چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ 24 April 2024
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۵۱۵۵۴
بازار کریپتو یا شرکت هرمی

چه کسانی پشت اوربیت نتورک هستند؟

چه کسانی پشت اوربیت نتورک هستند؟
شرکت اوبیت نتورک، شرکتی بود که در حوضه‌ سرمایه‌گذاری دیجیتالی به واسطه‌ برخی از هنرمندان مطرح و سرشناس کشور به مردم معرفی شد؛ بعد از مدت کوتاهی با پیدا شدن شواهد مشخص شد که این شرکت همانند شرکت‌های هرمی بوده و فعالیت می‌کرده است.

 

در روزهای اخیر در صفحات اجتماعی خبری دارد دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد امیر آقایی، بازیگر سینما و نادر فقیه زاده، طراح ارشد سابق BMW، در حال تبلیغ شرکتی به نام اوربیت نتورک بودند.

 

معاملات اهرم‌ دار و ریسک‌های آن

 

نادر فقیه زاده، یک طراح خودرو ایرانی-آلمانی است که در مونیخ مستقر است. او طراح فضای داخلی و خارجی حداقل چهار سری از خودروهای BMW  است. سری‌هایی که در تمامی نمایشگاه های معتبر اتومبیل دنیا، تحسین منتقدین را از آن خود کرده‌اند.

 

amir_aghayi_pic

 

تاریخچه‌ اوربیت نتورک

 

شرکت اوربیت نتورک در سال ۱۹۹۶ در کالیفرنیا بنیان‌گذاری شد و هدف خود را گسترش فناوری های متنوع در زمینه سرمایه‌گذاری دیجیتالی اعلام کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۶ مجموعه خود را به اروپا منتقل کرده و در آنجا به فعالیت خود تداوم بخشید. 

 

این شرکت در نوامبر ۲۰۱۹ عهده دار برگزاری ورک شاپ بسیار مهمی در استامبول ترکیه شد. در همان سال این شرکت اعلام کرد که فعالیت خود در سنگاپور و کره را آغاز کرده است و سپس با اولین صرافی آنلاین کریپتو در کره جنوبی همکاری خود را شروع کرد. 

 

شرکت اوربیت نتورک در سال ۲۰۲۰ در سمینار بلاک چین که در پاریس برگزار شد تحت عنوان توسعه ارز دیجیتال  RKN حضور یافت و اعلام کرده که مجموعه فعالیت های خود را در زمینه بلاک چین و انتشار ارزهای دیجیتال، متمرکز کرده است.

 

 

صاحبان بیت‌کوین! با آقای «چارلز پانزی» آشنا شوید

 

شرکت اوربیت عملیات خود جهت تولید ارزهای رمزنگاری و گسترش بازار خود را به صورت Network یا شبکه ای ادامه داد. در وب سایت اربیت نتورک آمده بود: سود دریافتی از پروژه‌های شرکت که مبتنی بر بلاک چین است، را با اعضای خود تقسیم می کند.

 

کلاهبرداری_-هرمی-1

 

اهداف این شرکت چه بود؟

 

شرکت اوربیت نتورک مدعی شده که در زمینه بلاک چین و ابداع و انتشار ارزهای دیجیتال کار می‌کند و جهت فراهم کردن سرمایه، نیاز به همکاری سرمایه‌گذاران با خرید ارزهای رمزنگاری دارد. ادعاهای این شرکت را در موارد زیر می توان تشریح کرد:

 

  • سایت اربیت نتورک در معرفی اهداف خود اعلام کرده بود که وظیفه انتشار سه ارز دیجیتال اربیت نتورک مخصوص به خود را دارد.

  • این شرکت برای جلب سرمایه گذاران وعده داده که سود حاصل از پروژه های بلاک چین را با اعضا اصلی به اشتراک می‌گذارد.

  • این شرکت مدعی بود که صاحب دو پلتفرم مهم با اسامی orbitex و ioexchange  است.

  • این شرکت لیست کردن ارزهای رمزنگاری  snl، Nye coinو Rkn در فهرست ارزهای دیجیتال وب سایت خود را مدرکی برای اعتبار بخشی به فعالیت های خود عنوان کرده بود.

 

 

اشکالات اساسی شرکت اوربیت نتورک چه بود؟

 

در یک بررسی جامع در مورد این شرکت و سه ارزی که ادعای مالکیت آن را دارد، اشکالات اساسی مشهود است. این بررسی‌ها نشان داده بود که ساختار شرکت اوربیت نتورک یک ساختار هرمی است که سعی در جذب سرمایه برای انتشار ارزهای خود دارد. نکات مشکوکی که در رابطه با این شرکت کلاه‌برداری وجود داشت از جمله:

 

  • شرکت اربیت اعلام کرده بود  که افرادی که در ساختار اعلام شده شرکت عضویت داشته باشند از سود سرمایه‌گذاری بهره‌مند خواهند شد. شرکت‌های قانونمند ارائه‌کننده ارز‌های دیجیتال، از این روش جهت جذب سرمایه‌گذار استفاده نمی‌کنند. روش آن‌ها برگزاری مراسم عرضه اولیه کوین ICO و یا ارائه ارز از طرف صرافی‌ها است.

 

ICO-la-gi-02

 

  • داشتن نقشه راه به همراه جزئیات کامل، دارا بودن تیم قوی و باتجربه به عنوان سازندگان ارز، حمایت افراد و شرکت‌های معتبر در زمینه ارز‌های دیجیتال از پارامتر‌هایی است که جهت معتبر دانستن ارز‌ها به کار می‌رود ولی این پارامتر‌ها در مورد ارز‌های ارائه شده اوربیت وجود نداشت

 

whitepapers-featured-image

  • در مورد ارز راکون چهار شخص به عنوان تیم پروژه و سازندگان این ارز معرفی شده‌اند. ولی در پاسخ به سؤال بسیاری از کاربران در مورد هویت آن‌ها گفته‌اند که هویت سازندگان بیت کوین هم مشخص نیست. البته شرکت اوربیت و ارز‌های آن با بیت کوین قابل مقایسه نیست. گذشته از آن بیت کوین هیچگاه برای دریافت سرمایه از روش بازاریابی شبکه‌ای استفاده نکرده است.

 

  • افراد مؤثر در توسعه بقیه ارز‌های دیجیتال، کاملاً مشخص هستند و شرکت اوربیت دلیلی برای آنکه هویت اعضا خود را مخفی کند، ندارد.

 

  • با بررسی شبکه لینکدین، تیم ۴ نفری که به عنوان سازندگان ارز راکون معرفی شده‌اند، مشاهده می‌شود که هیچ اشاره‌ای به فعالیت خود در این پروژه نکرده‌اند.

 

linkedin_big

 

  • ارز‌های RKN و NYE در کوین مارکت کپ با ۸۰۰۰ ارز دیجیتال دیگر لیست شده‌اند، لیست شدن در این سایت به ارز‌ها اعتبار می‌دهد ولی این تنها دلیل برای معتبر بودن ارز‌ها نیست. زیرا با آنکه گرفتن تأیید از این سایت نکته مثبتی برای این دو ارز محسوب می‌شود ولی در طول زمان ارز‌های دیجیتالی زیادی بوده‌اند که به کلاهبرداری ختم شدند. حتی آن‌ها توانسته بودند در بعضی صرافی‌ها، خرید و فروش غیر واقعی راه بیندازند تا از آن‌ها تأیید بگیرند.

 

  • اشکال دیگر این شرکت مشخص نبودن هویت مسئولین شرکت و عدم اعلام اسامی سازندگان ارز NYE بود.

 

  • درباره ارز snl هم به جز سایت اصلی شرکت، در جستجو‌ها اطلاعات دیگری پیدا نشد.

 

  • در وب سایت ارز NYE هیچ اشاره‌ای به شرکت اوربیت نتورک نشده است جهت ارتباط با وب سایت و اطلاع گرفتن از وضعیت حتی‌ایمیل و راه‌های ارتباطی با شرکت غیر فعال هستند.

 

نکته دیگر تعداد افراد ورودی به وب سایت NYE بود که درصد بالایی از آن‌ها از ایران بودند و احتمال هدف قرار دادن کاربران ایرانی برای کلاهبرداری را بیشتر می‌کرد.

 

برچسب ها:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یاسر
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
1
با سلام
این شرکت کارش دقیقه بعضی از عزیزان گفتن بعد از یکسال قراردادمون تموم شده و پولمون رو نداده مطمئن باشید دارن دروغ میگن چون قرارداد شرکت تا دوساله.من خودم نزدیک به دوسال دارم باهاش کار میکنم و پولمو کامل گرفتم
علیرضا
پس قشنگ مشخص شد خود شما داری دروغ میگی.چون این شرکت قرارداد یک ساله هم دارد.حداقل از این سایت نیاز نیست با دروغ مخ کسی را بزنی.توی همون جلسات دروغینتون دنبال کلاهبرداری باشید.
mohammad reza
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
سلام دوستان
شرکت اوربیت در حال برشکسته شدن هست.
۱)سود واریزی ماهانه حتما با اجازه لیدر باید نقد شود(در صورتی که شما شخصی را به عنوان تازه وارد، وارد مجموعه کرده باشید این امکان نقد شدن داخلی از طرف لیدر برای شما تا چند ماه فراهم می شود، که مانند شبکه هرمی گلد کوئست می باشد).
۲) برای نقد کردن سود واریزی باید آن را به رمز ارز RKN تبدیل کرد که شرکت اوربیت این رمز ارز را بین ۲۰ الی ۳۵ درصد گران تر از صرافی به شما می فروشد و این پروسه انتقال رمز ارز RKN به صرافی چندین روز به طول می انجامد.
۳) رمز ارز ONCS باتوجه به اینکه در صرافی لیست شده ، در حال حاضر به‌خاطر بی پولی شرکت اوربیت و جلوگیری از خارج کردن سود واریزی افراد به صرافی، مجددا در حال فروش اختصاصی هست و افراد در حال فریب خوردن و خریدن این رمز ارز کلاهبرداری هستند.
۴) تمام رمز ارز های تولیدی شرکت اوربیت کلاهبرداری هستند و ارزش دیگری ندارند.
۵) درآمد شرکت اوربیت فقط از عضو گیری هست و همین هم هست که کسانی که عضو جدیدی را معرفی کنند توسط لیدر سودهای آنها نقد می شود در غیر این صورت باید با ۳۰ درصد ضرر سود خود را نقد کنند.
۶) با توجه به اینکه شرکت اوربیت در فاز خطرناکی قراردارد، لیدر ها از افراد زیر مجموعه خواستند که نه شماره تلفن و نه اسم و فامیل را به شخص ثالثی ندهند.
۷) شرکت اوربیت با هر بهانه می خواهد قرارداد افراد بالای ۳ سال را فسخ کند و به آنها در مقابل پولشان زمین های بی ارزشی را تحویل دهد.
۸) خریدار زمین های آلتراورسی را ایرانی ها تشکیل می دهند، که این نشانه کلاهبرداری از این مردم هست.
دوستان اسم و فامیل و ادرس کسانی که به شما کد رفرال را دادند و لیدر ها( آدرس دفتر) رو داشته باشید که به زودی برای ثبت شکایت به قوه قضائیه مورد نیاز می شود.
Hamed
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
1
سلام
این شرکت در ابتدا با روش اثبات سهام و کار کردن به روش تعاونی ماینینگ شروع به جذب سرمایه کرد.
تمام توجیه لیدرها هم این بود،ابر کمپانی اوربیت در صورتی که هیچ ابر کمپانی در کار نبوده و نیست.
بله،سود میداد و هنوز هم میده.
اما این فقط برای به طمع کشوندن ملت بود.
جدیدا برگشته به اصل خودش.
تا سال گذشته میلادی،هر اکانت و یا بعدا راه افتاد،زمین های متاورسی که میخریدید،عینا در آخرپول رو بهتون بر میگردوند.
جدیدا شده مثل گلد کوئست و یه زمین رو به چهار برابر قیمت قبلش بهتون میفروشه و هیچ ضمانتی(مثلا قبلا ضمانت نوشتاری تو سایت میداد) بابت برگشت پول نمیده و میگه مثلا این زمین دیگه مال خودته و حالا برو بفروشش(بعد ازاتمام قرارداد.) در صورتی که حتی همین الان هم اصلا اون ارزشی که شرکت در حال فروشش به اعضای تازه هست رو،بین خود اعضای قدیمیتر هم نداره.
ارزهای دیجیتال جمع شد.
NYE و Snl که اینقدر تبلیغ شد از قبلش و جذب سرمایه شد،دیگه کاربرد و ارزشی ندارن.
مراقب باشید که سرمایتون باد هوا نشه.
گلدکوئست هم سکه ای بی ارزش رو ۵۰۰ هزار تومن میداد به اعضا و بعد میگفت ارزش این به اعتبار ما هست،بقیه نمیفهمن.
قبلترها،سود حاصل از تعادت گیری(عضوگیری دونفر و بالاتر در یک بازه زمانی) رو لیدرها به راحتی براتون نقد میکردن ولی جدیدا با مشاوره گرفتن از نفرات بالا دستیشون به بهانه این که نمی خوان بگذارن اعضا تنبل بشن،براتون نقد نمیکنن و میگن عضو بیار و ‌پول اون عضو رو بردار و توکن توی سایت رو براش شارژ کن.
بهانه ای برای نگهداری هرچه بیشتر سرمایه و عضوگیری بیشتر،دقیقا مثل کوئست.
مراقب باشید.
Mahbubeh
توصیه می کنم وارد اوربیت نشوید، اگر هم خواستید وارد شوید، وارد شاخه یا لاین آقای دکتر عابد نشوید که دلالان فراوانی در این لاین هستند که جیب شما رو با گرفتن ۱۰ الی ۲۰ درصد کارمزد خالی می کنند‌
محسن
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
سلام دوستان با توجه به تجربه شخصی که در پروژه های مشابه داشتم توصیه میکنم دنبال این پروژهها نرید و آرامش خودتون و خانوادتون رو به هم نریزید درسته روزگار خیلی سخت شده ولی کم خوردن حلال و با آرامش بهتره از این هست که به خاطر بیشتر در آوردن مقطعی خودتون و کلی آدم میگه رو بدبخت کنید بعدم درگیر دادگاه و شکایت بشید. مطمئنا حربه این شرکت‌های اینه که بعد از ی مدتی اون واریزی ماهانه رو فقط به صورت ارز فیک و بی ارزش خودش میتونید برداشت کنید که قیمت واقعی اون ارز در صرافیهای اگه قتبل انتقال باشه خیلی پایین خواهد بود و به این ترتیب سرمایه های شما بابت یک ارز دیجیتال بی ارزش از بین میره مثل ما که الان حدود ۱ میلیون ارز ریک از پروژه ورد واید و ای تو سی داریم
اساسا دلیل اینکه سراغ ارزهای دیجیتال رفتن برای کلاهبرداری به دلیل این هست که مردم اطلاعات کافی ندارن
شما تحقیق کنید خواهید فهمید اکثرا هم افرادی در گیر این ‌بازیها میشن که ایرانی یا کشورهای مثل ما هستن
اینکه این شرکت در فلان کشور ثبت شده کاملا دروغ هست ازشون بخواین ی مدرک معتبر رو کنن
اینکه در مورد تضمین دادن هزارتفره می‌رن که مثلا مگه بانک به شما تضمین می‌دهد حرفهای تکراری هست که در تمام سیستمهای هرمی وجود داره
به این فکر کنید که فردا روز جلوی قاضی نه میتونید عنوان کنید که سیستم هرمی بوده کم فقط معرف بودن و نه دفاعی دیگه دارید و بابت شکایتی که از شما شده متهم میشید و اگه پولی هم سود کرده باشید از این کار باید پس بدید
لطف کنید برای فرار ازاین اوضاع نابسامان کشور وارد ی منجلاب دیگه نشید
باور کنید بدون زحمت و یک شبه از راه درست نمیشه پول دار شد
سعید
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
۱-این شرکت صد در صدش به صوزت هرمی کار میکنه هیچ سودی از به اصطلاح پروژهای مربوط به ارزهای دیجیتالش کسب نمیکنه چون انها فقط اب رنگیس برای پنهان نمودن اصل هرمی بودن شرکت
۲- شرکت های هرمی تا وقتی پول ورودی بیش از خروجی باشه پابرجا مانده و به نفع افراد سطح بالاتر کار خواهد کرد به محض منفی شدن این فرایند افراد کف هرم تمام یا بخش قابل توجهی از پول خود رو از دست میدهند
۳- ب نظر بنده هر فردی که در این هرم فعالیت میکند حتمن مسئول از دست رفتن پول اون بدبخت کف هرمیست که معمولن از قشر ضعیف جامعه هستند
۴-این شرکت با توجه به عدم اقبال مردم به شرکت هرمی و بد بودن پیشینه انها و با توجه به کلاه برداری های زیاد در این نوع سیستم ها و از طرفی موقعیت بازار ارز های دیحیتالی( جدید بودن و نا اشنایی عموم مردم با ان) با طرح چند پروژه کم ارزش دراین بازار سعی به القای سود سازی از انها دارد که با اندکی فهم از این علم میتوان فهمید این پروژه ها فقط به قصد انحراف ذهن فرد از هرمی بودن شرکت تعریف شده ان
۵- دوستان شما فقط وقتی میتوانید بگین سود دریافت کرده ام که چیزی بیش از اصل پول خود دریافت کروه باشین یعنی این شرکت با میانگین سود اعلامی میتواند نزدیک به ۲ سال از پول سرمایه گذاری شده توسط خود فرد به اصطلاح سود ماهیانه بدهد که در اصل پول خودتان رو به صورت قسطی به خودتان برمیگرداند
۶- حرف اخرم با دست اندرکاران این مجموعه است این ملت این مردم زیر انواع فشار ها در حال له شدن هستند از این مردم کندن از این مردم بردن انتهای .... است
الاشکنانیه
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
دوستان با حداقل پول 2000 دلار وارد میشید .و دلتون خوشه سود 80 و 200 دلاری تو ماه میگیرید. ایا تضمین میکنید این سودا تا وقتی به موجودی اصل پولتون که هولد کردین بیشتر براتون کار کنه؟یعنی چند ماه از پولتون که گذاشتین سود میده و شما فکر میکنید که سود کردین.الان برید و درخاست برگشت پولون رو بدین. ببینید چی میشه.شرکتهای هرمی سری داره ولی تهی نداره.
حمید
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
من شش ماه سرمایه‌گذاری کردم و سود سر وقت به ریال تبدیل کردم الان برای اعضای خانواده سرمایه‌گذاری کردم و سود سر وقت تبدیل به ریال میکنم توسط صرافی
داریوش
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
1
علی آقا قرار دادهای کمپانی فقط دو ساله هست و هشت ساله چه پکیج ۲۰۰۰تا چه ۵۰۰۰ تاهرکه گفته یکساله اشتباه گفته!اما در جواب آقارضاخود کمپانی روزاول هم تو قردادگفته اگرقبل از سر رسیداگه قراردادش کنسل کنه و بخواد پولش پس بگیره سودی که گرفته باید پس بده،پس نفرمایین کلاهبرداریه.
علیرضا
دوست عزیز حتما به شما قرارداد یکساله رو نگفتند.اگر برید یپرسید حتما خواهی شنید.این کمپانی صد در هزار کلاهبرداریه.دیر یا زودش رو همه میفهمند و سوخت و سوز نداره.ارزهایی که افتخار میکنند دارند ببین کجای مارکت هست.تعجب میکنم هرکس ابتدایی ترین اطلاعاتم داشته باشه بره ارزهارو ببینه کامل حساب کار دستش میاد.
رضا
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
سلام،
من یه اکانت ۲۰۰۰ تا گرفتم، بعد از ۴ ماه میخوام انصراف بدم، حالا میگن شرکت سود واریز شده ۴ ماه رو برمیداره
همش کلاهبرداری هست.
mobina
دقیقا منم همین مشکل رو دارم بعد ۴ ماه کنسلی زدم ۱۷ اذر . هنوز نتونستم پولم رو بگیرم . تازه سود چهار ماه که خوبه میگن ۱۰ درصد هم کارمزد میگیرن
Ali
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
قراردادهای2000 دلاری یکساله می‌باشد و قرارداد های 5000 دلاری به بالا دوساله می باشد، و قانون اوربیت این است که زمانی که زمان قرارداد به اتمام می رسد ۲ ماه پول بدون پرداخت سود بلوکه می شود و بعد از ۲ ماه قابل برداشت هست ، ولی من دقیقا نمی دانم که آیا بعد از پایان قرارداد پول را پرداخت می کنند یا نه
سوسن
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
اوربیت یک شرکت کلاهبردار است الان ۵ماه است که کنسل کردم پول راپس نداده وجالب اینجاست ازاول ژانویه ۲۰۲۳دیگه کنسلی لغو شده بجای پولت یک تکه زمین درمتاورس بهت میده ?که درکشور تحریم شده ما هیچ ارزشی نداره جالب اینجاست انقدر ازمتاورس تعریف میکنن که شک نمیکنی درپرسودترین پروژه عمرت شرکت کردی درحالیکه کلاهبرداری محض هست جالب اینجاست چون سرورهای شرکت خارج ازایران هست پلیس فتا کمترین دخالتی نمیکنه خلاصه اوربیت دریک کلام:پولت رامیکنی دلار میدی دست یک مشت کلاهبردار هرماه مقداری ازان رابعنوان صدقه میندازن جلوت واگرفکرمیکنید پس ازدوسال اصل پولتان برمیگردد اشتباه میکنید پول پرید
حافظ
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
دوستان بنده در اوربیت بوده ام. 2000دلارم رو بعد از یک سال پس نمیدن (سود ماهانه پرداخت شد). کلاهبرداریه. سرمایه خودتون رو از دست ندید.
Ali
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
دوستان از اینکه این شرکت کلاه‌برداری هست یا نه خیلی با قاطعیت نمی شود صحبت کرد. ولی چند نکته هست که بهتره کسانی که می خواهند وارد اوربیت بشوند بدانند:
۱) کسانی که تبلیغ اوربیت رو می کنند هیچ وقت واقعیت رو نمی گویند، بالطبع پولی رو که از آوردن فرد جدید به مجموعه اوربیت کسب می کنند حلال نیست.( حق کمیسیون)
۲) شرکت اوربیت به صورت دقیق درصد سودی رو که متعهد شده رو به صورت ماهانه و در تایم مشخص واریز می کند.
۳) برای نقد کردن یا خارج کردن سود واریزی از پلتفرم اوربیت دو راه وجود دارد،
راه اول: طبق قانون اوربیت باید سود واریزی رو به یکی از رمز ارز های مورد تایید اوربیت تبدیل کنید و سپس به صرافی پروبیت انتقال و بفروشید. نکته مهمی که اینجا وجود داره این هست قیمت رمز ارز موجود در پلتفرم به صورت دستوری درج شده و مطابق قیمت صرافی نیست.یعنی اینکه قیمت رمز ارز مورد نظر (RKN) بین ۲۰ الی ۴۰ درصد پایین‌تر از قیمت پلتفرم اوربیت در حال خرید و فروش هست، به طور دقیقتر بگویم شما به جای ۴ ٪ سود دریافتی، بین ۲/۵ الی ۳/۱ ٪ سود بدست می آورید.
این یکی از واقعیت هایی هست که افراد سودجو و طمع کار به شما نمی گویند و به دنبال گرفتن ۴٪ حق کمیسیون هستند( به ازای هر ۵۰۰۰ دلار ، ۲۰۰ دلار حق کمیسیون می گیرند)
راه حل دوم :
انتقال سود دریافتی به صورت داخلی به عبارت دیگر انتقال از یک پلتفرم اوربیت به پلتفرم دیگر اوربیت که کارمزدی ندارد.
نکاتی در خصوص راه حل دوم وجود دارد به شرح ذیل می باشد:
- در اوربیت ده ها لاین وجود دارد
- هر لاین با دیگر لاین ها نمی تواند تبادل دلار یا سود دریافتی رو داشته باشد
- افرادی که شما را به اوربیت دعوت می کنند به هیچ عنوان افراد بالا سری رو به طور دقیق معرفی نمی کنند
- پس باید برای فروش سود دریافتی با کسی که شما رو دعوت کرده به اوربیت و کد رفرال آن را گرفتید پیام دهید تا برای شما بفروشد.
** نکته مهم اینجا هست که تمام عوامل بالا باعث ایجاد حضور دلالان در یک لاین می شود و سود دریافتی شما که تتر هست را کمتر از ۱۰ درصد قیمت روز بازار خریداری می کنند.
به طور مثال اگر شما امروز که دلار ۴۰۰۰۰ تومان هست اقدام به ایجاد حساب یا اکانت ۵۰۰۰۰ دلاری بکنید و دقیقا ماه بعد که اولین سود خود که معادل ۲۰۰ دلار هست رو دریافت کنید و در آن زمان اگر تتر برابر با ۴۰۰۰۰ تومان بود. از شما ۳۶۰۰۰ تومان خریداری می کنند.
که این دلالان از اختلاف قیمت ایجاد شده توسط شرکت اوربیت سو استفاده کرده و تتر را ۱۰ درصد قیمت بازار خریداری می کنند.
البته نا گفته نماند تمام شاخه ها یا لاین ها به این صورت نیست
بعضی از لاین ها ۳٪ کارمزد می گیرند و سریع نقد می کنند که منصفانه هست و دلال در آن نقشی ندارد مثل لاین آقای حنیف ازبک
بعضی از لاین ها ۵٪ کارمزد می گیرند.
بعضی از لاین ها ۱۰ ٪ کارمزد می گیرند و نقد شوندگی آنها دیر که شما به همین ۱۰ ٪ قانع شوید. مثل لاین آقای دکتر امین عابد که دلالان بسیاری زیر نظر ایشان فعالیت می کنند.
و از همه مهمتر شرکت اوربیت هیچ نظارتی بر فعالیت دلالان در لاین ها ندارد که خود موجب بدنامی شرکت می شود.
نصرت
لاین اقای سبزه زاری از دزفول جدیدا سود رو با سی درصد کارمزد خرد میکنند
زیر دستاشون رو تیغ میزنن
تازه اونم با اکراه و با تاخیر زیاد انجام میدن
باغ سبز رو نشونت میدن وارد شدی میندازنت تو سیاهچاله
مهسا
من ۱۱ ماه سود گرفتم و ماه اخر که خبری از سود نبود بماند ۶ ماهه اصل پولم رو میخوام بعد اتمام قرار داد و هیچ خبری نیست و نمیدن دیروز از همکارم که نماینده این شرکته کلاهبرداره بعد از ۶ ماه که با زبون منو سر دووند پولم رو خواستم به مقدار ۴۰۰۰ هزار تتر و با بی ادبی و توهین جواب داد و خودش تمایل به شکایت داشت چون اینا گرگن و بی ابرو و من امروز دارم میرم شکایتم رو ثبت کنم هرکسی مال باخته هست میتونه بیاد
رضا
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
باسلام
این شرکت کلاهبرداری محض هست.تجربه شخصیمو میگم.اشنای ما دقیقا اصلا پولشو خواسته و الان 6ماهه بهش ندادن.اینم دیر یا زود داره سوخت و سوز نداره عاقبت کلاهبرداریش!تا وقتی سود میگیرید خوشحالید.اونم اگر بدن بهتون!کافیه الان بگید انصراف میدید و پولتونو میخاید تا به حرف ما برسید.
ایران من
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
کلاهبرداری هست.آخه بندگان خدا پول خودتون رو داره خرد خرد به خودتون میده به عنوان سود. تا موقعی که ورودی پول و خروجی جور دربیاد سود میده ولی وقتی کسی نیومد تو اونوقت نه سود شما رو میده و نه اصل پول و اونا که آخر آومدن دیگه هیچی نموده تو سفره
مجید
سواد نداری اراجیف نباف
صمد
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
سلام
میتونم بگم کار به این راحتی و زیبایی و خوب و پول ده توی دنیا نیومده و نمیاد
هر کی امروز وارد نشد چند ماه بعد مطمئن هستم به ولله با سر به زیری وارد میشه
اینستا samad.shahrami
پری
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
1
من دوسال دراوربیت هستم به تمام تعهداتش عمل کرده عالی این شرکت هرکی خواست بیادتابه سوالاتش جواب بدم.شهرالتاورسیتی هم ی درآمددیگش هست ک بزودی استارتشومیزنیم..حالاهی بشینیداراجیف ببافید09131846425
احمد
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
سلام دوستان در مورد اربیت نتورک چرا تموم جملات به گذشته اشاره شده است مثلا گفته شرکت اربیت شرکتی بود که.... مگه واسه شرکت اربیت مشکلی پیش اومده؟ یعنی دیگه نیست!! ؟؟؟
فرزانه
سلام ودرود بر شما
شرکت اوربیت هنوز هست هر لحظه قدرتمند تر،فرصتی برای کسب درامد دلاری
شبیه یک معجزه با پشتوانه ی محکم
به عنوان یک آگاه وسرمایه گذار سه ساله گفتم براتون
کوروش
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
این پروژه روزی بسته خواهد شد ، بله ممکنه شما بگید 2 ساله دارم ول میگرم و اینکه معرفی میکنید دیگران هم وارد سیستم میشن خیی شرکت های مانی گیم هستن چند سالی فعالت داتن و وقتی به سقف مد نظر خالق رسیدن سایت یا بسته میشه ، این طور که پیداست راجب به مدیر و مسدول این پروژه معرفی نشده و به این هم فکر کنید روزی اگر این اتفاق بیوفته کسانی رو که ورود کردید پولشون از دست بره چه اتفاقی میوفته ؟ حتما ازتون شکایت میکنن و به مشکل میخورید همانطوری که برای گلدکویست افتاد و بخاطر خروج ارز دلت جلوش رو گرفت ، توکن های این شرکت هم آدم رو یاد بادران میندازه و اسمی هم از اوربیت برده نشده ، اگر میخواید نتورک کار کنید که کار این شرکت نتورک نیست داخلی برای اطمینان و به مشکل نخوردن وجود داره که شماهم بتونید حتی درآمد یورویی داشته باشید ، در هرصورت مراقب انتخاب خودتون باشید
ساناز
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
سلام
منم تیر ماه امسال سررسید یکسالم‌تمام شد نه سود ماه اخر را دادن و نه اصل پول را برگرداندن و پیگیر شکایت علیهشون هستم. کلا کلاهبرداری هست و چند تا احمق شستشو مغزی شده دارن از ملت کلاهبرداری میکنن
سمیرا
وای پیامتو 10بار خوندم
برادرت و خونوادش؟؟؟ ؟مگ داریم ?
حجت
خواهش میکنم شمارتو بذار
حجت
من ۱۱ ماه سودم رو به موقع گرفتم..
دیروز قراردادم تموم شده ولی سود ماه آخر رو نداده..
یعنی پولم رفت؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهش میکنم راهنماییی کنیید خواهش میکنممم
09176449929
شمارمم میذارم
Maziar
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
دوستان ، برای ورود معرف نقش کلیدی داره ، ایشون باید علم کامل و آشنایی درست با سیستم رو داشته باشه .
اکثر کسانی که مشکل برمیخورن بابت معرف بد هستش .
تمای شغلها و بیزینسها دارای ریسک هستن ،،، ابتدا در مورد این بیزینس و اللخصوص معرفتون خوب تحقیق کنید بعد اقدام به سرمایه گذاری ...
بازم تاکیید میکنم معرف نقش کلیدی داره ،، حتی اگر دوست صمصمی شماست ولی علم کافی نداره باهاش کار نکنید .
لیلا
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
نور حسن نظری فر یکی از سر شاخه هاست. که همچنان در حال عضو گیری هست بدونه اینکه به اشخاص درخصوص نحوه سود دهی قبلی و سود دهی جدیدش چیزی بگه، با خواهراش به سرعت در حال عضو گیری، با عضو گیری امکان برداشت پول ها و سود ها براشون مهیا میشه
علی حسنی
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
سلام. شبکه هرمی اوربیت و اخیرا فروش زمین مجازی اولتراورس مربوط به این شبکه کلاهبرداری است و در دام این شبکه و سودجویان و سرشبکه های آنان نیفتید! متأسفانه چند هزار نفر و هر کدام چند هزار دلار را وارد این شبکه جعلی کرده و سرشبکه های آنها هر کدام چندصد هزار دلار به جیب زده اند! و بقیه مال باخته و متضرر شده اند! چند ماهی ۴ درصد سود می دادند ولی بعد اصل پول شما که ۵ یا ۱۰ هزار دلار است محو می شود و هیچ کس از سرشبکه ها پاسخگوی شما نیستند!
آگاه باشید و از این شبکه های هرمی و کلاهبرداری دوری کنید و برحذر باشید.
جاستین
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
اگردولت مون درست بود این بلا سرما ایرانیا نمی مود.تایکسال خوب بودالان سه ماهه برام سودمیادسروقتش ولی بحسابم تو پرابیت نمی شینه درحال پردازشه
گلی
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
روز اول این دوستان هولدر به خاطر کمیسیون های بسیار بالایی که میگیرین حقیقت رو به شما نمیدن فقط تبلیغ سود 4درصدی در ماه رو به شما می کنن.....و بعداز جذب شما جواب تلفنتون رو هم نمیدن چون کمیسیونشون رو گرفتن !!!!من خودم یکی از فریب خورده ها هستم
گلی
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
اقای علیرضا که میگین سودرو سروقت برات واریز کرده .کاملا درست میگین ..اما ایا تونستین سودرو برداشت کنین !!!؟؟؟ شما باید در خود پلتفرم اول تتر رو تبدیل به ارز ریکون بکنید که برابریش باتتر به طور دستوری ثابت و./26 هست .بعد 3درصد خود سیستم کم میکنه وبعد هم مابقی رو ببری تئو صرافی پرابیت که برابری تتر با رایکون حدود ./14 هست ودر نتیجه بعداز تبدیل رایکون به تتر حدود 49درصد از سودتون ریزش میکنه ....!!!یعنی اگر 1000دلار سودت رو بخواهی برداشت کنی پس از تیدیلات اجباری میشه حدود 520تتر ....!!
علیرضا
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
خیلی وقته داریم کار میکنیم و شرکت هم مو به مو تعهداتش رو انجام داده هیچ مشکلی نداشتیم والا سود هم سر ساعت و دقیقه واریز میشه در لحظه هم نقد میشه ، همین مطالب رو ده تا سایت دیگم گذاشتن معلوم نیس کدوم احمقی اینارو نوشته بقیه هم برای بازدید سایتشون کپی کردن ، هر گونه مدرکی دال بر اسباط حرفم نیاز داشتین پیام بدین
علیرضا
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
سلام حدود یک سال است اکانت من در اربیت اکسپایر شده ولی موفق به دریافت اصل پول نشدم وبا توجه به نرخ ارز ریکون در بازار ونرخ آن در شرکت حدود پنجاه درصد آن دست سرمایه گذار را میگیرد .
وباید خیلی خوش شانس باشید تا موفق به دریافت آن شوید .
من بعد از یک سال هنوز چیزی دریافت نکردم
محمد احمدیان
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
با سلام من دوسالم داره تموم میشه تو این کمپانی و ۱۲ سال دیگه هم تمدید کردم و تا الانم هیچ مشکلی نداشتم از خودم تا تیمم و سر لحظه ولا سودمو گرفتم بعدم اگ بد بود الان نمیتونست دومین پلتفرم پر فروش دنیا بشه و بره تو متاورس البته هرکس هم دیدگاهی داره برا کسایی ک هستن خوبه و کسایی هم ک اطلاعاتی ندارن یا جای دیگه پول خورده ازشون دیگه همچی ب چشمشون سیاهه پس دوست عزیز برو اطلاعاتتو ببر یکم بالاتر
nima
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
جالبه که تمامی اخبار در مورد کلاهبرداری اوربیت، فعل گذشته به کار میبرن!! خب آدم عاقل وقتی یک چیزی کلاه برداری بشه که دیگه کلا نیست و نابود میشه!! وقتی خودت بلد نیستی کار کنی و بلد نیستی چطوری میشه از ارز دیجیتال پول در بیاری واسه چی میایی توی این هلدینگ؟ ریسک اینجا هر چی باشه از ترید کردن که کمتره خوب آدم عاقل!! توی ترید یک شبه ممکنه کل سرمایت به فنا بره. اینجا که خودش به حداقل قیمت بهت ارزشو میده برو تو بازار دو سه برابر بیشتر بفروش. تازه اینم از تریدشه. خب کسی که بلد نیست و علم ارز دیجیتال نداره خب نیاد!! من 7000 دلار بردم و توی این 4 ماه 2000 دلارش بهم برگردونده شد تازه قرارداد 2 سالم هم مونده. تازه توی تمام سایت ها همین متن و کپی کردن بخدا اگه بدونن اوربیت چیه!! هر کی از ننش قهر کرده نوشته اوربیت کلاه برداری است!! خب کدوم کلاه برداری؟؟؟؟ کمی فکر کن!! پول در اوردن با رمز ارزه. خیلی ها با همین ترید کردن رفتن لکسوس خریدن. تویی که هیچی بلد نیست تا آخر عمرت همون کارمندی هستی که خواهی بود. سیستم پانزی یعنی بدون هیچ پروژه ای. بدون هیچ آینده ای. بدون هیچ برنامه ای. بدون هیچ کسب درآمدی خارج از ساختارش. بدون هیچ پشتیوانه ای. سیستم رو بفهم چیه اول. کسی که بلد نیست و نمی خواد توی ارز دیجیتال کسب درآمد کنه خب نیاد! بره همون زندگی قبلیش رو داشته باشه.
ناشناس
شما به فکر پس گرفتن پولت باش ، بدبخت اگه یکم از ارز دیجیتال سر در میاوردی میفهمیدی که سیستم بلاک چین نیازی به تشکیل مجموعه و دادن پورسانت نداره و این کارزار رو یک گروه کلاهبرداری راه انداخته ، یکم عقلتون رو به کار بگیرید که چرا فقط تمامی زمینهای این پروژه به کاربران ایرانی فروخته شده ، مگه هیچ جایی از دنیا کسی از متاورس سر در نمیارم که بالای ۸۰ درصد زمینهای این پروژه به کاربران ایرانی فروخته شده ؟
زهرا
جناب شما که علم تون زیاده به ما که بیسوادیم بفرمایید چرا نمیتونیم ارز رو برداشت کنیم .
یکماهه دارن میگن سایت در حال به روز رسانیه
محسن
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
سلام دوستان يه شركت هست به نام كلودماين پرو خيلي بهتر اين شركت داره سود ميده مدت قرارداد ١٤ ماه اين شركت ٢٤ ماه سود من خودم يكسال دارمش توش كارمكنم و درآمدم +١٠٠ شده
حمید ایزدپناه
کلد ماین کاملا کلاهبرداری هست
سالار
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
اموزش ندیدی که نتیجه نگرفتی این ساختارو باید یادبگیری
من که رضی بودم هیچ مشکلی هم نداشته تالان
سالار
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
یه کسایی مثل شماها که علم این کارارو ندارین میاین تواین این زمینه سرمایه کذاری میکنی نتیجه نمیگیری بعد میای از اربیت بد میگی خودت تلاش نکردی که سرت کلاه رفته خودت منفی هستی تو تا اخر عمرت هیچی نمیشی
دوستان من خودم یک سال هست که توی ساختار اربیت مشغول به فعالیت هستم وتمام اعضای خانواده رو هم معرفی کردم وخدارو شکر باتلاش های خودم ولطف معرفم تمام اموزشهارو به بهترین شکل ممکن اموزش دیدم نتییجه خیلی عالی گرفتم و رازی هستم.افرادی که نتیجه نگرفتن صددرصد در اموزشها کوتاهی کردن دایل نمیشه اربیت کلاه برداری باشه میلیون ها نفر دراین ساختار مشغول فعالیت هستن اما با اطلاعات درست ورسیدن به درک سیستمی بالا
هییییچ مشکلی هم ندارن.من درخدمت دوستان هستم.
محسن
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
باسلام
هرچه زودتر از این شرکت جدا بشید و سرمایتون رو نجات بدید بزودی خبرهای بدی در مورد اوربیت ب گوش شما میرسه
محمود
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
سلام ما که دو ساله عضو هستیم ومشکلی پیش نیامده وس وقت سود ماهانه واریز میشه
رویا
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
سلام دوستان من ماه چهارم هست عضوم و اینکه گفتن بعد از چهار ماه بهم زمین میدن..من این زمان رو بخوام بفروشم و از شرکت بیام بیرون باید چکار کنم
آیا اینجا کسی هست که زمین من و بخواد بخره
آزاد
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
در اربیت اگر دریافتی کمسیون شما به 3برابر. مبلغ. پکیجت برسه. سودماهانه قطع میشه و فقط سود کمسیون یا شبکه سازیتو میگیری. ولی اگر مبلغ پکیجت را اضافه کنی دوباره سودت پرداخت میشه
من شهصا صفحه اربیت کسی را دیدم که تا اون لحظه. مبلغ 1میلیون چهار صد و هشتاد و شش هزار دلار. براش واریز شده بود
آزاد
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
من و کسانیکه میشناسم. از 6ماه. تا 3سال هست تو اربیت فعالیت میکنند و سابقه نداشته. حتی. یکساعت در پرداختیهاش. تاخیر ایجاد شده باشد البته با معرفی آلتراورس. بیش از پیش قدرتمند تر شده و خواهد شد.
احمد
اگر دریافتی ما (فقط از سود ماهانه ) به 3 برابر پکیج خریداری شده برسه ، دیگه سود ماهانه را برامون واریز نمیکنن؟
Mahan
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
دقیقا گفته های دوستان درسته منم پکیج ۲۰۰۰ دلاری خریدم بخاطر عدم اطمینان نسبت به ساز و کار شرکت کسی رو وارد نکردم الان بعد از اتمام قرار داد ۱ ساله ۴ ماهه که اصل پولم رو بهم نمیده. حتی ماه های آخر برای نقد کردن سودم دچار مشکل بودم. ارز خود شرکت هم پیش خرید کردم که بعد از ۱ سال که وارد بازار نشد زیر ارزش خرید به زحمت به دیگر اعضا فروختم. به شخص که اگر زمان بیشتری این موضوع ببره قطعا شکایت می کنم شاید هیچ وقت به اصل پولم دست پیدا نکنم ولی با این کار شاید بتونم مانع از گول خوردن دیگر افراد بشم.
مجدد تاکید می کنم اولتراورس و ...همه فیک و الکی ان گول این این تبلیغات نخورید. متاسفانه همشون هم مطلع ان ولی چشمشون رو حقایق بستن و دروغ میگن بهتون.
سعید
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
سلام مردم عزیز بنده تجربه دارم یکماه سود داد که کمتر از مبلغ تعهد شده بود و بنده انصراف دادم ولی ۴ ماه است که هیچ سودی نداده بلکه اصل پولم را به مبلغ حدود ۵۵ میلیون تومان پس نداده و هیچ راهی هم ندارم. گول نخورید. می ترسم اینجا ایمیل یا شماره بدم ادمین محترم حذف کنند و الا می دادم تا مردم جول نخورند.
جواد جعفری
بنده تقریبا دو سال در اوربیت فعالیت دارم و طبق تعهد خودش و متناسب با حداقل و حداکثر درصد مشخص شده در حال پرداخت سود هست.
بنده از طریق تعدادی از بستگان خود که خارج از کشور هستند هویت کمپانی اوربیت را بررسی و سپس مبلغ سرمایه گذاری خودم را افزایش دادم. ضمنا باید بدانیم هیچ تجارتی در دنیا بدون ریسک نیست اگر شجاعت و شهامتش را نداری از درب خونه بیرون نیا تا گربه شاخت نزنه. زمانی که سوار هوپیما میشی از شرکت هواپیمایی یا خلبان تعهد مالی و جانی میخواهی؟ برای زود و راحت رسیدن به مقصد و هدف باید ریسک کرد. مواردی را که باید کنار هم قرار دهیم تا خیالمون راحت باشه را کنار هم قرار دادیم و برای استارت اولیه اوکی بود.در بورس کشور ما که کاملا قانونی و در دسترس بود چه اتفاقی افتاد؟ شخصی که تقریبا ۲۰ سال هزینه میکنه درس میخونه آیا دانشگاه یا آموزش و پرورش تضمین شغلی به وی میدهند؟ چرا نخبگان فراری شدن؟ آیا یک نظامی روز اول استخدام خود قسم یاد نمیکند در صورت جنگ باید جان خود را فدا کند فقط برای دریافت ماهی ۷ میلیون حقوق و خیلی مثالهای دیگر.
خیالتون راحت باشه گرچه اخبار کذب بار روانی منفی بیشتری را ساطع میکند لطفا توجه نکنید
حسین
آقا سعید منم همین اتفاق واسم افتاده اگه میشه به من تماس بگیرید
مریم
سلام دوست عزیز.من ایمیلمو در اختیارتون میزارم چون مطمینم شرکت مشکلتون حل میکنه.امکان نداره کنسل کنید و پولتون برنگرده
علی خاکباز
من مایلم در این شرکت سرمایه گذاری کنم …
شما می تونید یه مقدار راهنماییم کنید؟؟
امیر
دوست عزیز شما می‌توانید به معرف خود مراجعه کنید ببینید انصراف اکانتتون در کدوم مرحله است …
مهدی
شمارتو بده
علیرضا
سعید جان برای منم دقیقااتفاق مشابه افتاده چطوری میتونم با شما ارتباط برقرار کنم؟
حمید ایزدپناه
خواهشا اینقدر دروغ نگید
زهرا
مردم عزیز ایران میدونم با چه زحمتی پول به دست میارید
تو رو خدا گول این شرکت ها رو نخورید همه شون از کم شدن ارزش پول ایران سو استفاده کردند و با وسوسه درآمد دلاری کلاهبرداری می‌کنند.
متاسفانه خانواده من به هشدارهای من توجه نکردند الان دست مون به هیچ جا بند نیست
خداازشون نگذره
ایوب سلیمانی
اگه این آقا یا خانم تو این هرم داره سود میکنه که خودش بالا دستی هایی هم داره و شما رو میخاد بیاره زیر شاخه خودش و داره سود میکنه و تو اسمش میزاری پول حروم پس تو هم با زیر شاخه آوردن میتونی پول حروم بوخوری زیر شاخه تو هم میتونه پول حروم بوخوره اون زیر شاخه تو هم میتونه پول حروم بوخوره دولت با زیر شاخه داشتن کل مردم ایران از کسایی که کارمندش هستن تا سرمایه گذاران بزرگ که درونش کارهای دولت پول میزارن دولت به وسیله و اهرم قرار دادن ما دارو پول میخوره کارمند براش کار میکنه کارگر کار‌ میکنه براش تو مغازه داری بهش مالیات میدی تو کارگر میگی اهرمش میکنی سود میبری یه حقوق نا چیز هم به اون میدی پس تو هم حروم میخوری تمام درآمد های دنیا به جز کارگر ناچیز دارن حروم میخورن چه اشکالی داره ما هم با اهرم قرار دادن بقیه حروم بوخوریم و بهش یاد بدیم اونم بقیه رو اهرم کنه همه این جا داریم سود میکنیم اما دولت تو اهرم کردنش داره از ما سود میبره و ما ضرر میکنیم
حسین
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
درود بر شما دوستان این شرکت کلاهبرداری من نه ما پیش150میلیون به واسطه یکی از اقوام فریب خوردن یک ریال سود به من ندادن هیچ نمیتونم پول خودمم بردارم اینا میان صفحه یا کیف پول تقلبی درست میکنم که مثلاً 5000هزار تا توش پول داری این شماره کنه هر کی باور ندارم میتونم مدرک بهش نشون بدم 09174111516حسین
مریم
دوست عزیز.همچین چیزی امکان نداره.من یساله هرماه سودمو دریافت میکنم.حتما با معرفتون هماهنگ کنید
امین
حتما طرفت کلاه سرت گذاشته و پول میگیره حتما برو سراغش. چون این سایت معتبره هرکس رفته سود کرده
a.sh
دوست عزیز معرف تون پول شما رو برده،وخودش داره باهاش کار می کنه سودها رو هم خودش مبره،درصورتی که وقتی شما عضو شدین،خودتون مستقیما می تونید کار کنید ومقدارسودی که بهتون میدن رو ببنید.اشکال کار از خودتون بوده،وگرنه ما تمام دارایی هامون رو مشاهده میکنیم
رحیم
در زندگی باید ریسک کرد من از 6000 شروع کردم انشاالله که پشیمانی نداشته باشه
امیر
برو از کسی که معرفیت کرده سود ماهیانه ات را بگیر اون داره میگیره به تو نمیده والا من سرمایه گذاری کردم و دارم هر ماه سود خودم را میگیرم و همین امروز پولم را نقد کردم.
 مهرناز
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
والا من که ۲ سال و نیم هست دارم سود میگیرم بدون هیچ مشکلی. شما مطمئن هستین تو اربیت اکانت داری آقای سعید؟
داریوش
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
والا به خدا به پیغمبر ما یکسال و نیمه که سرمایه گذاری کردیم،سر موقع هم سودش واریز میکنه بدون هیچ رنگ تفنگی
اتشکار
سلام دوستانی ک میگن ماه میگیرم و تایید میکنیم
اولا چرا تو گوگل مپ ادرس شرکت تو امریکا نمیاره
دوما چرا خودمون تتر نزنیم برا کمپانی باید بدیم بالاسری ک برامون بدن ووووو
مسعود
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
این کسی که بنام حسین اینجا کامنت گذاشته تو دو تا سایت دیگه هم همین حرفارو زده...
بنظرم کذابی بیش نیست
منم چندماه عضوم و سودم گرفتم.
حسین
حالا خودت میفهمی که جریان چیه تا به سر کسی نیاد هر چی هم بگی فایده نداره ایشالا که واسه تو خوب باش
حجت الله صداقت
تتر قابل ردیابی هست شرکت غیر متمرکز هست اطلاعات کاربرانش رو به کسی نمیده 4 سال هست مثل ساعت رولکس کار میکنه
حمید
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
من سه ماه سود دریافت میکنم و مشکلی نداره
وحید
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
دوستان منم خودم.. دارم چندین ماهه سود میگیرم و علاوه بر سود ماهانه.. از پروژه هایی که معرفی کردن و خرید کردم.مثل زمینهای متاورسی. کلی سود جداگانه کردم.. سودهاش هم سر تایم و دقیقه پرداخت میکنه.. و از نظر من فوقالعادست.. اگه کسی هر سوالی داشت. میتونه از من بپرسه.. اینم ایمیلم gg_dd36@yahoo.com...
سارا
میشه شمارتو بزاری لطفا
mostafa
سلام
میخام وارد این نوع سرمایه گذاری بشم ولی اطلاعات کافی ندارم
امکانش هست راهنمایی کنید؟ 9052088289
بهناز
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
کسانی که ادعا میکنند پولشان را شرکت نمیدهد ویا سود دریافت نمیکنند، بندگان خدا از طرف معرف خودشون به شرکت مورد سوء استفاده قرار گرفتند. چرا که بدون اگاهی پول خود را در اختيار انها دادند و اعتماد کردند و قطعا هیچ پکیجی برای آنها خریداری نشده. ما 1 سال هست که سرمایه‌گذاری کردیم و به موقع هر ماه سود ماهیانه دریافت کردیم بدون هیچ فعالیتی و یا شبکه سازی طبق تعهد شرکت
Farzad
سلام وقت بخیر من دو سه روزه به واسطه برادرم و‌ خونوادش اومدم توی این تجارت امکانش هست باهم صحبت کنیم و بیشتر دلگرمی بگیرم و از تجربه شما هم استفاده کنم
حمید
بچه ها کسی واقعا نتوسته اصل پولشو بگیره به من زنگ بزنه. یه رفیق دارم گیر داده بیا توشرکت. میخوام ببینم اصل پول کسیو تاحالا داده. اخه یه سری ها گفتن اصل پول رو پرداخت نکرده. 09192940416 حمید
دامادی
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
اوربیت نتورک کاملا مطمئن هستش. کسی که یه خورده سواد اینترنتی داشته باشه میفهمه که تمام صحبت هایی که علیه این شرکت شده از یک سورس ارائه شده و فقط این گردانندگان بیچاره سایت ها برای بازدید خوردن سایت هاشون میان کپی پیست میکنن.حتی حاضر نیستند کمی مطالعه کنن الان بیشتر از ٢٠ هزار ارز داریم ولی صحبت های این بیچاره ها همه ش اشاره به وجود ٨٠٠٠ ارز هست حتی به جرات میگم ازشون سوال کنی ارز دیجیتال چیه نمیتونن در حد یه سطر جواب بدن
آخه من تعجبم اوربیت فقط کلاهبرداریش توی ایران فاش شد و کل کشور های دیگر بی اطلاع موندن؟ ایول داره
Mahdi
سلام.من چند وقته اربیت داره واسم سود میریزه ولی نمیدونم چه جوری باید نقدش کنم...کسی میدونه چه جوری باید تترهامو نقد کنم
Iman
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
ارزهای دیجیتال یک روش طبیعی ولی مدرن برای اینکه یکسری از ارزها تنها ماله یک کشور خاص نباشد که الان اصلا نمیخوام مزایا و معایب اونو توضیح بدم و اینکه دیگه هولد کردن فقط ضرر است چون همه میدونن درسته که نزدیک یک دهه از ورود ارزها مثل بیت کوین میگذره که بالای ۲۰۰ هزار درصد رشد داشته ولی توی سالها گذشته ‌در کل نزدیک ۹۰ درصد هولدر ها توی ضرر هستن و تنها ترید حالت به صورت اسپات یا فیوچر که بازم با وجود نهنگ های با تمام آموزش ها و روش ها بازم هم درصد ۴۰ به ۶۰ هست وووو
حالا موضوع اینه تمام این ارزها مثل بیت کوین اتریوم ووو با پشتوانه های قوی بالای ۶۰ درصد از سال گذشته توی ضرر هستن چطور یک شرکت با تعدادی ارز که داخل صرافی های معتبری مثل باینسس کوکویین‌ ووو لیست نشدن و این همه ریزش ارزها بازم هر ماه داره سود میده؟
نتورک میاد سودی که بین واسطه ها مثل تولید کنند عمده فروش خرده فروش مغازه دار مصرف کننده وووو تمام مالیات های که روش قرار میگره توی هر داد و ستد بین واسه ها وووو رو اون هزینه ها رو بین ساختار شبکه تقسیم میکنه
حالا سوال اینجاست ارز دیجیتال اومده که واسطه های مثل صرافی های زیاد و هزینه های انتقال بین کشورهای مختلف بانکداری وووو رو حذف کنه این ارزها پس چه سودی رو جز اینکه پول خریدان ارز رو بین عوامل خرید تقسیم میکنه به بقیه میده ؟ میگن توی مخابرات کانادا استفاده میشه برید سرچ کنید اصلا مخابرات کانادا یا هیچ جای ازش استفاده نمیکنه
خیلی مساعل دیگه هست که نمیشه اینجا راجبشون حرف زد نه زمانش هست نه مکانش
اول برید درباره چرا ارز خوب است با بد هست اطلاعات کسب کنید بعدش ببینید بعدش ببینید این شرکت سود داره از کجا میده چون اینم مثل بقیه شرکت ها بعد از یه مدتی که ورود پول کمتر(خرید ارزهاش) از خروج پول(دادن پول به سازمان )بشه اعلام ورشکستگی میکنه و مثل خیلی از ارزها این‌ارزها هم به صفر نزدیک میشن مثل ارز لونا که تا ۲۰۰ دلار هر توکنش رفت الان ماههاست دیگه با چند هزارم دلار یعنی نزدیک صفر داره معامله میشه
اندکی فکر کنید جای تصمیم گیری بقیه و دادن رویاهای خیالی بتون
با تشکر
شهرام
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
اربیت واقعا عالیه..
من ک یکسال و نیمه دارم کار میکنم و سازمانمو ساختم و تمام تعهداتش هم تا الان عمل کرده
مریم میری
-
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
0
سلام.هر عزیزی مایل بود بیاد نقص سطر به سطر این جملات درباره اربیت بگم.اربیت هولدینگی بسیار قوی و پشتوانه
محمد
والله والله ولله
کلاهبرداریه ، نزدیک ۲۰۰ ملیون تومن ناقابل رو تبدیل به تتر کردم ریختم تو حلقومشون چند ماه اول هم خوب سود داد بعدش سایت پروبیت رو بستن تا نتونیم مستقیم نقد کنیم ( بگذریم که پروبیت هم مال خودشونه و ۴۰ درصد کم میکنه) الان میگن باید ورودی جدید بگیرید تا بتونی نقد کنی
حالا من موندم با بانکی که هر روز داره منو جلوی ضامن ها روسفید می کنه
تو رو بخدا ، تو رو به حضرت عباس گول این بازیا رو نخورید
تو جلساتشون خیلی آدم رو خام می کنن ، سردستشون توی فارس هم آقای ابطحی و تقی نژاد هست دفترشون هم قدوسیه
بازم میگم تو رو خدا پولتون رو حروم نکنید
ما که باختیم شما نبازید
یا حق
امیر ارسلان
بابا کمتر چرت بگو اونقدر گول این مردم بیچاره زدی و واسه منفعت خودت و به درآمدزایی خودت برسی زندگیارو نابود کردی که گوش و چشمت خواب رفته از بس پول حروم خوردی.من نمی‌دونم آدم چقدر می‌تونه پست و کثیف و نتفحه حروم باشه که به این راحتی دروغ بگه و مردم رو کول بزنه که کل سرمایه زندگیشان رو که با بدبختی هزار تومن هزارتومان جم‌کردن رو به باد فنا بده.اخه چه قدرت و پوئن مثبتی داره که هی میگید آینده داره.اوت از زمیناش که وقتی میخری بعد یکسال گرون‌که نمیشه هیچ باید یک چهارم قیمت بفروشی.اون هم از ارزش که وقتی میخری و میخوای بفروشی هیچ جا قبولش نمیکنن جز دو تا سایت اونم با هزارتا ترفند و بدبختی به نصف قیمت باید نقدش کنی.میمونه سودش که مردم پولشونم تویه بانک بذارن خیلی مطمینتر و دردسترس تر سودشون گیرشون میاد و هر لحظه هم خواستن آنی اصل پولشون گیرشون میاد.میمونه سود زیر مجموعه آوردن که اونم آدم باید خیلی مثه شماها پست و کثیف باشه که وقتی هیچ‌پوین مثبتی تویه این مثلا شرکت نتورک نیست بخواد انجام بده و زندگی یکی دیگه رو هم نابود کنه.و در نهایت تمام سرپایی و سوداین شرکت به زیرمجموعه آوردن هست که اونم اصلا تهش فکرشو نمیکنید که هی مردم بیان که چی بشه.کدام شرکتهای هرمی با زیرمجموعه بجای رسیدن و موفق بودن که این دومیش باشه.چرا اینقدر مردم رو گاگول حساب میکنید.اینا اونقدر کثیف هستن که هر سری به اسم آموزش دادن شمارو میکشونند جاهای تفریحی و مختو شستشو میدن که ادامه بدی و یکی دیگه رو بیاری حتی هیچی از نحوه کار شرکت و نحو برداشت و کار کردن پنل بهت یاد نمی‌دن و به اسم این آموزشها فقط هی مختو شستشو میدن.و قبل از اومدن هزار تا وعده های بزرگ بهت میدن و وقتی میفهمی و پولت رو میذاری و به دلیلی پولتو بخوای کاملا حرفاشون رو پس میگیرن و میگن ما چنین چیزی نگفتیم و باید چندین سال پولتون باشه و اونم آیا بشه آیا نشه.چ خیلی راحت زیر تمام حرفاشون میکشن.حتی تا لحظه ثبت‌نام نکردی نه درست آدرس سایت رو میدن نه مشخصاتش چون هرچی بیشتر ندونی راحتر گول میخوری.من و خانواده ام متاسفانه حدود یک میلیارد پولمون رفته و الان بخود بالای دستتیمون میگیم شماها که میگید اینقدر شود داره بیاید تمام کدهای مارو بردارید به نصف قیمت ولی زیرش رو میکشند و نمیخرند برید و صحفه خودشون رو ببینید متوجه میشوید خودشون که اینقدر تبلیغ میکنند بیشتر از یک زمین هم نخریدن و تمام سودهایی که گیرشون میاد سریع برمیدارن و تبدیل به ارزهای معتبر دیگه میکنن حتی خودشونم اعتماد نمیکنن چندتا زمین بخرن بعد فقط وعده های الکی بشما میدن و شماهارو وسوسه میکنن در صورتی که خودشون دقیقا برعکس شماها دارن عمل میکنن
سعید
احسنت بر شما و سواد بسیار بالاتون ،آفرین به طرح پانزی خوب اربیت .
Farzad
سلام وقتتون بخیر میشه یعنی امکانش هست برای من بیشتر توضیح بدین .چون من دو سه روزه توسط خانواده برادرم به این تجارت وارد شدم
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!