شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ 20 April 2024
دوشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۴۴۱۴۳

احتمال سقوط بیت‌کوین تا ۱۵ هزار دلار

احتمال سقوط بیت‌کوین تا ۱۵ هزار دلار
‌اسکات ماینرد مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گوگنهایم است که به عنوان بخش مدیریت سرمایه و سرمایه‌گذاری هولدینگ گوگنهایم پارتنرز فعالیت می‌کند. این شرکت مدیریت ۲۷۰ میلیارد دلار دارایی، پورتفویی متشکل از سهام، درآمد ثابت و استراتژی‌های جایگزین دارد.
نویسنده :
زهرا غفوری

‌اسکات ماینرد، مدیر صندوق مدیریت سرمایه گوگنهایم گفت که میزان ریزش قیمت بیت‌کوین را می‌داند. ‌او گفت که قیمت این رمزارز  تا ۱۵۰۰۰ دلار کاهش می‌یابد.

‌اسکات ماینرد مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گوگنهایم است که به عنوان بخش مدیریت سرمایه و سرمایه‌گذاری هولدینگ گوگنهایم پارتنرز فعالیت می‌کند. این شرکت مدیریت ۲۷۰ میلیارد دلار دارایی، پورتفویی متشکل از سهام، درآمد ثابت و استراتژی‌های جایگزین دارد.

‌وی در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC  درباره پیش‌بینی‌اش از وضعیت بازار بیت‌کوین گفت: ‌وقتی به داده‌های تکنیکال نگاه کنیم، حد نهایی سقوط قیمت حدود ۱۰۰۰۰ دلار خواهد بود. اما می‌دانید این قیمت کمی غیر واقعی است بنابراین من پیش بینی می‌کنم ۱۵۰۰۰ دلار.

‌این پیش‌بینی پیرو نظری دیگر از او بود که سه‌شنبه گذشته بر روی حساب توییترش منتشر کرد: چشم‌انتظار سقوط بیشتری در بازر کریپتو باشید حالا که بیت‌کوین حمایتش را شکسته است. حمایت بعدی محتمل حوالی ۲۰۰۰۰ دلار است.

‌او در ادامه مصاحبه‌اش، روند صعودی قیمت بیت‌کوین را تحت تاثیر نقدینگی بانک مرکزی دانست و هشدار داد با کاهش آن نقدینگی، قیمت بیت‌کوین نیز کاهش خواهد یافت.

‌ماینرد اشاره کرد که او به سرعت در قیمت ۲۰۰۰۰ دلار دوباره وارد بازار نخواهد شد و این ارز دیجیتال باید چند سالی در رنج بماند تا دوباره قیمتش افزایش یابد.

‌او طی چند ماه گذشته پیش‌بینی‌های متعددی درباره آینده خرسی بازار در کوتاه مدت داشته است. او ماه گذشته در مورد فروش گسترده هشدار داده بود و در اردیبهشت از اصلاح شدید بیت‌کوین گفته بود.

‌علی‌رغم پیش‌بینی خرسی او برای بیت‌کوین در کوتاه مدت، او برای آینده قیمتی این رمزارز خوش‌بین است و اعتقاد دارد قیمت آن ممکن است به ۶۰۰,۰۰۰ دلار نیز برسد. وی گفت: ‌ما بررسی‌های بنیادی زیادی انجام می‌دهیم. اگر وضعیت عرضه بیت‌کوین در جهان را با عرضه طلا مقایسه کنید… و اگر بیت‌کوین قرار باشد به چنان اعدادی برسد، صحبت از بیت‌کوین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلاری در میان خواهد بود.

منبع خبر : bitcoin
منبع: bitcoin
ارسال نظر
نظرات بینندگان
صادق
-
دوشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۰
0
۲۷۰ تریلیون اشتباهه.میلیارد درسته )تریلیون برابر هزار میلیارده(
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!