چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ 24 April 2024
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۷۶۴۲

فروغی می‌رود عادل می آید؟!

فروغی می‌رود عادل می آید؟!
عادل فردوسی پور در آواخر سال ۹۷ که با شبکه سه قطع همکاری کرده و تا همین حالا نتوانسته در برنامه زنده ای شرکت کند.

پس از تغییر در راس سازمان صدا و سیما همه منتظر تغییرات در رده‌های پایینی این سازمان پرحاشیه هستند و در تازه ترین این تغییرات پیش از هرچیز بازگشت «عادل فردوسی پور» مجری پرطرفدار به تلویزیون به مهم‌ترین خبر روز تبدیل شده است. البته ناگفته نماند شایعاتی در این زمینه چند هفته ای که به گوش می‌رسد. به این نکنه هم باید اشاره کنیم که فردوسی پور هم اکنون با تهیه کنندگی برنامه «فوتبال ۱۲۰» با شبکه ورزش همکاری می‌کند.

 

عادل فردوسی پور در آواخر سال ۹۷ که با شبکه سه قطع همکاری کرده و تا همین حالا نتوانسته در برنامه زنده ای شرکت کند. علاوه بر برنامه ندادن به عادل فردوسی پور گزارشی هم در شبکه‌های سه و ورزش سیما به او داده نشد که البته علی فروغی، مدیر شبکه سه، پیش از این گفته بود او خودش از گزارش بازی‌ها سرباز می‌زند. 

او بعد از تعطیلی برنامه ۹۰ فقط در برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش فعال است. در این برنامه هم عادل حق مجری گری ندارد و تصویرش هم به غیر از دو هفته اخیر و به صورت نیم رخ در کادری تاریک، روی آنتن نرفته است. در این برنامه فقط صدای عادل فردوسی پور پخش می‌شود. به غیر از این موارد، فردوسی پور قصد داشت برنامه‌ای به نام ۳۶۰ هم در شبکه خانگی تولید کند که ساترا مانع از اجرا و پخش آن شد و گفت که صداوسیما مجوز پخش این برنامه را صادر نکرده است. علی فروغی مدیرشبکه سه در همین موارد گفته بود که عادل از مدار خارج شده است و باید جلویش گرفته شود.

 

بعد از کش و قوس‌های فراوان حالا عبدالعلی علی عسگری، رییس سازمان صداوسیما عوض شده و پیمان جبلی جانشین او شده است. با این تغییرات، برخی زمزمه‌ها از تغییر علی فروغی از شبکه سه سیما خبر می‌دهند و می‌گویند اگر چنین شود راه برای بازگشت دوباره عادل فردوسی پور به این شبکه و تلویزیون هموار می‌شود.

 

در گیرودار همین شایعات، امروز باشگاه خبرنگاران جوان ویدیویی از دیدار پیمان جبلی با خبرنگاران خوزستانی منتشر کرده که در آن رییس جدید صداوسیما به درخواست برای بازگشت عادل فردوسی پور واکنش مستقیمی دارد و می‌گوید: «عادل فردوسی پور می‌تواند دوباره به تلویزیون برگردد و از نظر ما منعی ندارد».

 

صحبت‌های جدید رییس صداوسیما که بسیار واکنش برانگیز شده است گویا خبر از بازگشت  عادل به شبکه سه سیما می‌دهد، آن هم در وضعیتی که حالا بسیاری از خصوصیات عادل تغییراتی کرده است و باید دید آیا عادل تمایلی به بازگشت به شبکه سه دارد؟

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!