی در قالب تسهیلات کرونایی پرداخت کرد که تا پایان فصل بهار امسال از مرز ۱۲۶.۵ هزار میلیارد ریال عبور کرده بود و همچنین از دیگر خدمات این بانک در وضعیت همه‌گیری کرونا می‌توان به تسهیلاتی که به شرکت‌های دانش بنیان داده است اشاره کنیم که طی سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ از سوی این بانک مبلغ ۳۰.۲ هزار میلیارد ریال به حساب این شرکت‌ها واریز شده است.

 

اگر به کارنامه این بانک در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به زوج‌های جوان نگاهی بکنیم می‌بینیم که در این عرصه هم از سایر رقبا پیشی گرفته است. اطلاعات بانک مرکزی نشان می‌دهد که در سال ۱۳۹۹، میزان تسهیلات ازدواج پرداختی توسط نظام بانکی به ۴۳۰ هزار میلیارد ریال رسیده است و بانک ملی ایران در این سال ۲۱۷ هزار و ۲۹۹ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۱۱۳ هزار و ۳۵۵ میلیارد و ۸۵۳ میلیون ریال به مشتری‌های خود پرداخت کرده است. مقایسه این اعداد نشان می‌دهد که حدود ۲۶ درصد تسهیلات این بخش توسط بانک ملی ایران تامین شده است. 

 

در پایان باید به این موضوع اشاره کنیم که رضایت مشتری‌ها باعث شده است که بانک ملی به‌عنوان یکی از برترین بانک‌های خاورمیانه که در سراسر جهان هم شعبه‌های بسیاری دارد، بتواند باتوجه به نیاز مشتری‌های خود خدمات به روزتری را ارئه بدهد.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!