جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ 19 April 2024
سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۶۸۰۸
بررسی بازارهای مالی ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

ریزش یک درصدی بورس، افزایش قیمت دلار و سکه، کاهش در بازار رمزارزها

ریزش یک درصدی بورس، افزایش قیمت دلار و سکه، کاهش در بازار رمزارزها
بورس امروز را با کاهش یک درصدی به پایان رساند تا عده‌ای اعتقاد یابند که سه‌شنبه‌ها روز نزول بورس است. شاخص کل امروز در حدود 15هزار 397 واجد کاهش یابد تا به یک میلیون 523 هزار واحد برسد .

بازار بورس

بورس امروز را با کاهش یک درصدی به پایان رساند تا عده‌ای اعتقاد یابند که سه‌شنبه‌ها روز نزول بورس است. شاخص کل امروز در حدود 15هزار 397 واجد کاهش یابد تا به یک میلیون 523 هزار واحد برسد . شاخص هم وزن نیز 4256 واحد کاهش داشت که افت 0.91 درصدی را داشته باشد که نشان از آن داشت که شرکت‌های متوسط و کوچک نیز علاوه بر سهام شاخص‌ساز دارای مشکل است. سه نماد فولاد ،فملی و کچاد بیشترین تاثیر منفی و نمادهای میدکو ، کگل و شسپا نمادهایی بودند که بیشترین تاثیر مثبت را بر بورس داشتند.

WhatsApp Image 2021-09-07 at 18.25.40

امروز 268 میلیارد تومان از سوی سهامداران حقیقی از بورس خارج شد. ضمن آنکه 46 نماد صف خرید و 71 نماد با صف فروش مواجه بودند . میزان صف فروش نیز 126 میلیارد تومان و میزان صف خرید نیز 430 میلیارد برای سهام شرکت‌ها بود.

بازار ارز؛

قیمت‌ها در بازار ارز امروز افزایشی بود و دلار تا ساعت 17 امروز با 230 تومان افزایش به 27 هزار 350 تومان رسید. یورو 31 هزار 455 تومان و درهم امارات نیز 7 هزار 447 تومان ارزش‌گذاری شدند که به ترتیب افزایش 43 و 62 تومانی داشتند.

 

سکه و طلا؛

سکه امامی امروز در بازار و تا ساعت 17 با افزایش 110 هزار تومانی مواجه شدند و به 12 میلیون 114 هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی 11 میلیون 600 هزار تومان ، نیم‌سکه 6 میلیون 150 هزار تومان ، ربع سکه 3 میلیون 720 هزار تومان داد و ستد شدند.

هر گرم طلای 18 عیار امروز به یک میلیون 172 هزار تومان شد که 6 هزار تومان افزایش داشت. با این حال اونس جهانی طلا با کاهش قیمت مواجه شد و 1814 دلار رسید

 

ارز دیجیتالی؛

در بازار رمزارزها ، سولانا افزایش قیمت 28 درصدی داشت و به 182 دلار برسد تا بهترین رشد را در میان رمزارزها داشته باشد.رمزارز فانتوم هم رشد حدود 37 درصدی داشت تا این رمزارز هم از پیشتازان رشد قیمتی باشد.بیت‌کوین ، اتریوم و کاردانو به عنوان اصلی‌ترین ارزهای بازار با کاهش قیمت مواجه بودند. بیت‌کوین 51017 دلار و اتریوم 3753 دلار شدند. در مجموع نیز ارزش کل بازار رمزارزها با کاهش مواجه بود و به 2.38 تریلیون دلار رسید. تقریبا تمام ارزهای مطرح مانند بایننس کوین ، بیت‌کوین کش ، لایت کوین ، پولکادات، ریپل با کاهش قیمت مواجه باشند.

1ccfcd7f-3ba1-4457-b813-fceaf39243a9

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!